هواوی قصد دارد گوشی‌های سری P50 با تراشه پردازنده اسنپدراگون 888 را از ماه آینده با سیستم‌عامل هارمونی 2.1 به صورت از پیش نصب شده، راهی بازار کند.

کمتر از سه ماه از عرضه نسخه 2.0 سیستم عامل هارمونی به صورت رسمی می‎‌گذرد و در این مدت میلیون‌ها دستگاه هواوی با موفقیت به این نسخه بروز شده‎‌اند. هواوی برنامه توسعه این سیستم‌عامل را با جدیت دنبال کرده و قصد دارد نسخه 2.1 آن را ماه آینده برای اولین محصولات خود عرضه کند.

دو رویداد اخیر هواوی را باید از مهمترین اتفاقات چند سال اخیر این شرکت دانست. در رویداد هارمونی، این شرکت ضمن معرفی سیستم‌عامل HarmonyOS 2، روند عرضه آن برای بیش از 100 مدل دستگاه هواوی و آنر را اعلام کرد. در رویداد دوم نیز گوشی‎‌های جذاب سری P50 برای اولین بار با این سیستم‌عامل راهی بازار شدند تا از عزم جدی هواوی برای توسعه سیستم‌عامل اختصاصی خود خبر دهند.

بنابر آمارهای اعلام شده، هواوی تا ماه گذشته بیش از 50 میلیون دستگاه را به هارمونی 2.0 بروز کرده است. این روند قرار است تا پایان سال جاری میلادی به بروزرسانی بیش از 100 میلیون دستگاه برسد که می‌‎تواند سریعترین روند نصب یک سیستم‌عامل تازه وارد در دنیای موبایل تا به امروز، لقب گیرد.

اما همانطور که در ابتدای این مطلب عنوان شد هواوی قصد دارد نسخه HarmonyOS 2.1 را تا ماه آینده میلادی برای کاربران نسخه Snapdragon 888 4G گوشی‌های سری P50 عرضه کند. این اولین ملاقات با نسخه 2.1 هارمونی خواهد بود که می‌‎تواند شروعی بر ارائه این نسخه جدید به دیگر محصولات نیز باشد.

روز گذشه اطلاعاتی در سامانه TENNA چین از لیست گوشی‎‌های دریافت کننده مجوز عرضه منتشر شده که نشان می‎دهد هواوی قصد دارد گوشی‌های سری P50 با تراشه پردازنده اسنپدراگون 888 را از ماه آینده با سیستم‌عامل هارمونی 2.1 به صورت از پیش نصب شده، راهی بازار کند.

هواوی سیستم عامل هارمونی 2.1 را ماه آینده به صورت رسمی معرفی می‌کند

هواوی هنوز اطلاعاتی در مورد محتوای بروزرسانی و اینکه چه بخش‌‎هایی از سیستم‌عامل و رابط کاربری، بروز خواهند شد یا چه امکاناتی به این نسخه اضافه خواهند شد، منتشر نکرده است.

گوشی هواوی P50  تنها با تراشه Snapdragon 888 4G در بازار عرضه می‌شود ولی برای P50 Pro دو نسخه در نظر گرفته شده است؛ یک نسخه با تراشه پردازشی Kirin 9000 4G و دیگری با تراشه Snapdragon 888 4G.

طبق اطلاعات منتشر شده، بروزرسانی اخیر و عرضه از پیش نصب شده سیستم‌عامل هارمونی 2.1 تنها برای گوشی‎‌های با تراشه اسنپدراگون عرضه خواهد شد. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد بروزرسانی نسخه Kirin این گوشی‌‎ها به هارمونی 2.1 منتشر نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس