کد خبر 1267791
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
انتقاد بی‌رحمانه اکیپ از تیم ملی فرانسه؛ شما ناامیدکننده‌تر از همیشه هستید +عکس

روزنامه مشهور اکیپ پس از ناکامی دوباره تیم ملی فرانسه به شدت از آنها انتقاد کرد و بازیکنان این تیم را ناامیدکننده‌تر از همیشه خواند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فرانسه در دومین بازی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ پس از مسابقات یورو دوباره به تساوی رسید تا یک آمار عملکرد فاجعه‌بار از خودش را به ثبت رساند.

این تیم که قهرمان دنیا در سال ۲۰۱۸ شد، در یورو ۲۰۲۰ یک نمایش فاجعه‌بار داشت و نتوانست حتی به جمع ۸ تیم پایانی راه پیدا کند. آنها در این هفته هم مقابل بوسنی امتیاز از دست دادند و هم شب گذشته مقابل اوکراین به زحمت به تساوی رسیدند. تیم ملی فرانسه با اینکه شاید بتواند به جام جهانی صعود کند ولی این روند نشان می‌دهد که یک فاجعه در انتظار خروس‌ها خواهد بود.

انتقاد بی‌رحمانه اکیپ از تیم ملی فرانسه +عکس

بسیار اعتقاد داشتند که پس از فاجعه‌ فرانسه در یورو ۲۰۲۰ ، دیدیه دشان باید تعویض شود و زیدان به سرمربی جدید این تیم لقب گیرد اما فدراسیون فوتبال این کشور به دشان اعتماد کرد ولی او هنوز نتوانسته تمرکز تیم را به حالت سابق بازگرداند.

اکیپ در جلد امروز خود به شکلی بی‌رحمانه از تیم ملی فرانسه انتقاد کرد و نوشت که این تیم ناامیدکننده‌تر از همیشه است.

اکیپ با انتشار عکسی از گریزمان، پوگبا و کیمپمبه نوشت: ناامیدکننده ۵ از ۵!

انتقاد بی‌رحمانه اکیپ از تیم ملی فرانسه +عکس

تیم ملی فرانسه سه‌شنبه در خاک خود و در ورزشگاه «گوپاما» شهر لیون میزبان فنلاند خواهد بود. اگر این تیم نتواند در این بازی به پیروزی دست پیدا کند قطعا انتقادها از دشان به اوج خواهد رسید و شاید اعتماد فدراسیون فوتبال این کشور نیز از بین برود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس