کد خبر 1264662
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: از ابتدای سال تا کنون ۲۷ هزار میلیارد تومان برای واردات دو قلم دارو در کشور تخصیص داده شده است.

به گزارش مشرق، سیدمحمد پاکمهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های هفته دولت خراسان شمالی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا الان ۲۷ هزار میلیارد تومان برای ورود دارو به کشور هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی دغدغه اصلی مردم سلامت و کروناست افزود: متاسفانه کرونا موضوعی است که تمام مسائل را تحت شعاع خود قرار داده اما با وجود تحریم‌ها، خدمتگزاران مردم دست از تلاش در جهت خدمت صادقانه به ولی نعمتان نظام برنداشتند

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رئیس دولت به خوزستان خاطرنشان کرد: مبارزه با رانت و اختلاس، مباحث تولید و محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم باید سرلوحه مدیران دولت سیزدهم باشد.

پاکمهر با بیان اینکه یکی از اهداف دولت سیزدهم خدمت کردن و رفع مشکلات مردم است گفت: نمایندگان مردم خراسان شمالی در خانه ملت با تمامی وزرا در کمیسیون های مربوطه جلساتی را پیرامون چالش‌ها و مشکلات خراسان شمالی برگزار کرده و موضوعات را به سمع و نظر وزیر مربوطه جهت بررسی و حل مشکلات استان رساندند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس