کد خبر 1262680
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲
استاندار تهران

استاندار تهران با اشاره به کاهش مراجعان سرپایی در استان تهران گفت: این وضعیت امیدوارکننده است که در چند روز آینده کاهش بیماران بستری و فوتی را شاهد باشیم.

به گزارش مشرق، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزار شد، در رابطه با اقدامات انجام شده برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و حمایت از شهروندان اظهار داشت: در حال حاضر مراجعان سرپایی در استان چند روزی است که کاهش داشته است. این وضعیت امیدوار کننده است که در چند روز آینده کاهش بیماران بستری و فوتی را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در روز گذشته ۶۸۵ فوتی در کشور داشتیم که ۱۴۵ نفر آن در استان تهران بوده اند، ادامه داد: در حال حاضر هیچ نگرانی برای بستری و پذیرش بیماران وجود ندارد و دو شهرستان بهارستان و اسلامشهر جمعیت بالایی دارند که در شهرستان بهارستان با کمک جمعیت هلال احمر یک بیمارستان صحرایی ۴۰ تخته راه اندازی کردیم و در اسلامشهر نیز مرکز مدیریت بحران سوله ای را افتتاح کرده که ظرفیت ۴۰ تخت را دارد.

وی تاکید کرد: سامانه ۶۰۷۰ راه اندازی شده که هیچ یک از شهروندان نگرانی نداشته باشند. درمانگاه های سرپایی هم دو برابر شده اند تا بیمار داروهای خود را دریافت کند و بستری و ایزولاسیون را در منزل انجام دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    11 1
    پروژه صهیونیستی کرونا با اجرای مزدوران بنفش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس