رهبر انصارالله: نهضت مردم یمن بر اساس استقلال و رهایی از سلطه دشمنان است

رهبر جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که مردم یمن در نهضت تمدنی خود بر اساس اصل استقلال و رهایی از سلطه دشمنان حرکت می‌کند و شروعی آگاهانه، عقلانی و با بصیرت دارد.

به گزارش مشرق، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن امروز دوشنبه گفت که علیرغم حملات ائتلاف متجاوز، فعالیتهای آموزشی، با عزم و استواری ملت یمن بر اساس ارزش‌ها و توکل به خداوند ادامه یافت.

شبکه خبری المسیره به نقل از الحوثی گزارش داد، مردم یمن در نهضت تمدنی خود بر اساس اصل استقلال و رهایی از سلطه دشمنان حرکت می‌کند و شروعی آگاهانه، عقلانی و با بصیرت دارد.

وی ادامه داد: «اسلام دین هدایت، بصیرت و دین سودمند خداست که به انسان سود می‌رساند تا انسان بتواند به حقایق دست پیدا کند و از گمراهی مصون بماند. امت اسلام نیز از گمراهی بسیار رنج برد و مفاهیم نادرست بسیاری در آن رواج پیدا کرد».

رهبر انصارالله خاطر نشان کرد، الگوی ما در آموزش، رسول خدا (ص) است که توانست واقعیت جاهلیت را تغییر دهد و امتی را به وجود آورد که مواضع حکیمانه داشته باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    3 0
    حضرت آقا سید ما هم دعا میکنیم در این نهضت تمدنی یمنیان بیاری خداوند توفیقات کامل نصیب ببرید . یمن پیروز است ، به اذن پروزدگار
  • AU ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    1 0
    بسیار عالی. ولی واقعا باید مواظب بود. صلح با نوکر غربی ها، که برنامه عملی برای نسل کشی یمنی ها دارد. واقعا بی معناست. همانطور که اخبارش درز کرده،نقشه دارن استان ها المهره و شبوه و .. رو به خاک عربستان ملحق کن! از اون طرف هم امارات میخواد جنوب یمن رو جدا کنه! و هرکس سهم از یمن داشته باشه. انصارالله عزیز، صبر استراتژیک در اینجور مواقع جایز نیست، همانطور که امام خمینی گفتن، برید کردستان و .. رو ازاد کنید. امروز شما نیز (که البته همه میدانیم دشوار است،مخصوصا شما بی نظیرترین محاصرن نظامی تاریخ هستید) باید برید باقی شهرها مانده دست غربی ها در ، یمن رو ازاد کنید.وگرنه قطعا و حتما شهرها و استان و هرچه بتوان رو جدا میکن و غارت خواهند کرد.ما تا صدام رو خوب نزدیم و از مرز بیرون نرختیم سر عقل نیاامد. درود به همه شهدا اسلام و قران.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس