کد خبر 1264448
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
واکنش بازیکنان منچستریونایتد به بازگشت رونالدو

بازیکنان منچستریونایتد به بازگشت فوق ستاره پرتغالی به اولدترافورد واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق، شب گذشته کریستیانو رونالدو در انتقالی جذاب و هیجانی به منچستریونایتد بازگشت تا پنجره نقل و انتقالات تابستان کنونی باورنکردنی‌تر از همیشه دنبال شود. بازگشت رونالدو به تئاتر رویاها واکنش بسیاری را به همراه داشت و بازیکنان کنونی شیاطین سرخ از این انتقال بسیار خوشحال شدند. 

برونو فرناندز با تیتر «برونو مدیر برنامه» به شوخی از تاثیر خودش در این انتقال صحبت کرد. 

واکنش بازیکنان یونایتد به بازگشت رونالدو

جیدون سانچو که خودش نیز به تازگی به جمع بازیکنان منچستریونایتد پیوسته است، ساعات بعد از ظهر روز جمعه را «ساعات ترسناک» خطاب کرد و مدعی شد که این انتقال لحظات متفاوتی را برای فوتبال‌دوستان به نمایش گذاشته است. 

واکنش بازیکنان یونایتد به بازگشت رونالدو

جسی لینگارد که دوران حضور رونالدو در منچستریونایتد، نوجوانی در تیم پایه‌ این باشگاه بود، پس از بازگشت کریستیانو به خانه نوشت: زنده‌باد رونالدو.

واکنش بازیکنان یونایتد به بازگشت رونالدو

دیوید دخه‌آ با «شکلک تعجب» از این انتقال طوفانی در دنیای فوتبال پرده برداشت. این انتقال به قدری سریع و هیجانی رخ داد که باعث شد تا بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال شوک‌زده و هیجانی شوند. 

مارکوس راشفورد نیز با عبارت «وای، وای، وای او به خانه بازگشت» از شدت علاقه به این بازیکن پرده برداشت و نشان داد چقدر از این انتقال خوشحال شده است. 

واکنش بازیکنان یونایتد به بازگشت رونالدو

رافائل واران که در رئال مادرید سال‌های درخشان و باشکوهی را با رونالدو سپری کرد، از دایره‌های قرمز استفاده کرد تا نشان دهد می‌خواهد با کریستیانو روزهای باشکوه مادرید را در منچستر تکرار کند. 

واکنش بازیکنان یونایتد به بازگشت رونالدو

نمانیا ماتیچ، دیگر بازیکن منچستریونایتد در استوری اینستاگرام شوخی بامزه‌ای را منتشر کرد و با شکلک‌های خنده نوشت: به همه شما اقوام و دوستانم می‌گویم. از من پیراهن رونالدو را طلب نکنید.

دونی فان‌دبک، الکس تِیس و فرد نیز پست مربوط به انتقال رونالدو توسط منچستریونایتد را بازنشر کردند. 

پوگبا و کاوانی بزرگترین بازیکنانی بودند که در فضای مجازی به این انتقال واکنشی نشان ندادند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس