مرزبانی

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: کوچک‌ترین تعرض به مرزهای جمهوری اسلامی ایران با پاسخی کوبنده همراه خواهد بود.

به گزارش مشرق، سردار احمدعلی گودرزی عصر دوشنبه در جریان بازدید از مرزهای شمالی استان اردبیل و مرکز آموزش شهید مدنی اصلاندوز اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با همسایگان خود تعامل و ارتباطی سازنده دارد و در عین حال به هیچ گروه و جریانی اجازه تعرض و تهدید مرزها را نخواهد داد.

وی آرامش برقرار شده در مرزهای جمهوری اسلامی ایران را نشان صلابت و هوشیاری مرزبانان غیور توصیف کرد و گفت: یکی از مرزهای آرام کشورمان، مرزهای شمالی و شمالغرب کشورمان است که با هوشیاری مرزبانان شرایط مناسبی را در مرزهای استان اردبیل با جمهوری آذربایجان شاهد هستیم.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: به رغم مناقشات دو کشور آذربایجان و ارمنستان در سال گذشته، ما شرایط آرامی را در مرزهای جمهوری اسلامی ایران شاهد بودیم و در کنار مرزبانان شهرهای با شرایط مرزی و اهالی غیور آن به کمک مرزبانان آمدند تا از خاک کشورمان در مقابل تعرض و تجاوز احتمالی صیانت کنند.

سردار گودرزی افزود: ما در حال حاضر شرایط مطلوبی را در مرزهای کشورمان شاهد هستیم و سعی و تلاشمان بر این است تا با مجهز کردن مرزبانی‌ها به تجهیزات و امکانات مدرن در مراقبت و پاسبانی بیشتر زمینه آرامش و امنیت خاطر مرزنشینان را فراهم کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: مرزنشینان نیز سعی دارند تا به مجموعه مرزبانی کشور در ارتقا این شرایط کمک کنند که این خود وضعیت مطلوب‌تری را در دفاع از مرزها و حیثیت و ناموس کشور به وجود آورده است.

گودرزی با قدردانی از تلاش مجموعه منضبط همراه با تشکیلات منسجم مرکز آموزش شهید مدنی اصلاندوز اضافه کرد: در این مجموعه مرزبانانی غیور آموزش داده می‌شوند تا با حضور در مناطق مرزی بتوانند از کیان کشور و مرزهای پرافتخار دفاع کنند.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در این مجموعه برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و هنری متعدد اجرایی و عملیاتی می‌شود و مرزبانان غیور سعی می‌کنند با روحیه بالا شبانه‌روزی از مرزها صیانت کرده و به مساعدت و کمک مرزنشینان فضای آرامی را در مرزها برقرار کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    13 5
    پیشنهاد می کنم شما مرز های شرقی کشورمان رو تجهیزات مثل توپخانه و مهمات مستقر کنید . طالبان عقبه ی بسیار کثیفی داره و بد تر از همه تجهیزات آمریکایی رو تو دستش هست . آمادگی هر نوع تعرض و پاسخ را داشته باشید احتمال اینکه طالبان خطر ایجاد کنه بسیار بالاست .
    • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
      2 2
      آمریکا که درعرض چهل وهشت ساعت طالبان والقائده لت وپاره کرد اما جرأت حمله‌ به‌ ايران نداشت آن وقت تو ايران قدرتمند را از طالبان مترسونی
    • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
      0 0
      ۱۰:۰۴ - احمق دلیل اینکه امریکا نمیتونه به ایران حمله کنه چیز دیگه ای است واون اینه که ملت ایران سپر هستن اخه احمق چه جوری حمله کنه اونا جان انسانها براشون مهمه مثل شما نیسن که به مردم خودتون رحم نمیکنید حیف که مشرق نشر نمیده
  • IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    2 1
    شما ی جلیقه ضد گلوله به این مرزبانای بدبخت نمیدین چجوری حرف از تامین امکانات میزنین؟؟
    • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      0 0
      ندادن؟
  • احسان US ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    5 0
    نگران شرق کشور نباشید‌. جنبش اصیل منطقه خیلی نجیبب است...
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    7 0
    سردار اونها درون پوسیده را میبینند کار به حرف ندارند(درون را پاک ومنزه ومقتدر کنید
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    2 0
    بله بشرطیکه کرونا نباشد ماسک های خفه کننده و سربازان وامسن زده نباشند
  • US ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    2 0
    دقیقا باید خیلی حواستون باشه چون صهیونیست و باکو در قره باغ خاک اسلام هم پیاله هستند تازگی هام داند سلاح از اسراییل به باکو انتقال میدند
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    0 2
    جون من ؟ با این ساختار نیروهای ما تنها چیزی که در برابر یه قدرت قوی میتونه از ما حفاظ کنه بسیج مردیه که توده ای بریزن تو جبهه. و گرنه ساختار های ارتش از همون نیروی واکنش سریع اش معلومه چطوره
    • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      0 0
      زرنزن تفرقه انداز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس