بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از مرزهای شرقی کشور با پاکستان

رئیس کارگروه مرز مجلس از بازدید اعضای این کارگروه مجلس از مرزهای شرقی کشور با پاکستان خبر داد.

به گزارش مشرق؛ شهریار حیدری رئیس کارگروه مرز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامیبا اشاره به برنامه‌های کارگروه مرز مجلس در اجلاسیه دوم، اظهار داشت: بازدید از مرزهای کشور در چارچوب بعد نظارتی مجلس در دستور کار اعضا در اجلاسیه دوم قرار دارد.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بازدید از مرزهای شرقی کشور با پاکستان و بعد مرزهای جنوبی «خوزستان» در اولویت برنامه‌های اعضای کمیسیون قرار دارد.

رئیس کارگروه مرز مجلس با تاکید بر اینکه این بازدیدها در چارچوب بعد نظارتی نمایندگان و طبق بازدیدهای دوره‌ای اعضای کارگروه مرز قوه مقننه از مرزهای کشور انجام می‌شود، ادامه داد: در این بازدیدها شرایط مرزها و امنیتی استان‌های مرزی و همچنین وضعیت اقتصادی مرزنشینان بررسی و با مسئولان استانی نیز جلساتی را برگزار و گزارشات لازم استماع می‌شود.

حیدری تصریح کرد: پس از انجام بازدید میدانی از مرزها و استان‌های مرزی و برگزاری جلسات با مسئولان استانی، گزارشی از شرایط و وضعیت مرزها و استان‌های مرزی و شرایط مرزنشینان، تهیه و در اختیار کمیسیون و هیئت رئیسه مجلس قرار می‌گیرد.

نماینده قصرشیرین در مجلس در پایان بیان کرد: اخیر نیز اعضای کارگروه مرز مجلس از مرزهای شرقی کشوربا افغانستان بازدید میدانی داشتند که از نزدیک وضعیت بازارچه‌های مرزی ، شرایط معیشتی مرزنشینان و همچنین امنیت مرزها در این بخش مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت که به زودی گزارش این بازدید در اختیار اعضای کمیسیون امنیت ملی، هیئت رئیسه و مسئولان مربوطه قرار خواهد گرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس