کد خبر 1266321
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
طارمی: مهمترین دیدار ما با سوریه است/ پشیمانم که به کنفرانس خبری آمدم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم ۲ بازی نخست را به خوبی پشت سر بگذاریم خصوصا این بازی(دیدار با سوریه) که مهمترین دیدار ما است.

به گزارش مشرق، مهدی طارمی در نشست خبری پیش از دیدار با سوریه اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در این مرحله حضور داریم. دیدار فردا(پنجشنبه) بازی سختی می‌تواند باشد. همه تیم‌هایی که وجود دارند و برای رسیدن به جام جهانی تلاش می‌کنند دیدارهای سختی خواهند داشت.

وی در ادامه افزود: هم ما از سوریه و هم آنها از ما شناخت خوبی دارند. بازی‌های دوستانه و رسمی زیادی باهم داشتیم و بی تردید بازی فردا بسیار دشوار خواهد بود. تمرینات خوبی نداشتیم چرا که روزهای کمی کنار هم بودیم ولی مرحله‌ای که در بحرین پشت سر گذاشتیم خیلی به ما کمک کرد. فعلا شرایط کلی تیم خوب است و امیدوارم ۲ بازی نخست را به خوبی پشت سر بگذاریم خصوصا این بازی که مهمترین دیدار ما است.

بیشتر بخوانید:

دستیار اسکوچیچ: ایران غول فوتبال آسیاست

اظهارات سرمربی سوریه قبل از بازی با ایران

مهاجم تیم ملی در ادامه به عدم حضور و استقبال اهالی رسانه اشاره کرد و گفت: در بحرین که بودیم گفتیم شاید چون با ما خوب نیستند از ما سوال نمی‌پرسند. در ایران فکر می‌کردم اتفاقات بهتری رخ دهد و سوالات بیشتری از سرمربی و بازیکن پرسیده شود. انرژی‌های مثبت خیلی باید بیشتر شود. در بحرین چون نیاز به چهار برد داشتیم همه مردم، فدراسیون، صدا و سیما، وزارت ورزش همدل بودند که بازی‌ها را ببریم.

وی ادامه داد: تعجب می‌کنم که قبل از اولین بازی با سوریه که دیدار سختی است رسانه‌ها را نمی‌بینم. پشیمان هستم که به کنفرانس آمدم و اگر می‌دانستم قطعا به نشست نمی‌آمدم. در یک روز همدلی به وجود نمی‌آید اما امیدارم در این یک سال این همدلی بیشتر شود. داشتن همدلی از روز اول مهم است چون سه امتیاز بازی نخست به ما انرژی مثبت خواهد داد. دوست ندارم انرژی منفی بدهم و امیدوارم با برد فردا همه را خوشحال کنیم. با برد ما همه مردم خوشحال می‌شوند.

مدیر رسانه ای تیم ملی  به طارمی توضیح داد: برای اولین بار کنفرانس آنلاین برگزار می شود و به همین دلیل خبرنگاران در نشست خبری حضور نداشتند. این اتفاق به خاطر پروتکل های بهداشتی رخ داده است وگرنه رسانه ها دوست داشتند در کنفرانس حضور پیدا کنند. طارمی بعد از این اظهارات گفت: اگر اینگونه است که من زود قضاوت کردم!

دیدار ایران و سوریه در چارچوب هفته نخست دور نهایی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ فردا (پنجشنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۶و۶ IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    5 13
    خیریت باز خیریت بازی در آوردی
    • سامان IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      5 2
      بابا، فقط فوتبال بلده، ولا غیر
  • Bndboy IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    4 0
    سیچه الکی جو گیر میشی بوا ها
  • سعید IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    3 1
    اگه چهار کلاس درس خونده بود اینجوری جواب نمیداد
  • mojtaba SE ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    3 0
    البته باید قبلا بهش اطلاعات میدادند ,علت نبود خبرنگار رو , و هم طارمی باید سئوال میکرد تا برگزار کننده گان نشست شرمنده شوند که چرا اطلاعات ندادند..البته طارمی هم معذرت خواهی مستقیم از خودش کرده به دلیل زود قضاوت کردنش ,و علت رو برگذار کنندگان جلسه میدونه ,که درست هم است..طارمی کارش درسته و صادق و با شهامت است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس