کد خبر 1269255
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
یورش نظامیان صهیونیست به «جنین» و بازداشت بستگان ۶ اسیر فلسطینی

نظامیان صهیونیست در ادامه تلاش‌های ناکام خود برای یافتن ۶ اسیر فلسطینی که از زندان جلبوع فرار کرده اند با یورش به منازل این اسرا شماری از اعضای خانواده آنها را بازداشت کردند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری شهاب، صبح امروز چهارشنبه نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی تعدادی از بستگان ۶ اسیر فلسطینی که ۲ روز قبل موفق به فرار از زندان «جلبوع» رژیم صهیونیستی شدند را بازداشت کردند.

عملیات جستجوی اسرای فلسطینی در منطقه جنین نیز توسط عناصر صهیونیست همچنان ادامه دارد. در همین راستا نظامیان رژیم اشغالگر به منطقه جنوب غربی جنین یورش برده و منزل خانواده «یعقوب نفیعات» یکی از ۶ اسیر فلسطینی را تفتیش و «مناضل نفیعات» پدر او را بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید:

خاک تونل کنده شده در زندان صهیونیستی جلبوع کجاست؟

منابع محلی گزارش می‌دهند که ۲۰ ماشین گشت ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز همچنین به منطقه عرابة در جنوب جنین یورش برده و بعد از تفتیش منزل خانواده «محمود العارضة» یکی دیگر از این سرا برادر او را که ۲۰ سال در زندان‌های رژیم اشغالگر گذرانده بود بازداشت کردند.

از ساعات ابتدایی صبح امروز نظامیان صهیونیست شروع به انجام عملیات‌های تفتیش و حمله به منطقه غربی جنین کرده‌اند تا ۶ اسیر فلسطینی را پیدا کنند. نظامیان صهیونیست همچنین یکی دیگر از برادران محمود العارضة را در محل کارش بازداشت کردند.

این درحالی است که نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی روز گذشته اعلام کردند که عملیات تعقیب و جستجوی این اسرا کماکان بی نتیجه بوده و هیچ پیشرفتی نداشته است.

شبکه تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی به نقل از «شمعون نحمانی» رئیس بخش عملیات پلیس رژیم اعلام کرد: پیدا کردن زندانیان فراری و رد یابی آنها مثل شکار ناشناخته‌هاست. ما محورهایی را که می‌تواند محور فرار آنها باشد و همچنین مرزها و گذرگاه‌ها را بسته‌ایم.

رئیس سابق زندان جلبوع هم در خصوص اتفاق فرار شش اسیر فلسطینی از این زندان گفت: این اتفاق مبارزه مغزها بوده است و این بار عقل اسرا، خیلی بیش‌تر از ماموران زندان مبتکر بوده است.

رادیو رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که پلیس اسرائیل در چارچوب عملیات جستجوی شش اسیر فراری فلسطینی، بیش از ۲۶۰ پست ایست و بازرسی را در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی ایجاد کرده است.

مقامات امنیتی صهیونیستی می‌گویند که اسرای فراری طوری برنامه‌ریزی کرده بودند که شب فرار با برگزاری جشن سال یهودی همزمان باشد و سربازان مشغول جشن باشند. از سوی دیگر زندانیان نیز دعوای ساختگی ترتیب می‌دهند تا آن شش زندانی فراری بتوانند خود را به توالت رسانده و داخل تونل شوند.

یک منبع امنیتی صهیونیستی به شبکه ۱۲ این رژیم گفت که این حادثه یک سرافکندگی برای اداره زندان‌ها است و اسرای فراری برای انجام نقشه خود سال‌ها برنامه‌ریزی و اقدام کرده‌اند بدون اینکه نهادهای اطلاعاتی پی ببرند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    4 1
    اخرش که چی مجبورن ازادشون کنن. امیدوارم اسرای ازاد شده یک جای امن باشن و دوباره اسیر نشن
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    0 0
    خوب کردند عزیز تر و مظللوم تر از ام زبانان ما در اریانای افغانستان و پنجشیر نیستند ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس