کد خبر 1260397
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
برنامه‌ای بدون مجری در شبکه نسیم/ همه با "حسین" حرف می‌زنند + فیلم

برنامه تلویزیونی "با حسین حرف بزن" این شب‌ها با فضای صحن و سرای مرقد حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به آنتنِ شبکه نسیم آمده است.

به گزارش مشرق، سری جدید برنامه تلویزیونی "با حسین حرف بزن" این شب‌های روی آنتن شبکه نسیم است.

حرف‌های بی‌تکلف و احساس درونی افراد در جایگاه‌ها و مشاغل مختلف با امام حسین(ع) و ارتباط ایشان با آن حضرت از محورهای این برنامه تلویزیونی است که در ماه محرم پخش می‌شود.

برنامه‌ای گفت‌وگو محور بدون حضور مجری و در آن افراد مختلفی با امام حسین(ع) حرف می‌زنند و از احساس و اعتقاد خود به این امام مهربانی می‌گویند.

دانلود

ایده اصلی برنامه از سال ۱۳۹۴ کلید خورد،  برنامه ساخته شد و با توجه به اینکه چهره‌های معروف از حس و احساس خود به امام حسین می‌گویند بسیار مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت و امسال با ساختاری جدید به آنتن می‌رسد و  در شب‌های محرم میهمان خانه‌های مردم است.

"با حسین حرف بزن" سال هاست که با دعوت از اقشار مختلف و فراهم آوردن این فضا تلاش کرده آن احساس درونی را پرورش و از طریق قاب تلویزیون به خانه‌های مردم ببرد.

"با حسین حرف بزن" با ساختاری ساده اما عمیق ، مسیری است برای عرض ارادت به آن ساحت بزرگ که امسال هم به آنتن شبکه نسیم آمده و با دکوری بدیع فضای صحن و سرای مرقد اباعبدلله الحسین(ع) را تداعی کرده است.

این برنامه تلویزیونی شب‌ها ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 3
    مجری فایده نداره اینقدر حرف میزنن که مهمون این همه را تو ترافیک اومده کمتر حرف میزنن اصغر جوشقونی
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 4
    برنامه اش خوب نیست.شبکه نسیم با خندوانه و دورهمی مزه می ده
  • کاظمی IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0 0
    بسسیار عالی /چقد جوابهای جذابی دادن /واقعا پاسخها با شخصیت هرکس جور بود /پای خیلی از روضه ها اشکم درنیومد اما پای این برنامه بارها و بارها اشک ریختم برای اقا امام حسین ع/اجرتون با سید الشهدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس