جهاد اسلامی: اسرائیل بهای سنگینی برای هر گونه تلاش در ترور قهرمانان جلبوع خواهد داد - کراپ‌شده

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی هشدار داد که برای هر گونه تلاش در ترور ۶ اسیر فلسطینی که طی عملیات در زندان جلبوع موفق به رهایی از زندان رژیم صهیونیستی شده اند، بهای سنگینی خواهد داد.

به گزارش مشرق، «خالد البطش» یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی در فلسطین هشدار داد، رژیم صهیونیستی برای هر گونه تلاش در ترور قهرمانان عملیات آزادی از زندان جلبوع بهای سنگینی خواهد داد.

به گزارش المیادین، البطش طی نطقی در جریان راهپیمایی مردم در مرکز غزه که در حمایت از عملیات شش اسیر فلسطینی در زندان جلبوع برگزار شده بود، تاکید کرد: انتخاب مقاومت مبارزه با دشمن و تداوم برنامه های آن است این چیزی است که محمود عارضه و دیگر رفقای اسیر او هم نشان دادند.

این رهبر جهاد اسلامی تصریح کرد: آسیب نرسیدن به این قهرمانان پیامی است که باید بدون هیچ ابهامی بیان شود و ما به دشمن درباره کشتن یا ترور آنها هشدار می‌دهیم.

البطش گفت: ما از مردم خود می‌خواهیم که آغوششان را به روی این قهرمانان باز کنند و به آنها کمک کنند نمی‌خواهیم بشنویم که طرفی موجب بازگشت آنها به زندان شود.

این رهبر جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: ما از هموطنانمان در جنین می‌خواهیم که به این قهرمانان کمک کنند و در حق آنها کوتاهی نکنند و آنها را روی چشمانشان نگاه دارند.

او تاکید کرد: گزینه مقاومت برای همیشه مبارزه با رژیم اشغالگر و ادامه جهاد و مقاومت است.

البطش افزود: سردرگمی امروز دشمن ناشی از ضربه بزرگی است که نهاد امنیتی و نظامی این دشمن متحمل شده است.

این رهبر جهاد اسلامی گفت: امروز مردم ما باید امانتدار این قهرمانان باشند و اجازه ندهند که دشمن به آنها دست یابد.

وی تاکید کرد: ما به اسرایمان می‌گوییم که وعده آزادی مسئولیتی بر گردن ماست و عقب نشینی امروز دشمن در خدمت به مساله فلسطین است.

البطش افزود: حتی اگر سرنوشت قهرمانان ما بازداشت یا شهادت هم باشد آنها بر دشمن پیروز شده اند و ثابت کرده اند که زندگی و حیات حق آنهاست.

رسانه‌های فلسطینی امروز (دوشنبه/۱۵ شهریور) به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند، شش اسیر فلسطینی سحرگاه امروز موفق به فرار از زندان «جلبوع» رژیم صهیونیستی در نزدیکی «بیسان» (در شمال فلسطین اشغالی)  شدند.

پنج نفر از این اسرا از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین و یکی عضو جنبش فتح بوده است.

«محمود العارضه» یکی از این شش اسیر که فرمانده عملیات آزادی از جلبوع خوانده می‌شود، متولد نوامبر ۱۹۷۵ شهرک عرابه در جنین در شمال کرانه باختری است. او یک بار سال ۱۹۹۲ در حالی که هنوز ۱۷ سال نداشت به چهار سال حبس محکوم شد.

العارضه سال ۱۹۹۶ یک بار دیگر به اتهام عضویت در جهاد اسلامی و شرکت در عملیات مقاومتی که به کشته شدن چند صهیونیست منجر شده بود بازداشت شد و این بار حکم حبس برای او صادر شد که به دنبال آن تا زمان آزادی او که امروز بوده باشد ۲۶ سال را در زندان بوده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    0 0
    خواهيم ديد!! شما راستي مگه پيروز نشده بوديد؟! هنوز توي محاصره ايد؟! هنوز با قحطي مواجهيد؟ هنوز شهركسازيها ادامه داره؟! اون ٢٢ فرمانده ميدانيتون كفنشون خشك شد؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس