فاضلی

نماینده سراوان در مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر ورزش و جوانان گفت: فردی باید وزیر شود که از جنس ورزش باشد و نه سیاستمدار.

به گزارش مشرق، ملک فاضلی نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه ۳ شهریور) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اظهار داشت: شرط اول سلامتی، ورزش است؛ سلامت جسمی، روحی و روانی را با انجام ورزش می‌توان به دست آورد.

وی افزود: الگو کسی است که در عرصه ورزش به موفقیت رسیده باشد و آقای سجادی در دوومیدانی توانسته بود که در آسیا صاحب مدال شود.

نماینده مردم سراوان در مجلس تصریح کرد: فردی باید وزیر شود که از جنس ورزش باشد و نه سیاستمدار؛ یک کت و شلوار نو خریدن از ایران مال مشکلی نیست که از آن خرده گرفته شود.

فاضلی در واکنش به انتقاد مخالفان سجادی در خصوص اینکه این شخص با مجتمع ایران‌مال قرارداد داشته است، اظهار کرد: یک کت نو پوشیدن در قالب ایران‌مال گناه نیست، اگر هم باشد اما جوانان از بلوچستان‌مال با من تماس گرفته‌اند و می‌گویند پای برهنه هستند، این شخص را دیده‌اند و اخلاص و قلب خود را تقدیم ایران اسلامی کرده‌ایم تا رشد کنیم.

فاضلی خطاب به همه نمایندگان گفت: از آنچه در زاویه تاریک وجود دارد، بگذرید و به روشنایی فکر کنید. به آنچه که جامعه می‌پسندد و جنجال نمی‌آفریند توجه کنید و به طرف آنچه که برای ایران و ایرانی افتخار می‌آفریند حرکت کنید. طبعاً هر شخصی که در صحنه کاندیداتوری یک وزارتخانه پا می‌گذارد حتماً مراحلی را طی کرده و تأیید شده است. تأییدکننده این شخص آگاهی کامل نسبت به شرایط و شخصیت سجادی داشته است.

فاضلی تصریح کرد: بپیذیرید که برای انتخاب وزیری برای وزارت ورزش و جوانان باید فردی را از جنس ورزش و لمس کننده مشکلات مردم برگزید. همچنین ۵۶ درصد از جمعیت ما را بانوان تشکیل داده‌اند و سجادی برای زیرساخت ورزش بانوان و تکمیل و ساخت ۴ هزار سالن ورزشی در مراکز روستایی و محروم برنامه دارد. شاید فضل خدا باشد که سجادی بتواند مسائل مناطق محروم را حل کند.

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سیاست سجادی در وزارت ورزش و جوانان برای گسترش ورزش میان مردم و جوانان است و با بررسی برنامه این وزیر پیشنهادی چیزی جز خوبی قابل مشاهده نیست البته تمامی افراد در کنار خوبی‌ها و توانمندی‌های خود ضعف هایی نیز دارند اما باید به توانایی یک شخص برای حل مشکلات توجه ویژه داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس