کد خبر 1264814
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۹
حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها به محلات استان درعا

حملات خمپاره‌ای گروه‌های تروریستی به محله‌های مسکونی شهر درعا و مقرهای ارتش سوریه همچنان ادامه دارد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، گروه‌های تروریستی موجود در محله «درعا البلد» و جاده «السد» حملات خمپاره‌ای خود  به محله‌های مسکونی شهر درعا و مراکز ایست و بازرسی ارتش سوریه در اطراف درعا البلد ادامه می‌دهند.

یک منبع میدانی در این باره توضیح داد: گروه‌های تروریستی از جمعه شب و تا ساعات اولیه صبح روز شنبه  مواضع ارتش در محله منشیه و اطراف درعا البلد و محله‌های مسکونی را هدف حملات خمپاره‌ای خود قرار دادند.

وی افزود: این حملات خسارت‌های مالی در پی داشت و یگان‌های ارتش سوریه با ابزارهای مناسب به حملات و منابع شلیک گلوله‌ها پاسخ دادند.

بر اثر اصابت گلوله خمپاره تروریست‌ها به شهرک «قرفا» واقع در حومه شمالی درعا، دو کودک سوری جان باخته و  سه برادر و مادر شان مجروح شده اند.

ساکنان درعا البلد و دیگر مناطقی که تحت کنترل گروه‌های تروریستی قرار داشتند، بی صبرانه منتظر بازگشت به خانه و دیار خود هستند. ارتش سوریه به دنبال بسط سیطره بر تمامی مناطق در درعاست.

این در حالی است که اولین گروه از گروه‌های مسلح مخالف سازش سه روز قبل از منطقه درعا البلد خارج شدند. خروج این گروه‌های مسلح به موجب توافقی است که گفتگو کننده روسی به آن دست یافته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس