یمن

رهبر جنبش انصار الله یمن گفت که عربستان سعودی با رژیم صهیونیستی و آمریکا در یک ائتلاف قرار دارند.

به گزارش مشرق، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن تأکید کرد که ظلم آمریکا و رژیم صهیونیستی، تهدید خطرناکی علیه دین، امنیت، آزادی و کرامت امت اسلام است.

شبکه خبری المسیره به نقل از الحوثی گزارش داد، در ائتلاف «رژیم سعودی با آمریکا و اسرائیل، هیچ شک و التباسی وجود ندارد».

وی با بیان اینکه «تجاوز به یمن و توطئه علیه کشورهای منطقه به سود آمریکا و اسرائیل است»، خاطر نشان کرد، جنایات مرتکب شده علیه ملت یمن به اندازه‌ای است که آمریکا نمی‌تواند بر آن سرپوش بگذارد.

الحوثی با تأکید بر اینکه موضع ملت یمن علیه ظلم آمریکا و رژیم صهیونیستی، یک موضع به حق است، تصریح کرد، کسانی که به ائتلاف آمریکا و این رژیم پیوستند، در اشتباه هستند.

رهبر انصارالله تأکید کرد، نمی‌توان در برابر زورگویی آمریکا و رژیم صهیونیستی سکوت کرد؛ در حالی که این دو رژیم به همه امت اسلام ظلم می‌کنند، از یمن تا فلسطین.

وی با اشاره به اینکه قرآن تأکید دارد که نباید در برابر دشمنی و محاصره سکوت کرد، گفت: «اگر در جنگ کوتاهی می‌کردیم، پایگاههای آمریکا، انگلیس و اسرائیل در صنعاء و سایر استانهای یمن وجود داشت».

الحوثی در پایان تصریح کرد: «همه کشور خود را آزاد خواهیم کرد و تمام مناطقی را باز پس خواهیم گرفت که ائتلاف متجاوز اشغال کرده است».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    6 0
    تمرکز بر پایان جنگ یمن یکی از اولویتهای سیاست خارجه ایرانه البته بدون باج دادن به سعودی
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    3 0
    این سعودی کفتار چی میخواد از جون این یمنی ها. خاک بر سر بی شعور انگار نه انگار همسایه است، عرب زبانه، مسلمونه، لعنت به هر چی ظالمه.
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    2 0
    انشاءالله . آرزوی و دعای ما پیروزی هر چه زودتر براردران و خواهران یمنی مان علیه جنود شیطان است . افسوس که دنیای مدعی حقوق بشر . چشمشان بر درد و رنج این ملت عظیم و کریم بسته و گوشها کر است . خداوند یاری گر شما مجاهدان فی سبیل الله هست و این از هر چیزی بالاتر و مهمتر است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس