یمن

ارتش سعودی مزارع و منازل مردم را در منطقه مرزی باقم در استان صعده به شدت زیر حملات سنگین توپخانه ای و راکتی قرار داد.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، سلسله حملات نظامیان سعودی به مناطق مرزی یمن ادامه دارد.

بر اساس این گزارش؛ ارتش سعودی مزارع و منازل مردم را در منطقه مرزی باقم در استان صعده به شدت زیر حملات سنگین توپخانه ای و راکتی قرار داد.

المسیره گزارش داد: ارتش سعودی مناطق مختلفی از منطقه رزاح در مرز با یمن را در استان صعده را هم زیر آتش گرفت.

خبر دیگر از یمن اینکه یگان موشکی و پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن از بامداد امروز تاکنون چندین بار مواضع ائتلاف سعودی در خمیس مشیط و جیزان را هدف حمله قرار داده‌اند.

طی این حملات، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با سه فروند پهپاد انتحاری مواضع ائتلاف سعودی در خمیس مشیط را هدف حمله قرار داده است که پدافند ائتلاف سعودی با این پهپادها مقابله کرده است. همچنین ظهر امروز یک فروند موشک به سمت شهر جیزان شلیک شده که ائتلاف سعودی مدعی ساقط کردن آن نیز شده است.

ائتلاف متجاوز سعودی شامگاه یکشنبه مدعی رهگیری و سرنگونی دو فروند پهپادی شد که به گفته این ائتلاف، از سمت یمن به سوی «خمیس مشیط» در جنوب عربستان سعودی شلیک شده بودند.

مقامات دولت نجات ملی یمن بارها تأکید کرده‌اند تا زمانی که ائتلاف سعودی جنگ علیه یمن را متوقف نکرده و محاصره را لغو نکند، پاسخ ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به تجاوزات نیز ادامه دارد.

این در حالی است که اتاق عملیات افسران ارتش یمن در استان الحدیده نیز شامگاه یکشنبه گزارش داد که ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی طی شبانه روز گذشته با اجرای ۲۶۰ حمله و فعالیت تهاجمی- نظامی توافق بین‌المللی آتش بس را در این استان نقض کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    0 0
    راستی یمن چرا توپخانه نداره؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس