کد خبر 1323379
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۴
جاسوسی گوشی‌های اندروید از اطلاعات کاربران

شواهد حکایت از ارائه ویژگی‌های جدید Android Auto در بهار یا تابستان ۲۰۲۲ دارد.

به گزارش مشرق، به گفته شرکت گوگل کنترل‌های صوتی و کلیدهای UWB خودرو با سیستم عامل اندروید ارائه می‌شود. این غول فناوری ویژگی‌های جدیدی را برای سیستم‌های Android Auto و Android Automotive اعلام کرده است.

به نقل از androidpolice، این قابلیت‌ها شامل ادغام‌های جدید Assistant و اولین آداپتور بی‌سیم Google Auto است. طبق گزارش‌ها اجرای Android Auto روی تلفن همراه در شرف بهتر شدن است. مجموعه جدید برنامه‌های کاربردی برای Auto به دلایلی از جمله ایمنی، با محدودیت‌هایی نیز همراه هستند. از تابستان آینده، Android Auto برنامه‌هایی را برای خدمات اشتراک‌گذاری Lyft و Kakao Mobility دریافت می‌کند؛ این قابلیت باعث پذیرش خودروها روی نمایشگر خودرو و مدیریت بهتر آن‌ها می‌شود. همچنین نسخه‌ای از ردیاب سوخت و مسافت پیموده شده Fuelio و برنامه‌های MochiMochi و Pezzi Bezzina به آن اضافه خواهد شد. دیگر محصول گوگل نیز یک آداپتور بی‌سیم به نام MA۱ Android Auto و با قیمت ۹۰ دلار است. این اولین محصول گوگل در زمینه اضافه کردن پشتیبانی خودکار بی سیم به وسایل نقلیه است.

آداپتور بی‌سیم Google Auto

Google Auto

گزارش‌ها از عرضه برنامه‌های جدید ناوبری Sygic و Flitsmeister، شارژ ChargePoint، PlugShare و پارکینگ SpotHero و ParkWhiz حکایت دارد. قابلیت پخش ویدئو نیز به Android Automotive در خودروهای منتخب اضافه می‌شود؛ البته در حال حاضر این ویژگی فقط در وسایل نقلیه ولوو در دسترس است. یکی از برنامه‌ها به خودروسازان اجازه می‌دهد تا اقدامات از راه دور را به Assistant اضافه کنند، با این کار به جای روشن کردن فیزیکی ماشین، دستیار آن را روشن یا درب‌ها را قفل می‌کند. فناوری جدید Ultra Wideband (UWB) در تعداد کمی از تلفن‌ها مانند Pixel ۶ و S۲۱ پشتیبانی می‌شود؛ با اعلام گوگل از اواخر امسال، تلفن‌های دارای UWB کلید کاربران برای وسایل نقلیه هستند. حتی امکان اشتراک گذاری دیجیتالی این کلیدها نیز فراهم شده است.

سیستم ناوبری

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس