سردار اشتری :مرزهای کشور در کمال امنیت قرار دارند

فرمانده ناجا تاکید کرد که در تمامی مرزهای کشور امنیت کامل برقرار بوده و تردد و مبادله کالا با کشورهای همسایه به صورت عادی در جریان است.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری چهارشنبه در بازدید از نقاط مرزی ایران و جمهوری آذربایجان در شهرستان نمین افزود: هیچ مشکلی در مرزهای شمالی بویژه با جمهوری آذربایجان نداریم و هم اکنون نیز در کمال امنیت تردد بین دو کشور برقرار است.

وی با اشاره به تحولات اخیر در افغانستان بیان کرد: نسبت به گذشته تردد در مرزهای شرقی کشور افزایش یافته و امیدواریم با تثبیت اوضاع، شهروندان این کشور به زادگاه خود بازگشته و اوضاع در مناطق مرزی به وضعیت قبلی باز گردد.

وی در عین حال گفت که در مرزهای شرقی نیز مشکلی وجود ندارد و اوضاع در این مناطق تحت کنترل و نظارت قرار دارد.

فرمانده ناجا همچنین به تجهیز مرزها و مرزبانی‌های کشور به تجهیزات نوین الکترونیکی و الکترو اپتیکی اشاره کرده و گفت: از هر نوع توان تجهیزاتی که به رصد، پایش و ارتقای امنیت مرزها و مرزبانی ها کمک کند بهره خواهیم گرفت.

اجرای موفق تمامی مصوبات ستاد ملی کرونا توسط نیروی انتظامی 

فرمانده نیروی انتظامی همچنین در جریان بازدید از مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری شهرستان مشگین شهر  گفت: تمامی مصوبات ستاد ملی کرونا از جمله منع تردد خودروها به خوبی توسط پلیس اجرا شده است.

سردار اشتری همچنین افزود که مراکز درمانی نیروی انتظامی علاوه بر ارایه خدمات به نیروهای انتظامی برای پذیرش عموم بیماران مبتلا به کووید.۱۹  در سراسر کشور آمادگی دارند.

وی با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی تاکنون مقادیر زیادی دارو و تجهیزات پزشکی احتکار شده کشف و در اختیار مراکز درمانی قرار داده است گفت: در صورت نیاز وزرات بهداشت نیروی انتظامی برای حفاظت از محموله های واکسن کرونا هنگام جابجایی آمادگی کامل دارد.

سردار اشتری روز چهارشنبه  سفری یک روزه به استان اردبیل داشت و از مرزهای ، پاسگاههای مرزی ، مراکز آموزشی استان بازدید کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    2 0
    جناب اشتری مردم ایران قدردان فرزندان برومندش در تمامی نیروها بخصوص مرزبانان غیور و جان برکف و بی ادعا که با ابتدایی ترین تجهیزات وامکانات از مرزهای ایران عزیز دفاع میکنند میباشد ولی متاسفانه هنوز مناطق مرزی زیادی هستند که عبور و مرور غیر قانونی براحتی از ان صورت میگیرد یا نفوذ مزدوران وطن فروش وابسته به دشمن وتروریستهای خارجی وامنیتی بیگانه که از طریق مرزهای غربی وارد کشور میشوند ودست به خرابکاری می زنند و به روستاها و حتی شهرها نفوذ میکنند نمونه های زیادی در کردستان و آذربایجان غربی داریم که باید اساسی در اینخصوص اقدام کرد و در مرزهای شرقی هم که مرز پاکستان و افغانستان یک زخم کهنه میباشد که هنوز درمانی برایش پیدا نشده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس