کد خبر 1269496
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴
فرانسه

مقامات قضایی فرانسه از آغاز محاکمه ۲۰ عضو داعش به جرم دست داشتن در حمله تروریستی سال ۲۰۱۵ در پاریس که منجر به کشته شدن دستکم ۱۳۰ نفر در این شهر شد خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از اسوشیتدپرس، مقامات قضایی فرانسه از آغاز محاکمه ۲۰ عضو داعش به جرم دست داشتن در حمله تروریستی سال ۲۰۱۵ در پاریس که منجر به کشته شدن دستکم ۱۳۰ نفر در این شهر شد خبر دادند.

بر اساس این گزارش، گفته می شود انتقال این افراد به جلسه محاکمه دادگاه تحت تدابیر امنیتی سنگین برگزار شده و متهمین، یک به یک توسط نیروهای امنیتی به جلسه دادگاه برده شده اند.

بر اساس گزارش های منتشر شده از جلسه دادرسی، «صلاح عبدالسلام» متهم اصلی حمله تروریستی ۱۳ نوامبر پاریس نیز در دادگاه حاضر شده و به عنوان نخستین متهم مورد محاکمه قرار گرفته است.

وی در جریان دادرسی خود مجدداً عنوان کرده که تنها آرزوی وی، جنگیدن برای داعش است!

دادگاه، گروه عبدالسلام را همچنین به عنوان عاملان اصلی حمله تروریستی در بروکسل معرفی کرده که منجر به کشته شدن دستکم ۳۲ نفر شد.

به گفته دادگاه، عبدالسلام جزئیات زیادی در خصوص برنامه ریزی حمله، افراد دخیل در آن و برنامه های بعدی داعش برای انجام حملات تروریستی در اروپا موسوم به حملات «گرگ تنها» فاش کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید فروزان CH ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    0 0
    همراه این عده باید فابیوس و دیگر حامیان تروریست‌ها را هم محاکمه کنند ، فرانسه هم در کنار امریکا در پیدایش داعش همکار بوده ، فابیوس کثافت رسما اعلام مرد از عملکرد تروریست‌ها در سوریه راضی هستیم و از آنها همه نظر حمایت میکنیم ، فرانسویان داعشی بالاترین رقم را در بین خارجیان غربی داعش داشتند و سازمانهای اطلاعاتی فرانسه هم کاملا در جریان و ایجاد سهولت در رفت و آمد آنها به عراق و سوزیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس