کابینه توانمندی به مجلس معرفی شد/کار برای ۳گزینه پیشنهادی سخت است

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: قاطبه کابینه پیشنهادی دولت افرادی توانمند هستند و این امید وجود دارد که بتوانیم با وجود آنان شاهد تغییر و تحولات خوبی در کشور باشیم.  

به گزارش مشرق، جلال رشیدی کوچی در ارزیابی خود از کابینه پیشنهادی رئیس جمهور،گفت: نظر اغلب نمایندگان این است که سه یا چهار نفر از وزرای پیشنهادی دولت بعید است که بتوانند از مجلس رأی اعتماد بگیرند و انتظار ما این بود که در این شرایط حساس کشور، افراد توانمندتری برای این وزارتخانه‌ها به مجلس معرفی می‌شدند.

وی افزود: به اعتقاد بنده حمیدرضا سجادی، گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان برای آنکه بتواند از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد بگیرد، کار خیلی سختی دارد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در ارزیابی خود از گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی، گفت: رستم قاسمی قطعا یکی از ستون‌های اصلی کابینه پیشنهادی رئیس‌جمهور است و به اعتقاد بنده وی قطعا می‌تواند از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد بگیرد.

رشیدی کوچکی تصریح کرد: قاطبه کابینه پیشنهادی دولت افرادی توانمند هستند و این امید وجود دارد که بتوانیم با وجود آنان شاهد تغییر و تحولات خوبی در کشور باشیم و بسیاری از مشکلات نیز مرتفع شود.

وی تاکید کرد: اکثریت افرادی که برای کابینه سیزدهم معرفی شده‌اند، توانمند هستند. برای مثال وزارت امور اقتصادی و دارایی یک وزارتخانه زیربنایی است که خط‌مشی‌ها را مشخص می‌کند و سید احسان خاندوزی یکی از افرادی است که در این زمینه بسیار توانمند، متخصص و باتجربه است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0 0
    از کجا میدونه. اینها که اکثرا" صفر کیلو متر هستند
  • وطن پرست DE ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0 0
    ضرغامی توانمنده؟ از حالا معلومه که وزارت گردشگری جای سلبریتی ها خواهد بود.
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0 0
    مشکل اصلی در کشور ما، عدم استفاده از خرد جمعی است (فارغ از تخلفات و قانون گریزی ها).
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0 0
    نقطه ضعف کلی کابینه معرفی شده وجود حداقل دو اقتصاددان (خاندوزی و عبدالملکی ) است درحالیکه در تمام وزارتخانه ها مشکلات اقتصادی بیداد میکند ، مثلا وزارت آموزش وپرورش هم میتوانست دست یک اقتصاددان آموزش باشد الان مشکل معیشتی معلمان با مشکل تعلیم وتربیت گره خورده است و...
    • وطن پرست DE ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      0 0
      از اول انقلاب بانک مرکزی دست اقتصاد دان ها بوده. مشکلات حل شد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس