پیام تبریک وزیر کشور به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

وزیر کشور در پیامی هفته دولت و روز کارمند را به عموم کارکنان دولت تبریک گفت.

به گزارش مشرق، وزیر کشور در پیامی ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند به عموم کارکنان دولت و صف و ستاد وزارت کشور از همه مدیران خواست از همه ظرفیت ها برای حمایت از عموم کارکنان و کارمندان در چارچوب قوانین و مقررات بهره برداری کنند. 

ببینید:

عکس/ نخستین روز کاری وزیر کشور

در متن پیام احمد وحیدی به مناسبت هفته دولت و روز کارمند آمده است: اکنون که نخستین روز خدمت در وزارت کشور با هفته دولت و روز کارمند مقارن شده است، با گرامیداشت یاد شهیدان گلگون کفن دولت جمهوری اسلامی ایران، این مناسبت‌های فرخنده را به عموم کارکنان دولت و همچنین به فرد فرد همکاران عزیز در سراسر کشور در صف و ستاد وزارت کشور تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

در ادامه این پیام آمده است: هفته دولت فرصت مناسبی است تا ضمن مرور و بازخوانی الگوهای پیشتاز خدمت به مردم که جان پاک خویش را در این میدان نثار کردند، اراده و اهتمام عموم مدیران و کارکنان دولت برای تلاش در جهت ساماندهی امور مردم و ارتقای معیشت مردم تجدید و تقویت شود.

وزیر دولت سیزدهم در پیام خود تاکید کرد: از همه مدیران فعال در صحنه خدمت اعم از استانداران، فرمانداران، بخشداران و شهرداران انتظار دارم ضمن تعقیب همه ماموریت‌ها با استحکام قدرت لازم و پیشگیری از بروز هر گونه سستی در انجام وظایف، از همه ظرفیت‌ها برای حمایت از عموم کارکنان و کارمندان در چارچوب قوانین و مقررات بهره برداری کنند تا ضمن افزایش انگیزه‌های کارمندان، مسیر خدمت به مردم تسهیل شود و گام‌های عملی در این حوزه برداشته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سرباز IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    0 0
    وزیر محترم و انقلابی به داد معیشت کارمندان ثبت احوال مازندران برسید کمترین دریافتی بدون هیچ اضافه کار و حق مسکن و کارانه و رفاهی و حمایت مدیران سازمان شرمنده خانواده هستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس