مجلس

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس گفت: مشخص نیست که وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در اداره این وزارتخانه ازچه ترکیبی استفاده می‌کنند و برنامه وی عاری از نگاه تحولی است.

به گزارش مشرق، محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز و ازنا در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز عصر مجلس و در مخالفت با برنامه‌ها و صلاحیت سیدحمید سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اظهار داشت: هرکدام از وعده‌هایی که وزرای محترم پیشنهادی ارائه داده‌اند باید از جهت بودجه‌ای امکان‌سنجی می‌شد که این کار انجام نشده و به کمیسیون برنامه و بودجه به عنوان مرجع تخصصی ارجاع نشده است، لذا از آقای مخبر معاون اول رئیس‌جمهور درخواست داریم که به سازمان برنامه و بودجه مأموریت بدهند که این بررسی‌ها را انجام بدهند.

وی با اشاره به صلاحیت وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: در خصوص آقای سجادی از جهت معیارهای شخصیتی، سوابق کاری و مسئولیت‌پذیری اجتماعی حرفی نداریم، اما اهتمام به شایسته‌سالاری و تعامل ایشان با نمایندگان محل تردید و ابهام است.

وی ادامه داد:‌ در نوع نگاه ایشان باید اطمینان حاصل کنیم که نگاه وی به اداره کشور مبتنی بر استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات کافی است چرا که جاذبه‌های ورزشی بسیاری در کشور داریم که باید به خوبی از آنها استفاده شود.

خدابخشی اظهار داشت: معلوم نیست آقای سجادی در اداره ورزش و جوانان از چه ترکیبی استفاده می‌کنند و برنامه‌های وی قطعی و عاری از نگاه تحولی اداره شده است؛ در این برنامه‌ها وضعیت موجود و وضعیت مطلوب ترسیم نشده و سهم اقتصاد مجلس در تولید ناخالص ملی و وضعیت چهار سال بعد مشخص نشده است.

وی افزود: همچنین در حوزه جوانان تصویر روشنی از وضعیت موجود ارائه نشده و برنامه آقای سجادی فاقد آینده‌نگری است؛ همچنین در خصوص توسعه سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان و ساماندهی اوقات فراغت آنها هیچ برنامه‌ای ارائه نشده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه با اشاره به وجود بیش از ۵ هزار پروژه عمرانی نیمه تمام ورزشی در کشور تصریح کرد: در برنامه‌های وزیر پیشنهادی هیچ اثری از پروژه‌ها و تکمیل آنها نیست. همچنین وی هیچ برنامه‌ای برای مدیریت بودجه وزارت ورزش که امسال ۱۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته ندارد.

خدابخشی خاطرنشان کرد: در حوزه گردشگری و با وجود کم‌تحرکی موجود در میان مردم نیز برنامه مشخصی در میان دستگاه‌ها جهت توسعه ورزش عمومی و همگانی ارائه نشده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس