کد خبر 1263523
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
اسرائیل

صنایع هوافضای رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد که با یک شرکت اماراتی برای همکاری در حوزه هوانوردی قرارداد امضا کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، صنایع هوافضای رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد که با شرکت مهندسی اتحاد امارات برای تبدیل هواپیماهای مسافربری بوئینگ ۷۷۷ به هواپیماهای باری در قالب یک کارخانه در ابوظبی قرارداد امضاء کرده است. قرار است این واحد به عنوان تاسیسات نگهداری و تعمیرات صنایع هوافضای اسرائیل عمل کرده و پاسخگوی تقاضای فزاینده برای هواپیماهای باری باشد.

تونی داگلاس، مدیرعامل گروه هوانوردی اتحاد در این باره می‌گوید: نه تنها ما شاهد تقاضا هستیم، بلکه ما به این اقدام به عنوان راه حلی برای مشتریانمان و یک مسیر خوب برای تولید ارزش افزوده نگاه می‌کنیم.

در طول بحران کرونا با پایین آمدن ارزش هواپیماهای دست دوم و افزایش خرید و فروش اینترنتی تقاضا برای تبدیل هواپیماهای مسافربری به هواپیماهای باری افزایش یافته است. در حال حاضر طرف اسرائیلی حضور جدی در تبدیل هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷، ۷۴۷ و ۷۶۷ به هواپیماهای باری دارند.

این قرارداد در حالی امضاء شده که حدود یک سال پیش تحت فشار آمریکا، اماراتی‌ها تن به توافق برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی دادند. در این مدت همچنین چند شرکت اسرائیلی توانسته‌اند در امارات حضور پیدا کنند؛ به عنوان مثال صنایع هوافضای رژیم صهیونیستی در ماه مارس گفت که قصد دارد یک سامانه دفاع پهپادی را با شرکت نظامی اِج امارات راه‌اندازی کند.

شرکت خدمات مهندسی اتحاد یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تعمیرات و نگهداری هواپیماهای مسافربری در خاورمیانه است و دفتر مرکزی آن در ابوظبی قرار دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    0 0
    عجب خبري! همين الان يهويي ياد سخنراني مدبرانه حضرت آقا افتادم كه گفتن واكسن از هر جايي به جز آمريكا و انگليس وارد كنيد مشكلي نداره!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس