هاشمی

نماینده مشهد در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی فردی رسانه‌ای است و برای توسعه گردشگری در ایران نیازمند استفاده از ابزار تبلیغات هستیم که ضرغامی بهترین فرد برای این کار است.

به گزارش مشرق، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه ۲ شهریور) در جلسه علنی مجلس و در موافقت با وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار داشت: چه کسی گفته که فرهنگ محصور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است؟ وزارت میراث فرهنگی می‌تواند آثار تمدنی بزرگتری داشته باشد یا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.

وی افزود: اگر می‌خواهیم فصل جدیدی از انقلاب اسلامی را آغاز کنیم نیازمند نشان دادن بیش از پیش فرهنگ به داخل و خارج از کشور هستیم و برهمین اساس باید بهترین استفاده را از ابزارهای مختلف کنیم.

نماینده مشهد در مجلس تصریح کرد: تمدن و فرهنگ بهترین ابزار برای دیده شدن ایران اسلامی به جهانیان است و وقتی طبق نظر یونسکو، ایران سومین کشور دنیا از حیث میراث فرهنگی و آثار تمدنی است باید بکوشیم از ابزارهای مختلف برای شناسایی بیشتر کشورمان به دنیا داشته باشیم.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: نیازمند شناسایی فرهنگ، تمدن و شناخت توسط فردی رسانه‌ای هستیم؛ برای توسعه گردشگری نیازمند استفاده از ابزار سفر و رسانه هستیم ضمن اینکه باید فردی استراتژیک برای این کار در نظر گرفته شود که مفهوم امنیت و روابط بین‌الملل و رسانه را بشناسد که این موضوع در آقای ضرغامی متبلور است که او اهل تعاملات اجتماعی و کارکردهای فرهنگی است که  توانسته روابط خوبی با وزارتخانه‌های متعدد و دولت‌های مختلف داشته باشد.

وی عنوان کرد: تمدن دینی، ایرانی و مذهبی موضوعی است که می‌توانیم به جهانیان آن را بشناسانیم.

نماینده مشهد در مجلس در پایان گفت: قبلاً افراد تک بُعدی در میراث فرهنگی گمارده می‌شدند که آنجا را تبدیل به حیاط خلوت کرده بودند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کلانتری IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    0 0
    به اندازه‌ای که رادیو وتلویزیون را درست کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس