هشدار جهاد اسلامی به صهیونیست‌ها درباره هرگونه تلاش برای ترور ۶ اسیر فلسطینی

جنبش جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه تلاش برای ترور اسرای فلسطینی که روز گذشته از زندان این رژیم فرار کردند هشدار داد.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، «خالد البطش» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین به دنبال فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان «جلبوع» رژیم صهیونیستی به این رژیم هشدار داد که در صورت هرگونه تلاش برای ترور قهرمانان عملیات آزادی بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد.

خالد البطش در جریان راهپیمایی گسترده مردمی که به دعوت جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه برگزار شده بود طی سخنانی اعلام کرد، پیام باید واضح و روشن و بدون ابهام باشد و ما به دشمن درباره هرگونه تلاش برای ترور قهرمانانی که از زندان فرار کرده‌اند، هشدار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید:

حماس: اسرای فلسطینی ابهت اسرائیل را در هم شکستند

وی همچنین گفت، از مردم فلسطین می‌خواهیم تا آغوش خود را به روی این قهرمانان باز کنند و به آنها کمک کنند و نمی‌خواهیم بشنویم که طرفی موجب بازگشت این قهرمانان به زندان شود.

این رهبر جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که گزینه ما همواره مبارزه با دشمن اسرائیلی و ادامه پروژه جهاد و مقاومت بوده و سردرگمی امروز دشمن بعد از ضربه بزرگی است که به موسسه امنیتی و نظامی آن وارد شد.

البطش تصریح کرد که تحولات امروز و افول اسرائیل در خدمت آرمان فلسطین و اهداف ماست و آنچه که قهرمانان عملیات آزادی از زندان رژیم صهیونیستی انجام دادند پیروزی بر سیستم امنیتی و نظامی اسرائیل بود. ما از هم وطنان خود در جنین می‌خواهیم که در حق این قهرمانان کوتاهی نکرده و آنها را روی چشمشان بگذارند و به این قهرمانان کمک کنند.

وی ادامه داد، امروز مردم ما باید امانتدار این قهرمانان بوده و به دشمن اجازه ندهند که دست دشمن به آنها برسد. ما به این قهرمانان می‌گوییم که وعده آزادی مسئولیتی بر گردن ماست و عقب نشینی امروز دشمن به نفع مسئله فلسطین است. حتی اگر این سرنوشت این قهرمانان بازداشت دوباره یا شهادت هم باشد آنها باز هم بر دشمن پیروز شده‌اند.

رسانه‌های فلسطینی دیروز (دوشنبه/۱۵ شهریور) به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند، ۶ اسیر فلسطینی سحرگاه امروز موفق به فرار از زندان «جلبوع» رژیم صهیونیستی در نزدیکی «بیسان» (در شمال فلسطین اشغالی) شدند.

پنج نفر از این اسرا از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین و یکی عضو جنبش فتح بوده است.

«محمود العارضه» یکی از این شش اسیر که فرمانده عملیات آزادی از جلبوع خوانده می‌شود، متولد نوامبر ۱۹۷۵ شهرک عرابه در جنین در شمال کرانه باختری است. او یک بار سال ۱۹۹۲ در حالی که هنوز ۱۷ سال نداشت به چهار سال حبس محکوم شد.

العارضه سال ۱۹۹۶ یک بار دیگر به اتهام عضویت در جهاد اسلامی و شرکت در عملیات مقاومتی که به کشته شدن چند صهیونیست منجر شده بود بازداشت شد و این بار حکم حبس برای او صادر شد که به دنبال آن تا زمان آزادی او که دیروز بوده باشد ۲۶ سال را در زندان بوده است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    0 3
    هشدار ندید که هیچ کار نمی تونید بکنید .تنها نقطه قوت غزه ،ترس بیش از اندازه یهودیان است .بقول معروف جوهود ها جون عزیز ترین نژاد هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس