کد خبر 1260558
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
هواشناسی

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در پنج روز آینده پدیده غالب در شرق کشور به ویژه زابل وزش باد شدید است که گاهی با گرد و خاک همراه خواهد بود.

به گزارش مشرق، صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: روز پنج‌شنبه ۲۸ مرداد در ارتفاعات البرز مرکزی، برخی نقاط هرمزگان و کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب فارس، همچنین جنوب‌شرق بوشهر و جزایر شرقی خلیج‌فارس رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز جمعه ۲۹ مرداد در ارتفاعات مازندران، شرق گیلان، شمال آذربایجان غربی و برخی نقاط استان‌های کرمان، هرمزگان، بوشهر و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده داریم و این شرایط جوی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز در استان‌های مازندان، گلستان و سمنان همچنین ارتفاعات زاگرس در شمال هرمزگان، جنوب کرمان، شمال و غرب فارس و کهگیلویه و بویراحمد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان اظهار کرد: در پنج روز آینده پدیده غالب در شرق کشور به ویژه زابل وزش باد شدید است که گاهی با گرد و خاک همراه خواهد بود.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت:‌ آسمان تهران فردا صاف گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۳۵ و ۲۵ درجه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز آینده شهر کرد با کمینه دمای ۱۱ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای ۴۴ درجه بالای صفرگرمترین مرکز استان خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس