استاندار تهران

استاندار تهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تسریع واکسیناسیون گفت: آمار تزریق روزانه واکسن در استان تهران تا پایان هفته از ۱۳۰ هزار دُز به ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار دُز می‌رسد.

به گزارش مشرق، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران‌ امروز در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آمار بستری بیمارستان‌های تهران که هفته‌های قبل تا ۹ هزار و ۹۰۰ نفر بود به حدود ۷ هزار و ۹۰۰ نفر رسیده که نشان از عبور از پیک بوده و روند نزولی مراجعان سرپایی و بستری را شاهد هستیم.

وی افزود: هم‌اکنون میزان واردات واکسن به کشور محموله‌های بیش از ۵ میلیون دُز آنهم در فاصله زمانی یک روز در میان رسیده و مراکز ۱۳۵‌گانه واکسیناسیون استان تهران از چهارشنبه دوشیفته می‌شود و تمامی نهادهای استانی و فرمانداران از تمام ظرفیت استانی برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون استفاده کنند.

استاندار تهران با اشاره به تزریق روزانه ۱۳۰ هزار دوز واکسن روزانه در استان تهران گفت: این ظرفیت وجود دارد که این آمار به ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار دوز روزانه برسد؛ رسیدن به آمار تزریق روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار دوز واکسن در استان تهران تا چهارشنبه یا نهایت پنجشنبه در سطح استان اجرایی می‌شود.

محسنی‌ بندپی با بیان اینکه موضوع سرقت واکسن در تهران نگران‌کننده نبوده است، تصریح کرد: برای پیشگیری از سرقت نیروهای انتظامی و نظامی برای اسکورت و مخافظت انتقال واکسن‌ به هر مرکز واکسیناسیون تجمعی اعلام آمادگی کردند و دو مورد موضوع سرقت واکسیناسیون در استان تهران در حد کوچک رخ داد که شناسایی و برخورد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    0 0
    خب خدا رو شکر کی قرار هست بریم تو پیک ششم؟؟؟
  • DE ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    0 0
    آمار روزانه واکسیناسیون در پایتخت به ۳۰۰ هزار دُز می‌رسد. دز هم نشدیم بهمون واکسن بزنند ببرینشون زندان آخه این چه وضعیه چرا به دزها واکسن میزنید پس ما چی؟
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    0 0
    مامنتظر شیشمی هستیم هیچ جانمیریم همینجاهستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس