جانشین نیروی دریایی روسیه: رزمایش‌های مشترک با ایران مداوم و طبق برنامه برگزار می‌شود+ فیلم

جانشین فرمانده نیروی دریایی فدراتیو روسیه گفت: نیروی دریایی ایران و روسیه همکاری تنگاتنگی با هم دارند و رزمایش‌های مداومِ مشترک پیش‌بینی شده است و طبق برنامه برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، ادمیرال کاساتونف در حاشیه مسابقات بین‌المللی غواصی ارتش‌های جهان، اظهار داشت: همه رزمایش‌هایی که قبلاً برنامه‌ریزی شده بودند انجام می‌شود و ما همیشه با طرف ایرانی در تماس و درحال هماهنگی هستیم.

بیشتر بخوانید:

سهم تسلیحات مدرن نیروهای راهبردی روسیه چقدر است؟

وی با بیان اینکه رزمایش‌های مداوم مشترک، پیش‌بینی شده است و طبق برنامه برگزار می‌شود؛ افزود: پیام مسابقات غواصی ارتش‌های جهان که در بندر کنارک برگزار می‌شود پیام صلح و امداد و نجات است؛ این مسابقات کاملاً صلح‌آمیز است و کاملاً در راستای تقویت قوای صلح‌آمیز برای امداد و نجات در آب‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.

دریادار کاویانی جانشین فرمانده نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم گفت: امسال ششمین سالی است که مسابقات بین‌المللی غواصی برگزار می‌شود، دو سال در کشور روسیه و با توجه به ظرفیت‌های عظیمی که در جمهوری اسلامی ایران است، ایران برای بار سوم میزبانی این مسابقات را به‌عهده دارد.

وی اضافه کرد: این مسابقات در ایران اولین بار در دانشگاه دریایی نوشهر، دومین بار در کیش و امسال که سومین سال است در منطقه سوم نیرویی دریایی ارتش، نبوت، در کنارک برگزار می‌شود.

مسابقات بین‌المللی نظامی روسیه ۲۰۲۱ در ۳۴ رشته از ۳۱ مردادماه به‌مدت دو هفته در کشور روسیه به‌عنوان میزبان اصلی و کشورهای ایران، چین، بلاروس، قزاقستان، صربستان، قطر، هند، الجزایر، ویتنام، ازبکستان و ارمنستان برگزار می‌شود که ایران و چابهار میزبان مسابقات غواصی عمق است.

دانلود

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس