سرلشکر سلامی: فرمان رهبر انقلاب را با جدیت اجرایی می‌کنیم / ورود بسیج و سپاه برای تحقق طرح ‌شهید سلیمانی

فرمانده کل سپاه گفت: هدف اساسی ما این است که فرمان اخیر رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی در ارتباط با ورود بسیج و سپاه به عرصه اجرا و تحقق طرح پاسدار شهید سلیمانی با همه ظرفیت و بضاعت ممکن انجام شود.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان حضرت فاطمه (س) کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از سفر به استان کرمان بازدید از نحوه مشارکت برادران عزیز سپاه و بسیج در بحث مدیریت و مهار بیماری کروناست.

وی با بیان اینکه به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در استان کرمان با ابتلاهای زیادی روبه‌رو هستیم، افزود: با این وجود با زحمات بخش بهداشت و درمان و واکسیناسیون انجام شده، نسبت فوتی‌ها به نسبت ابتلا درصد پایین‌تری است که قابل قبول است.

بیشتر بخوانید:

فرمانده کل سپاه مرکز واکسیناسیون شهید پورجعفری کرمان را افتتاح کرد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: هدف اساسی ما این است که فرمان اخیر رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی در ارتباط با ورود بسیج و سپاه به عرصه اجرا و تحقق طرح پاسدار شهید سلیمانی با همه ظرفیت و بضاعت ممکن انجام شود.

وی با بیان اینکه امروز از تعدادی از مراکز واکسیناسیون کرمان و بیمارستان حضرت فاطمه (س) نیروی زمینی سپاه بازدید کردم افزود: دوستان ما در این بیمارستان کار ارزنده‌ای را انجام داده و موفق شدند 64 تخت به تخت‌های بیماران کرونایی این بیمارستان اضافه کنند.

‌فرمانده کل سپاه در خصوص آخرین وضعیت واکسن«نورا» اظهار کرد:  این واکسن در مرحله اول تست بالینی موفقیت‌آمیز بود و ان‌شاءالله وارد فاز دوم آزمایش‌های بالینی شده‌ایم.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت و درمان مراحل طی شده توسط متخصصان دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)مراحل تولید واکسن را با یک دقت خاص و ویژه زیر نظر دارند و تولید واکسن مراحل طبیعی خود را طی می‌کند که ان شاءالله  ظرف چند ماه آینده واکسن به مرحله نهایی می‌رسد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 7
  • سید صادق IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    2 0
    آقای سلامی ، تورا به اون رهبری که به ایشان اعتقاد داری دست از شعار دادن بردار و حرف رهبر را عملی کن ، بخدا مردم دارند پرپر می شوند ، راه حل واکسیناسیون آسان است سختش نکنید ، کافی است عزیزان بسیجی و کادر و سربازان سپاهی و حتی ارتشی وحتی با فراخوان کارکنان بازنشسته دولتی که میلیونها نفرمی شوند ، در مدارس و مساجد و دانشگاهها ها و استادیومهای ورزشی و خانه های سلامت و حتی چادر زدن در پارکها تزریق واکسن را تسریع کنید و بیمارستانهای چادری صحرایی بزنید ، کادر درمان درحال فرسایش است ، فقط کافی است یک روز آموزش بدهید چون تزریق واکسن عین زدن انسولین است ،از سویی بسبج محلات می توانند عصرها در محلات خانه ها را شناسایی و ثبت نام کرده و مدارک آنها را کنترل کنند و فردا اکیپی جهت تزریق حضوریابند و هرکس هم که در منزل نبود اعلام کنند به نزدیکترین مرکز واکسیناسیون مراجعه کنند ، بیش از ۱۵ ماه است مردم گرفتارند ، مشاغل درگیرند ، رزق مردم در گرو این ویروس لعنتی است ، هی شعار دادن و برای امریکا رجز خواندن از تلفات ما کم نمی کند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس