کد خبر 1264266
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
خورشیدی: پروتکل‌های بهداشتی را برای حضور سوریه رعایت می‌کنیم/ خط‌ خورده‌های تیم ملی فردا مشخص می‌شوند

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت اردوی این تیم ارائه داد.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران پاسخگوی سوالات سایت رسمی فدراسیون فوتبال به شرح زیر بود:

در رابطه با شرایط اردوی تیم ملی صحبت کنید لژیونرها چه زمانی به تیم ملی اضافه می‌شوند؟

وی در این باره اظهار کرد : دیروز، چهارم شهریورماه اولین جلسه تمرینی خودمان را به صورت مینی کمپ داشتیم. کادر فنی تیم ملی فوتبال با دعوت از 22 بازیکن لیگ برتری به اردو تمرینها را شروع کردند و تا روز ششم این تمرین ها ادامه دارد و سپس یک بازی درون تیمی خواهیم داشت که بازیکنان در قالب دو تیم روبروی هم قرار می گیرند. بنا به خواست کادر فنی و آقای اسکوچیچ از داوران رسمی فوتبال دعوت شده تا این بازی را قضاوت کنند. فردای بازی بازیکنان ساعت 11 یک جلسه ریکاوری را پشت سرمی‌گذارند و بعد از صرف ناهار اسامی بازیکنانی که خط خورده اند اعلام می شود و در تاریخ هشتم شهریورماه لژیونرها به اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد و در نهایت لیست نهایی بازیکنان تیم ملی فوتبال برای بازی مقابل سوریه و عراق اعلام خواهد شد.

وی اشاره کرد: با اعلام آقای اسکوچیچ برای 17 بازیکن به باشگاه‌های‌شان نامه رسمی زده‌ایم و برایشان بلیت گرفته‌ایم که به این بازیکنان به باقی ماندگان لیست تیم ملی اضافه خواهند شد.

شرایط جسمانی اسکوچیچ به چه صورت است؟

سرپرست تیم ملی عنوان کرد: آقای اسکوچیچ و آقای وحید هاشمیان روز هشتم یا نهم ابتلا به کرونارا پشت سر می گذارند و امیدواریم در روزهای آینده تست این دو عزیز منفی شود البته هردو نفر دوز دوم واکسن‌های کرونا را دریافت کرده بودند و این اتفاق یک هشدار برای همه ما بود که فکر نکنیم با تزریق واکسن مصونیت همیشگی به وجود می‌آید. از همه مردم عزیز کشورمان می‌خواهم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، حتی اگر روند واکسیناسیون هم کامل باشد امکان ابتلا به این ویروس وجود دارد.امیدواریم در چند روز آینده تست آقای اسکوچیچ و وحید هاشمیان منفی شود تا هدایت تیم را برعهده بگیرند.

نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اردوی تیم ملی به چه صورت است؟

وی گفت: از سمت کنفدراسیون فوتبال آسیا پروتکل‌ها و دستورالعمل‌هایی ابلاغ شده که ما ملزم به رعایت و اجرای آن هستیم.البته تیم ملی کشور سوریه که عازم ایران است موظف به رعایت این دستورالعمل‌ها است. زمانی که در بحرین حضور داشتیم سخت ترین نوع پروتکل‌ها وجود داشت که ما موظف به رعایت آنها بودیم. حتی بازیکنان نمی‌توانستند پس از تمرین یا بازی در رختکن دوش بگیرند با وجود اینکه امکانات بسیار کاملی داشتند. افسر ازبکستانی که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای نظارت بر انجام پروتکل‌ها انتخاب شده بود، مو به مو دستورات را اجرا و همه چیز را کنترل می‌کرد. ما به عنوان میزبان باید تمامی موارد و پروتکل‌های بهداشتی را، هم برای خودمان و هم برای سوریه رعایت کنیم. امیدواریم با رعایت کامل دستورات هم تیم ملی خودمان از آسیب کرونا مصون باشد و هم در روند کسب میزبانی‌های آتی مشکلی به وجود نیاید.

خورشیدی گفت: یکی از مواردی که کنفدراسیون فوتبال آسیا روی آن تاکید دارد یک حباب ایزوله‌ای است که باید در هتل باشیم وافراد غیر وارد این حباب و هتل تیم ملی نشوند و کادرفنی پشتیبانی و بازیکنان و همه عوامل تیم ملی فوتبال حق خارج شدن از هتل را ندارند. حتی به این وسیله از عزیزان رسانه‌ای و خبرنگاران و روزنامه نگارانی که به تیم ملی علاقه دارند شخصا عذرخواهی می‌کنم که به دلیل پروتکل‌های سخت امکان حضورشان وجود ندارد. امیدوارم به زودی این ویروس منحوس ریشه کن شود تا هم شاهد حضور خبرنگاران باشیم و هم از نعمت وجود هواداران تیم ملی بهره مند شویم.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس