مجلس

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از تصویب گزارش این کمیسیون درباره نحوه اجرای قانون اقدام راهبری و لغو تحریم‌ها توسط سازمان انرژی اتمی خبر داد.

به گزارش مشرق، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به نشست عصر امروز(سه شنبه، ۱۶ شهریور) این کمیسیون که به بررسی پرونده‌های موجود در کمیته‌های این کمیسیون و ارائه گزارش از سوی آنها پرداخته شد، اشاره کرد و گفت: در این نشست گزارش کمیته سیاسی، نظامی و امنیتی کمیسیون پیرامون اجرای قانون راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ایران قرائت شد.

وی با بیان اینکه این قانون در ۱۲ آذرماه سال ۱۳۹۹ به تصویب مجلس رسید و سازمان انرژی اتمی را موظف به اجرای مفاد آن کرد، اظهار داشت: بر اساس کارشناسی‌های مختلف و جلساتی که با رئیس سابق سازمان انرژی اتمی و معاونین این سازمان در کمیسیون اصل نود برگزار شد و نیز ارسال نامه حاوی سوالات مختلف از آقای علی اکبر صالحی، استنکاف وی در امتناع و یا ممانعت از اجرای این قانون محرز شد.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس اضافه کرد: بر این اساس مقرر شد گزارش کامل این موضوع که به تصویب اعضای کمیسیون اصل نود رسیده است، جهت قرائت در صحن علنی به هیأت رئیسه مجلس ارجاع شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    0 0
    اهان، اونوقت این اقای صالحی الان. کجاست؟ رئیس یا مدیر و معاون کجا شد؟
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    0 0
    استنکاف صالحی در امتناع و یا ممانعت از اجرای این قانون محرز شده او مجرم است پس مجلس باید فورا پرونده اش را به قوه قضائیه ارجاع دهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس