کد خبر 1265561
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
عملیات ارتش سوریه

ارتش سوریه امروز دوشنبه عملیات نظامی را در مناطق تحت کنترل گروههای مسلح در درعا البلد پس از شکست مذاکرات آغاز کرد.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، ارتش سوریه امروز دوشنبه عملیات نظامی را در مناطق تحت کنترل گروههای مسلح در درعا البلد پس از شکست مذاکرات آغاز کرد.

از سوی دیگر سانا گزارش داد که نیروهای ارتش سوریه در حومه درعا البلد امروز به حملات گروههای تکفیری که در این محله قرار دارند پاسخ داده است. این پس از آن رخ داد که گروههای تروریستی با راکت و خمپاره و دیگر تسلیحات، مناطق مسکونی و مواضع ارتش سوریه را هدف قرار داد.

خبرنگار سانا در درعا گفت که یگان‌های ارتش مستقر در محله درعا البلد پس از افزایش حملات گروه‌های تروریستی با راکت و خمپاره، مسلسل و تک تیراندازان به محله‌های مسکونی و ایست‌های بازرسی ارتش، پاسخگویی به حملات نیروهای مستقر در محله درعا را از امروز آغاز کردند.

سانا اشاره کرد که این عملیات پاسخ، شامل حملات متمرکز از طریق توپخانه و راکت انداز به نقاطی است که حملات خمپاره‌ای و راکتی تروریست‌ها از آنجا انجام می‌شود، است.

گزارشگر سانا گزارش داد: گروه‌های تروریستی طی چند روز گذشته حملات خود را به محله‌های مسکونی تشدید کرده اند و هدف آنها جلوگیری از هرگونه تلاش برای دستیابی به راه حل مسالمت آمیز و پایان کنترل تروریست‌ها بر سرنوشت افراد محلی است که آنها به عنوان سپر انسانی در اختیار دارند.

براساس این گزارش، یکی از عناصر نیروهای امنیت داخلی سوریه روز گذشته بر اثر شلیک راکت گروه‌های تروریستی مستقر در منطقه درعا البلد کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

بقایای گروه‌های تروریستی در برخی مناطق درعا همچنان در تلاش هستند تا از تمام تلاش‌های دولت برای تحکیم امنیت و ثبات در سراسر استان درعا و پایان کنترل تروریست‌ها بر محله درعا البلد و جاده السد جلوگیری کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس