واکسن برزیل

بنا بر گزارش رسانه‌های رسمی برزیل بیش از ۳۲۰۰۰ نفر در آن کشور طی یک دوره ۵ ماهه پس از دریافت واکسن کووید-۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.

سرویس جهان مشرق - پایگاه گلوبال ریسرچ در گزارشی با اشاره به این موضوع نوشت: در حال حاضر، واکسن‌های مجاز در برزیل عبارتند از آسترازنکا/آکسفورد، فایزر/بیونتک، کروناواک (که سینوواکس نیز نامیده می‌شود)، جی‌اند جی/جانسون، و بوتان‌واک.


مخاطبان گرامی، آنچه در ادامه می‌خوانید صرفاً ترجمه گزیده گزارش‌ها و مقالات مذکور است و محتوا و ادعاهای مطرح‌شده در این گزارش صرفاً جهت تحلیل و بررسی رویکردها و دیدگاه‌های اندیشکده‌های غربی منتشر شده است و هرگونه ادعا و القائات احتمالی این مقالات هرگز مورد تأیید مشرق نیست.


مرگ بیش از ۳۲ هزار نفر در برزیل پس از دریافت واکسن‌های مشکوک کووید-۱۹

مرکز پژوهش‌های جهانی‌شدن در ادامه نوشت: گزارش مورد اشاره در وب‌سایت یو. او. ال منتشر شده که طبق داده‌های وب‌سایت سیمیلاروب ظاهراً به اندازه وب‌سایت سی‌ان‌ان بازدیدکننده دارد. این وب‌سایت به‌قدری بزرگ است که شرکت آیکان (شرکت اینترنتی برای نام‌ها و اعداد واگذار شده) دامنه خود یعنی .uol را به آن اختصاص داده است.

بر اساس این گزارش بیش از ۹ هزار نفر از مردم برزیل که جان خود را از دست داده‌اند هر دو دوز واکسن را تزریق کرده بودند.

مرگ بیش از ۳۲ هزار نفر در برزیل پس از دریافت واکسن‌های مشکوک کووید-۱۹

با این حال علیرغم میزان بالای مرگ‌ومیر پس از واکسیناسیون، در گزارش مورد اشاره آمده است: «واکسیناسیون همچنان بهترین راه کنترل بیماری است.»

اما حتی این موارد مرگ‌ومیر پس از دریافت واکسن کووید-۱۹ ممکن است کمتر از میزان واقعی گزارش شده باشند، چرا که خبرگزاری دولتی برزیل در ماه جولای گزارش داد که در ایالت کوچک دیستریو فدرال، حداقل ۷۱۱ نفر پس از دریافت اولین دوز واکسن آزمایشی جان خود را از دست داده‌اند و ۲۶۳ نفر دیگر نیز پس از دریافت هر دو دوز واکسن آزمایشی از دنیا رفته‌اند.

مرگ بیش از ۳۲ هزار نفر در برزیل پس از دریافت واکسن‌های مشکوک کووید-۱۹

خبرگزاری دولتی برزیل در این باره گزارش داد: واکسیناسیون مانع ابتلای مجدد یا وقوع شرایط حادتر از جمله مرگ نمی‌شود. بنابراین، وزیر بهداشت بر اهمیت تداوم تدابیر پیشگیرانه در برابر گونه‌های جدید ویروس کرونا تأکید دارد.

وزیر بهداشت برزیل در این باره اظهار داشت: «ما همواره به مردم هشدار می‌دهیم که ماسک بزنند، دست‌های خود را بشویند، از ژل الکلی استفاده کنند، و از حضور در اماکن شلوغ خودداری کنند. حتی اگر واکسن زده باشیم، باز هم ممکن است به ویروس مبتلا شویم و دچار عوارض آن شویم.»

مرگ بیش از ۳۲ هزار نفر در برزیل پس از دریافت واکسن‌های مشکوک کووید-۱۹

گفتنی است از زمان افشاگری رسانه‌ها در خصوص آلودگی یک‌ونیم میلیون دُز واکسن مدرنا از مبدأ اسپانیا به ژاپن، موج جدیدی از نگرانی‌ها نسبت به واکسن‌های مشکوک ایجاد شده است. ژاپن که پس از شیوع مشکوک ویروس متوجه وجود مواد خارجی عجیب در ویال‌های ارسالی شده است با قطع فوری تزریق واکسن آمریکایی مدرنا اعلام کرده کشورهای جایگزین را برای واردات واکسن انتخاب می‌کند.

رهبر معظم انقلاب نیز چندی پیش با اشاره به تجربیات متعدد آزمایش‌های غیرانسانی دارویی انگلیس و آمریکا روی مردم سایر کشورها، واردات واکسن از این دو کشور را برای حفاظت از جان مردم ممنوع اعلام کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 68
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 26
  • گم نام GE ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    76 40
    قابل توجه فایزر دوستای غربگدا...
    • محمد IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      12 18
      ما همه ایرانی هستیم این اصطلاحات بعید هست از شما در ضمن اگر مشاهده کنید میگن 263 نفر بعد از دوز دوم فوت کردن اونم تو پنج ماه ولی کسانی که واکسن نزنن حتما فوتی بیشتر میشه پس بهترین راه واکسن زدن هست حالا هرکدوم تو دسترس بود ایرانی یا خارجی فرق نمیکنه تو این کره زمین هم به همه با نفرت نگاه نکنید فقط انسان ما نیستیم همه انسان هستند همه جا هم خوب و بد داره
    • سلمان IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      2 0
      آقا محمد اگه خبر رو خونده باشید نوشته در ایالت کوچک دیستریو فدرال 711 نفر بعد از تزریق دوز اول و 263 نفر بعد تزریق دوز دوم واکسن فوت کردن نه کل برزیل مثلا این ایالت تنها حدود 3 میلیون جمعیت داره در حالیکه جمعیت برزیل بیش از 212 میلیون نفر و سائوپائولو بزرگترین شهر این کشور بالا 21 میلیون و دومین شهر یعنی ریودوژانیرو بالای 12 میلیون جمعیت داره . در ضمن گلوبال ریسرچ در گزارش دیگه ای که 27 اوت منتشر کرده یعنی دو روز پیش ؛ از تیتر « واکسن قاتل در سرتاسر جهان . 7.9 میلیارد نفر» استفاده کرده و گفته 35000 مرگ در اروپا و آمریکا بعد تزریق واکسن های نوترکیب mRNA ثبت شده و 5.5 میلیون هم عوارض جانبی ثبت شده . مسلما برای واکسنهای نوترکیب مثل آسترازنکا و فایزر و مدرنا و اسپوتنیک و جانسون اند جانسون که هنوز در ابتدای راه هستن عوارض و مرگ و میر خیلی بیشتر اتفاق می افته در حالیکه برای واکسنهای با ویروس غیرفعال و کشته شده نزدیک به دو قرن سابقه وجود داره و عوارض اون کاملا شناخته شده است پس بهتره که از این نوع واکسنها که امتحانشون رو پس دادن استفاده کنید مثل سینو فارم و سینوواک و بهارات و همین برکت خودمون پس توصیه می کنم واکسن های نوترکیب تزریق نکنید چون خطرات جانبی زیادی داره که شاید به مزایای اون نمی ارزه
    • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      4 2
      گلوبال ریسرچ همون سایت تخیلی نیست که گفته بود کرونا حمله بیولوژیک آمریکا به ایران هست. مدیر این سایت خودتون هستید نه!!! خداییش چقدر پول سرور و هاستینگ میدید. میزبانش رو بیارید پارس آنلاین ارزونتر تموم میشه. ولی همه میفهمن کار خودتونه ناقلاها. مرگ 32000 نفر ! آخه یک چیزی ببندید که معقول باشه. 32000 نفر!
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      4 2
      همه چی برا شمای شرقگدا. عشق پیونگ یانگ و تعظیم به عالیجناب کیم!
    • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      7 10
      فعلا هیچ کجایی واکسن 100% نمیده و اکثرا تو فاز تحقیق و بررسی هستن ( جایی خوندم ساخت واکسن حداقل 10 سال طول میکشه و بعضا هیچ وقت هم واکسنی برا مریضی مد نظر پیدا نمیشه )، آمریکا و انگلستان هم کشورهای استعمار گر هستن، جون دیگران هم براشون اهمیت نداره و فقط به منفعت خودشون اهمیت میدن، اینو من نمیگم، تاریخ میگه، مسئولین کار درستی کردن که از این 2 تا واکسن وارد نکردن، حسن روحانی اگه 1 کار درست کرده باشه تو 8 سال، همینه؛ من در مورد توانایی دکترا و دانشمندان غربی تردیدی ندارم، بهرحال هر جایی دانشمند داره عالم داره و... ولی سیاست مدارای اینا و نظامشون، کثیف و ستم گر هستش و هرکاری ازشون بر میاد.
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      9 1
      ولی ایران که واکسن وارد نکرده اوضاعش گل و بلبله اصلا هم کشته نمیده
    • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      1 3
      میبینم که حقوق بگیرای مافیای واردات واکسن های آمریکایی و آلوده لشکرکشی کردن اینجا. یه دفه حمله کردین
    • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      4 2
      دوستان دقت کنید بحث واکسن زدن یا نزدن نیست. بحث واکسن های آلوده است. مثل همون خون هایی که فرانسه به ایران اهدا کرده بود و همه ایدز گرفتن.
  • IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    26 33
    بازم واکسن واکسن می کنین. می بینم فاجعه ای که در اینده رخ خواهد داد رو. خصوصا با واکسن خارجی. بگردید دنبال درمان و از طب سنی هم غافل نشید.
    • CA ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      18 6
      فاجعه همین الانم داره کنار گوشت اتفاق میافته، تو نمیفهمی
    • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      44 20
      طب سنتی در مقابل واکسن هیجه. واکسن را دروغ حساب میکنید فقط طب سنتی و پر کردن حیب خویش
    • آزادوار IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      2 6
      طب سنتی وپر کردن جیب خود!،فعلا و قبلا که پزشکان طب شیمیایی جیب ملت رو خالی میکردن خیلیها هم نتیجه ای نمیگرفتن،تقوا هم چیز خوبیه والله.چرا مردمو گمراه میکنین؟ثانیا طب اسلامی ایرانی هزاربار از طب شیمیایی بهتره،برید نظرات فراوان کسانی که از طب شیمیایی مورد دفاع شما نتیجه نگرفتن رو ببینید،که با طب اسلامی ایرانی درمان شدن رو ببینید،که باید تا آخر عمر دارو مصرف میکردن یا جراحی رو ببینید،و کمتر تهمت بزنید.مشرق چاپ کن!
    • علی IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      3 1
      چرا اشتباه حرف میزنی؟ برزیل سال 99 گفت اثر بخشی واکسن چینی 50 درصده به همین دلیل هم بسیار کم وارد کردند این واکسنو بعد هم برزیل قرار داد 10 میلیون واکسن روسی رو لغو کرد چون به گفته خودشون واکسن اسپونتیک خوب ایمنی ایجاد نمیکنه بعد حالا هم این کشور اکثرا مردمشو داره با مدرنا یا آسترازنکا یا فایزر واکسینه میکنه
    • ایمان IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      4 1
      روغنه رو مالیدی؟ راضی هستی؟ همه مثل شما نیستند شاید خیلی ها دوست نداشته باشند.
    • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      3 2
      این طب خرافاتیا رو باید از دم اعدام کرد وجود اینا برای جاکعه سم محسوب میشه و جز گسترش جهالت و مرگ و میر چیزی به همراه نداره.اینا همونایین که 100سال پیش میگفتن واکسن ابله حرامه و شیاطین رو وارد بدن میکنه
  • IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    33 38
    دزود به رهبر با بصیرتم. مشرق درود به شرفت که خطرات واکسن رو بایکوت و سانسور نمیکنی. بعضی رسانه ها و سریال دارن به مردم خیانت میکنن.
  • IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    24 9
    ما فکر کردیم چشم ندارن ما رو ببینن اخه برزیل و کانادا و ژاپن که دیگه رفیق شون هستن! با اون ها چرا ؟
  • IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    33 12
    برزیل که اصلا مدرنا استفاده نکرده و بیشتر با سینوفارم واکسیناسیون انجام داده و مثل ایران درگیر موج کرونا شده
    • گم نام IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      15 11
      برزیل واکسن های فایزر جانسون اند جانسون آسترازانکا به مردمش تزریق کرده و اصلا از واکسن چینی استفاده نکرده... حداقل متن خبرو ی نگاه بنداز بعد نظر بده
    • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      14 4
      آسترازنکا و فایزر در برزیل به طور وسیع مصرف میشه.
    • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      8 2
      قابل توجه وزارت بهداشت که می بایستی به واردات واکسن نظارت بیشتری داشته باشد
  • IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    25 14
    حالا چرا به امارای کشورای دیگه میپردازید . امار مرگ ومیر مردم ایران رو بعداز تزریق واکسن بیگید !
    • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      6 11
      کشورهای دیگه چرا به آمارهای ما میپردازن؟ برن دنبال بدبختی خودشون تا دست از سرشون ورداریم، فهمیدی مناخیم؟؟!!
    • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      9 4
      آمار مرگ ناشی از واکسن (داخلی یا خارجی) کم نیست! اعلام نمیشه!
  • DE ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    17 10
    وقتیکه صاحب قمارخانه و عشرتکده صاحب شرکت داروسازی هم باشه همینه .تمام دنیا از دست این سرمایه داران جهود در عذاب هستند.
  • IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    19 20
    چیزی به نام واکسن کرونا در دنیا وجود ندارد و اساسا جز یک فریب تبلیغاتی نیست. آنچه هم اثر واکسن نامیدند هم جز نتیجه تلقین و افزایش اعتماد به نفس مردم نیست.
    • IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      8 9
      دقیقا همینطوره
    • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      8 7
      بابا دانشمند تو هنوز فرق بین واکسن واسکن بعد اضهار نظر میکنی
    • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      0 2
      اضهار نه و اظهار خودت بی سواد تری که!!!
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    13 19
    خدا هم یه پیامبر دوباره بفرسته بگه فایزر بده من قطعا میگم بد تویی فایزر حرف نداره و شما هم انقد به خودتون غشار نیارید که ملت آب مقطر بزنن
    • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      10 8
      شما از آب جوب استفاده کن، واکسن قویتریه.
    • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      12 4
      فعلا شما به دستورات همین پیغمبری که فرستاده عمل کن و به آیه «لا تعبدو الشیطان» به خصوص شیطان بزرگ یعنی امریکا پایبند باش پیغمبر جدید پیش کش
    • حامد IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      5 2
      خب برو ارمنستان بزن
    • سنمار IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      1 0
      کاش قبل حرف زدن کمی فکر کنی! وااای از لحظه مردنت.....به کی میخوای پناه ببری؟
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    19 17
    آسمون و ريسمون رو به هم مي بافيد كه از يك تصميم غلط دفاع كنيد!
    • آب را گل نکنیم IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      9 10
      تصمیم غلطی نبود گفتن از آمریکا و انگلستان وارد نکنید فقط از این دو کشور خب کشور های دیگری هم بودند که سازنده بودند روسیه کره چین و.. دیگه بعدش از تعلل مسئولین بوده اگر زودتر می جنگیدند و مقدار زیادی واکسن از این کشور ها می خریدند قطعا اینطور نمی شد علاوه بر این تضمینی نبود که آمریکا حتما باید به ما واکسن بدهد اگر نمی دادند آن وقت نه اینها را داشتیم نه بقیه را به خاطر تعلل آقایان که منتظر واکسن آمریکا بودند روسیه تصمیم حذف ایران را از لیست صادراتش داشت
    • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      15 15
      تصمیم بسیار درستی بوده فقط آدم باید هم غربگدا نباشه هم شعور داشته باشه تا بفهمه!!
    • عبدالله مومن IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      15 12
      دکترجان . یک فایزر به این غربگدای پوشک لیس آمریکا . بزن تا حالی اش شود که خریتش تمامی ندارد. ههههههههههههههه
  • سیامک DE ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    8 4
    ایستی در آینده فقط بسیار مراقب خرید و واردات کالای از کشورهای اروپایی و غربی باشید، زیرا اقتصاد در این کشورها به خاطر کرونا بسیار زیاد آسیب دیده است.از این روی آنان برای جبران خسارت های اقتصادی خود دست به کارهای غیر اخلاقی و بسیار زشت خواهند زد
  • حسیبن منصور حلاج IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    7 4
    من تازگی واکسن کرونا از نوع چینی تزریق نمودم بسیار دو دل بودم ولی بهر حال انتخابمو کردم زدن یا نزدن قماره باید این ریسک و میکردم هرچی باداباد به خدای بزرگ سپردم واز نتیجه هرچی باشه راضیم فعلا که حالم خوبه تا ببینیم چی میشه .
  • تصوف یعنی پاک کردن قلب درون IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    6 6
    شکر خدا من یک تجربه بزرگ عارفان تصوف از جمله حلاج و بایزید بسطامی و سعیدابوالخیر ومولانا مولوی و شمس وابن عربی و عبدالله انصاری و ......رامد نظر قراردادم که برایم کارکرده و خواهد کرد.توضیح میدم هرچی پیش بیاد مشکل برام یک دایره فرضی دورش میکشم نصف مال من نصف مال خدا اون نصف که زورم بهش میرسه سهم منه واون نصف که زورم بهش نمیرسه سهم خداست . در مورد کرونا من چون هم روح وجسم وروانم برای هرسه سهم خودمو میدم جسم ماسک . ضد عفونی . فاصله اجتماعی تزریق واکسن و... روان و روح نترسیدن ورزش امید روح عبادت .دعا ذ.کر خدا .هرروز خدمت به یکنفر ودعای خیر برای دیگران زیر پا گذاشتن غرور مراقبه و فعال کردن چاکرا ها مابقی رو بخدا میسپارم و مهمتر از همه ازنتیجه نمیترسم وراضیم به رضای خدا .
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      6 2
      چاكرا چه ربطی به تصوف داره؟ بعدش تصوف چه ربطی به عرفان داره؟! عبادت یه هندی جن پرست رو به اسلام ربط نده .
    • وحدت وجود IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      2 9
      تصوف بعضی را اذیت میکنه چون از بس اهل دروغ وچاپلوسی و نیرنگ وفریب هستند درنتیجه اهل خلوص نیت وصداقت نیستند بله تصوف یعنی صاف کردن وپاکی دل کسانیکه عکس این ماجرا هستند طبیعیه که ذبون میشن. ودست میزنند به انکارومیگن (هندیه) ذهی خیال باطل حتی امام علی ازاهل تصوفه .جهت اطلاع
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    11 4
    «واکسیناسیون همچنان بهترین راه کنترل بیماری است.»!! این حرفی هست که مسئولان وزارت پزشکان! ما هم تاکید بسیار دارند و در جامعه نهادینه کردند ولی هیهات که دارید به بیراهه میرید چشم باز کنید و ببینید که هست راههای دیگری برای دور شدن ازین بیماری وحشتناک! واکسن ها کمو بیش عارضه مشابه دارند ولی آقایان میگن این وسط یه عده هم مردند و عارضه داشتند مهم نیست ! #طب سنتی_ طب اسلامی
  • US ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    7 4
    یکی از این مخالفت ها رو در شبکه های اجتماعی غربی بزبان خودشان بکن، بعد میفهمی چطور ردگیری میکنند و حذف میشی.
  • محمدایوب IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    6 2
    این سلبریتی های درپیتی کجا هستند. وای اگر یک هزارم اون تو ایران اتفاق افتاده بود. تا چند ماه براشون خوراک تهیه شده بود نشخوار کنن.
  • roohollah IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    3 8
    واکسن مشکوک؟؟ چرا نمی خواهید قبول کنید مواد تشکیل دهند همه واکسنها مردار و الکل(اتانول-خمر) و فلزات خطرناک مانند جیوه می باشد) بی خود هم نگید مشکوک آمریکایی یا انگلیسی همه واکسن ها بر اساس یک نرم جهانی تولید می شود و حلاّل همه خمر است هیچ واکسنی هنوز مجوز کامل نگرفته همه این واکسنهای موجود (اضطراری هستند) بدون مجوز بوده وحتی بیشتر آنها در مرحله تست می باشند واکسن باید بین 7 تا 15 سال تست شود و مواد تشکیل دهنده آن از مردار و الکل(اتانول) وفلزات مانند جیوه و ... نباشد تا حلال باشد زد
    • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      0 0
      مردار و خمر علم پزشکی اگر بر پایه حلال و حرام استوار بود، الان مردم لش به لش مرده بودند. حلال و حرام دین از دیدگاه شما همان حلال ما و حرام غرب هست و تمام. علم و دانشی که بعد از درمان بیماری میگویید خداروشکر خوب شدیم از کتب پزشکی غرب و شرق بهره گرفته. پزشکی جای این حرفهای سطحی و دروغ های بزرگ نیست.
  • دبیر IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    1 1
    روزگاری،که بر ما با کورنا می گذرد،در تارخ بشر بعنولن دوران ناگوار بشری ثبت وبحث خواهد شد،،،انتخاب مقطع زندگی بشر در دوره خاص تاریخی میسر نیست،،وهرکس بدون لنخاب در دراین مسیر ،آرام یا سخت طی طریق می کند،، قطعا،،، این مقاطع سخت تاریخی ،برای ،سبکباران ساحل نشین بشر ،درس عبرت است
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    4 2
    باید دید بیشتر این فوتی ها چه نوع واکسنی تزریق کردن آیا همون واکسن در کشورهای دیگه هم همین درصد تلفات داشته ؟
  • مهدی IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    3 2
    اینجاست که تدبیر رهبری مشخص میشه صد البته باید واکسن زد اما باید به اصالت واکسن و کشور تولید کننده آن هم اطمینان داشت
  • کاریزما IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 0
    واکسن های استفاده شده در جهان اضطراری بوده و هیچ تضمینی درمورد عوارض ناشناخته انها وجود نداره خلاصه اینکه فعلا تبدیل شدیم به موش ازمایشگاهی سازمان بهداشت جهانی ، عده ای بر اثر کرونا خواند مرد و عده ای هم بر اثر عوارض واکسن ها که این وضعیت تا ده سال طول خواهد کشید تا بهترین روش درمانی کشف گردد و شاید هم توطئه و جنگ بیولوژیک باشه که بعید نیست ، به امید بهبودی و سلامت همه هم وطنان عزیز
  • مولا IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    1 2
    از برکت چه خبر؟
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 9
    نه غربی نه... اِ چرا یادم رفت! یه دقه صبر کن آها فهمیدم نه غربی نه غربی
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    2 5
    گیرم واکسن غربی بد. اونم گیرم. بعد نمیدونم اگر پزشکی غرب بده چرا مقاماتی که بهتون حقوق میدن اینجا شعر بگید فرت و فرت میرن غرب برای کوچکترین کارهای درمانی؟؟؟؟!!!
  • US ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 5
    منبع؟
    • US ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      1 0
      تو خبر هست. یه سرچ گوگل هزارتا منبع میاره
  • ZOHA IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 0
    حالا حق دارم....واکسن نمیزنم.... واکسنی که یکسال روش کاربشه همینه!
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    5 0
    پس همون که رهبر انقلاب میگه فایزر نزنید
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    2 1
    من متن خبر در سایت globalresearch. خواندم، خط اول خبر به نقل از A Health Impact News reader است نه رسانه های رسمی برزیل. به نحوی که ادیتور خود سایت گلوبال ریسرچ ته خبر نوشته است که GR Editor’s Note. Yet to be confirmed{ این خبر نیازمند تایید است} در این خبر به سایت یو. او. ال اشاره شده است که سایتی برزیلی است که در متن خبر مشرق هم ذکر شده است. اگر متن خبر را به کمک گوگل ترجمه کنید نکات جالبی می بینید: 1. هیچ خبری از 32000 مرده به علت واکسیناسیون نیست 2. در جای جای خبر و حتی انتهای ان تاکید می کند واکسیناسیون در کنار استفاده از ماسک بهترین راه برای کنترل بیماری است. 3. بر اساس آمار مندرج در خبر این سایت برزیلی 8734 نفری از افراد بالای 70 ساله که فوت کرده اند و 23000 نفری که از این گروه بستری شده اند دو دز واکسن را دریافت کرده بودند. 4. در نمودار ارائه شده تعداد فوتی های بین 50 تا 69 سال 1062 نفر و بین 30 تا 49 سال 75 نفر گزارش شده است که پس از تزریق دو دز فوت کرده اند. 5.در ادامه علت این امر را ناشی از زمان بین 15 تا 45 روز لازم برای ایجاد ایمنی ذکر کرده است. 6. در تحقیق صورت گرفته نوع واکسن مشخص نیست بنابراین تیتر خبر با محتوای آن تناقض آشکار دارد و انتظار میرود خبر و تیتر به این مهمی دقیق تر بررسی و انعکاس داده شود.
    • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      2 0
      معلومه هم زبان بلد نیستی هم ریاضی. گفته حدود ۱۰ هزار نفر ۲ دوز زده بودن و ۲۲ هزار نفر هم دوز اول رو زده بودن. جنبش میشه ۳۲ هزارتا حرف مفت نزنیم
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      3 0
      خب شما این خبر رو در همون گلوبال ریسرچ بخون The “Killer Vaccine” Worldwide. 7.9 Billion People که خبر داده در اروپا و آمریکا 35000 نفر بعد تزریق واکسنهای نوترکیب مردن و 5.5 میلیون نفر هم عوارض جانبی از خودشون نشون دادن تاریخ خبر هم برای 27 آگوست یعنی دو روز پیش هستش
    • GB ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      1 0
      منم چک کردم همه این به اصطلاح نکاتی که شماره گذاری کردید همش داخل خبر اصلی هست و معلومه شما فقط به دنبال زیرسؤال بردن این خبر هستید. از نوع واکسن تا آمار و مرگ و میر همه ذکر شده. حتما واکسن های آلوده ژاپنی هم دروغه با این حساب؟!!
  • KR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    1 2
    دشمن خوب فهمیده از کجا میتونه ضربه بزنه. وقتی واکسن داره جواب میده و حاکمیت هم پذیرفته که هرنوع واگسن که بازدهی خوبی داره فارغ از نامش وارد کنند، چهار تا خبر مث واکسن آلوده توی ژاپن و برزیل رو منتشر می کنه تا افکار مردم ایران رو که همین الان هم بر ضد واکسن جهت دهی شده رو بیشتر منحرف کنه تا آمار کشته های کرونا همین طور بره بالا
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      0 0
      معلومه تو هم از مافیای واردات واکسنی که اینقدر تبلیغ واکسن آمریکایی و انگلیسی میکنی و از این خزعبلات می‌نویسی. دشمن واقعی خود شماهایید که شبهه افکنی میکنید و خلط مبحث. واکسن فایزر و مدرنا و استرازنکا باید ممنوع بشه
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    0 0
    مرگ برانگلیس فرانسه امریکا صهیونیسد پنج سال دیگه معلوم میشه واکسن ها چیه/اغای بیل گیت هنوز تا ۲۰٪مانده
  • ابوالفضل RU ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
    0 0
    خوب الان ما ضد واکسن ها که مردم رو آگاه کردیم و دیگه نمی‌روند دوز چهارم رو بزنند میبینیم که چقدر سلامت هستند الان منطق شما واکسن پرست ها رو نمی‌دونم حتی مدرکی دارم که ثابت می‌کنه اون کرونا وجود داشته در سال ۹۴ و اصلا خبری از واکسن زدن نبوده به قرآن نه ماسک میزنم نه واکسن میزنم هیچیم نمیشه اون کرونا هم وجود ندارد اصلا Who مدرکی ندارم که کرونا وجود داشته باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس