سربازان مناطق مرزی دُز اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: بخش اعظمی از سربازان ما که حافظ مرزهای جنوب، غرب، شرق و جنوب غرب کشور هستند دوز های اول و دوم واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

به گزارش مشرق، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم رونمایی از مجموعه بیمارستانی کاملاً سیار و مجهز نیروی زمینی ارتش گفت: تحرک در این نیرو در سطح بالایی قرار دارد، باید تمام اجزای نیروی زمینی ارتش در وضعیت متحرک هجومی کامل قرار گیرد، یکی از بخش های حیاتی نیروی زمینی ارتش که نیاز است از تحرک بالایی برخوردار باشد سامانه بهداشت و درمان این نیرو است.

ببینید:

عکس/ تزریق واکسن کرونا به سربازان و کادر ارتش

وی با اشاره به سامانه بسیار گسترده و خدمات رسانی بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش، افزود: اداره بهداشت و درمان نزاجا از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا با دوازده هزار کادر درمان و ۲۸ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی، تمامی ظرفیت ها و توانمندی های پزشکی خود را در امر سلامت جامعه و مبارزه با ویروس منحوس کرونا پای کار آورده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، رونمایی از تجهیزات سیار و پرتابل خدمات پزشکی را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: مجموعه بیمارستانی سیار که از بخش های «آی سی یو»، اتاق عمل، اورژانش و… تشکیل شده است توسط طراحان داخلی و متکی به تولید داخل طراحی و تولید شده است، امروز این مجموعه بهداشتی و درمانی سیار با تجهیزات کامل در اختیار بیمارستان ها در جهت خدمت به ملت بزرگ ایران اسلامی خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز نیروی زمینی ارتش به توانمندی، فناوری و ظرفیت مهم طراحی و ساخت بیمارستان های سیار و مجرب دست یافته است و در حوزه ارائه خدمات پزشکی به مردم نیز گام های بلندی را برداشته است.

امیر حیدری موضوع واکسیناسیون عمومی را بسیار جدی خواند و گفت: تعداد ۱۱۲ پست واکسیناسیون در سراسر کشور توسط نیروی زمینی ارتش اداره می شود، البته ظرفیت بسیار عظیم پادگانها و کادر درمان نیز در نیروی زمینی ارتش وجود دارد که می تواند در تسریع واکسیناسیون عمومی موثر واقع شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش به واکسیناسیون عمومی، ویژه سربازان مناطق مرزی اشاره و خاطر نشان کرد: نیروی زمینی ارتش در قالب طرح سپهبد های اخلاص از همان روز اول به مقابله با ویروس کرونا پرداخت، امروز بخش اعظمی از سربازان ما که حافظ مرزهای جنوب، غرب، شرق و جنوب غرب کشور هستند دوز های اول و دوم واکسن خود را دریافت کرده اند، خانواده ها آرامش خاطر داشته باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس