کد خبر 1263762
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱

خودروها در این دوره از زندگی به عنوان سرمایه ای برای معیشت مردم خریداری می شوند و بسیاری از ما برای حفظ امنیت خودروهای مان از ابزارها و سیستم های مختلفی استفاده می کنیم . سیستم هایی که برای حفظ امنیت خودرو به کار می روند ، بسیار زیادند اما ما دو نمونه از آن را که تجهیزات بیشتری دارند و تقریبا مانند دزدگیر عمل می کنند را نام می بریم . جی پی اس و دوربین خودرو از جمله کاربردی ترین دستگاه های امنیتی و ضد سرقت در ایران هستند . هر یک از این دو سیستم کاربردهای مختلفی دارند و به صورت جداگانه استفاده می شوند ؛ مخصوصاً ردیاب که می تواند علاوه بر خودرو برای استفاده شخصی نیز همراه یک شخص باشد . از آنجایی که ماشین ها نیاز به مراقبت و تعمیر دارند و هزینه بسیاری برای رانندگان به جای می گذارند ، می‌خواهیم یک سیستم مجهز و پیشرفته که کاربرد هر دو دستگاه دوربین و ردیاب خودرو را دارد ، به شما معرفی کنیم .

سیستم هوشمند سازی خودرو با ردیاب دوربین دار

قابلیت های ردیاب و دوربین خودرو

ردیاب های دوربین دار خودرو تنها برای خودرو کاربرد دارند و و نمی توان از آن استفاده شخصی کرد. اما می‌توان ردیاب دوربین دار را روی هر ماشینی نصب کرد و به طور کلی از سرقت خودرو جلوگیری می کنند . از این طریق ، در صورت ربوده شدن خودرویتان می توانید موقعیت آن را بررسی کنید ؛ تنها با برقراری ارتباط از طریق تلفن همراه به راحتی  محل قرار گرفتن خودرو را دریافت کنید . ردیاب دو نوع آنلاین و آفلاین دارد ؛ ردیاب آنلاین با اتصال به اینترنت و از طریق جی پی اس موقعیت خود را مشخص می کند و برای شما می فرستد . اما ردیاب های آفلاین از طریق پیامک موقعیت خودرو و وضعیت باز بودن درب های خودرو را را برای شما ارسال می کنند .

دوربین خودرو نیز مانند ردیاب از سیستم های امنیتی مجهز خودرو است . دوربین خودرو انواع مختلفی دارد و می تواند از جلو ، عقب و داخل خودرو تصویر برداری کند. بیشتر افراد به منظور ثبت وقایع ، دوربین خودرو را نصب می کنند ؛ گاهی برای ثبت خاطرات و برای تصویربرداری از داخل خودرو و گاهی نیز برای اثبات تصادفات خیابان و جاده . در صورتی که تصویر تصادف ثبت گردد، می توان آن را به عنوان مدرک به پلیس راهنمایی و رانندگی ارائه داد .

حال با تلفیق این دو سیستم می‌توان امنیت خودرو را چند برابر کرد . از آنجایی که در صورت سرقت ، ردیاب خودرو به شما محل دقیق را اطلاع می دهد ، می توانید از طریق دوربین چهره سارق را در کمترین زمان مشاهده کنید و تا حد ممکن توسط این وسیله از سرقت وسایل نقلیه علی الخصوص خودروهای شخصی جلوگیری می شود . علاوه بر استفاده شخصی در خودرو ، این سیستم در وسایل نقلیه نیز بسیار کاربردی است و به هوشمند سازی آن ها کمک بسیاری کرده است . دوربین های ردیاب دار خودرو قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارند و می‌توانند در تاریکی شب نیز با قابلیت دید در شب تصویربرداری کنند . یکی دیگر از ویژگی هایی که امنیت این سیستم را بالا برده سنسورهای لرزشی است. در صورتی که خودروی خود را خاموش کرده باشید و بعد از آن به صورت ناگهانی در داخل خودرو حرکتی صورت گیرد یا لرزشی اتفاق افتد ، سریعا سیستم هشدار ردیاب دوربین دار خودرو فعال می شود  .

سیستم هوشمند سازی خودرو با ردیاب دوربین دار

استفاده از ردیاب دوربینی خودرو در وسایل نقلیه

دوربین خودرو می‌تواند در وسایل نقلیه درون شهری و برون شهری کاربرد داشته باشد . رانندگان با استفاده از ردیاب دوربین دار خودرو در اتوبوس یا تاکسی دریافت کرایه ، نظم مسافران و جلوگیری از بسیاری از خطرات را بررسی می کنند . حتی رانندگان کامیون یا وسایل نقلیه برون شهری ، به راحتی می توانند از ردیاب استفاده کنند ‌و در صورت وجود راهزن یا اتفاقی ناگواز از طریق ردیاب دوربین دار خودرو لحظات را ثبت کنند .

پخش زنده ردیاب دوربین دار خودرو

یکی از قابلیت های بسیار مفید در ردیاب دوربینی خودرو ارتباط آنلاین و مستقیم آن با کاربر است . در واقع ردیاب دوربین دار با اتصال به اینترنت می تواند به صورت آنلاین و زنده این اطلاعات را برای کاربر ارسال کند. اما نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که در صورت قطع شدن اینترنت چگونه پخش زنده صورت گیرد ؟ راه حلی که تولیدکنندگان برای رفع این مشکل یافته‌اند ، استفاده از سیم کارت می باشد و با نصب سیم‌کارت در داخل دستگاه ، ردیاب همزمان به اینترنت متصل می شود . توجه داشته باشید که از سیم کارتی استفاده کنید که در هر مکانی آنتن دهی بالایی داشته باشد .

سیستم هوشمند سازی خودرو با ردیاب دوربین دار

مشکل ذخیره سازی سیستم ردیابی همراه با دوربین

یکی از مشکلات بزرگی که افراد در نصب ردیاب دوربین دار خودرو دارند ، نبود فضای کافی برای ذخیره سازی است و همیشه با مشکل کمبود حافظه دستگاه مواجه می شوند . ما برای چنین مشکلی نیز راه حل داریم و تنها با داشتن فضای ابری و اتصال آن به ردیاب دوربین دار خودرو دیگر با چنین مشکلی مواجه نخواهید شد و تمامی اطلاعات به صورت آنلاین در فضای ابری ذخیره می شوند . همچنین برای اطمینان بیشتر نسبت به فصای ابری می توانید آن را رمزگذازی کنید .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید ردیاب خودرو به سایت دوربین مارکت با نشانی "https://www.doorbinmarket.com" مراجعه فرمایید تا علاوه بر مطالعه مقالات مرتبط از کارشناسان متخصص در این زمینه مشاوره رایگان دریافت کنید .


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس