محمد مهدی اسماعیلی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بعداز ظهر فردا پس از جلسه هیأت دولت به وزارتخانه می‌روم و الویتم احیای نقش سیاست‌گذاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

به گزارش مشرق، محمد مهدی اسماعیلی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برنامه‌های خود برای حضور در این  وزارتخانه گفت: فردا  صبح در هیأت دولت فعالیت خود را شروع خواهم کرد و بعد از ظهر نیز به وزارتخانه خواهم رفت تا از نزدیک با مدیران و کارکنان این وزارتخانه آشنا شوم.

وی با اشاره به اولویت اصلی‌اش برای شروع سکانداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساختمان بهارستان گفت: اولویت اصلی من احیای نقش سیاست‌گذاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بازگشت وزارتخانه به جایگاه حقیقی خود در عرصه فرهنگ است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    آقای وزیر اگر این متن رو میخونید هر روز به فکر و یاد وصیت نامه های شهدا در مورد حجاب و آرمان های اسلام باشید؛خرابکاری ها و مزخرف کاری های بعض گذشتگان رو جبران کنید.بترسید از اینکه یک وقت مماشات کنید.فرهنگ مردم عزیز ایران رو با سیاست گذاری ها روز به روز ارتقا بدید بی حیایی رو جلوش رو بگیرید و... یا علی
  • کتابی از تهران IR ۰۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    سلام با تبریک به وزیر محترم فرهنگ وارشاد اسلامی ، واما برادر بزرگوار فردا تعطیل رسمی ادارات دولتی است و با وجود کرونا ،جنابعالی در اولین قدم کارکنان را در روزتعطیل کرونا به زحمت نیاندازید، دستور بفرمایید تا وزیر سابق تنها در دفتر حضور یابند تا تبادل دفتری واسناد انجام پذیرد تا انشاءالله از روز شنبه به یاری حق و توکل برخدا، کار فرهنگی راسرو سامان دهید. با تشکر کتابی از تهران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس