کد خبر 1263765
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
رئیسی بهشت زهرا

کار شما در بهشت زهرا(س) با هیچ معیار مادی قابل سنجش نیست و شما بهترین نمونه و الگوی ، کارکنان ایثار گر و تلاشگر دولت در سراسر کشور هستید.

به گزارش مشرق، آیت الله سید ابراهیم رئیسی ریاست  جمهور ی در روز کارمند بصورت  سرزده در جمع پرسنل عروجیان سازمان بهشت زهرا(س)حاضر شد.

رئیس جمهور پس از ادای احترم به مقام شهدا و در روز کارمند با حضور سرزده در جمع پرسنل عروجیان سازمان بهشت زهرا(س)گفت: امروز در تاریخ ما روز کارمند نامیده شده است . به دلیل اینکه شهیدان رجایی و باهنر از کارمندان صدیق و فداکاری بودند که جان خود را در راه آرمانهای خود فدا کردند. به نظرم بهترین جمعی که می شود به عنوان کارکنان نمونه و تلاشگر دولت از آنان تقدیر کرد و این روز را تبریک گفت ، به شما پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) است. 

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در هفته دولت روز پنج شنبه 4 شهریور 1400 پس از ادای احترم به مقام شهدا در گلزار شهدا و در روز کارمند با حضور سرزده در مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا(س) در جمع پرسنل این سازمان تصریح کرد: کارهایی که پای سلامتی انسان مطرح می شود و باید در آن از جان خودت گذشته و به دیگران خدمات رسانی کنی از جمله کارهای است که کمتر کسی داوطلب انجام آن می شود.

کار شما کاری جهادی و تلاش برای رضای خداوند است. کاری که پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) انجام می دهند تسکین دهنده است و بسیار برای آرامش دادن به مردم مهم است ، در شرایطی که مردم مصیبت دیده اند شما از ابتدا در کنارشان هستید و به آنان یاری می رسانید و با آنان همدردی می کنید.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهور افزود: در حال حاضر مردم مشکلات زیادی در مواجه با این بحران دارند. امروز پاسخ عملی به خواست مردم همین تصحیح و سهل کردن کار مردم است که شما در سازمان بهشت زهرا(س) و در این بحران به خوبی انجام می دهید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    1 0
    حاج آقا بی مایع فتیره سکه چی شود
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    1 0
    مقایسه کنید ، این رفتار خاضعانه را با کسی که در بازدید از کارخانه ای ، کبر و غرور بی جایش اجازه نمی داد از خود رو تشریفاتی پیاده شود و سواره بازدید میکرد !!
  • سهراب IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    13 0
    آفرین بر سیدمحرومان... دستت درد نکنه آقاجون درد وبلایت بخوره کف سرحسن فریدون وهمه اصلاح طلبان غربگدا... روسفیدمون کردی ودلمون را شاد ... امروز به این رئیس جمهور افتخار کردم خداوند کمکت کنه.ممنونتیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس