کد خبر 1260275
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸
کشتی

۲ آزادکار جوان کشورمان در مسابقات جهانی روسیه به مدال طلا دست یافتند.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جهان، عرفان الهی و نخودی به مدال طلا دست یافتند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم سید حسن عبادی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر صفر و ضربه فنی نوروا بوکاسا از کنگو را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۷ بر ۳ آلین جیورجی از مولداوی را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۴ بر ۸ مغلوب شامیل ممدوف از روسیه شد و به دیدار رده بندی رفت. عبادی در این مرحله ۸ بر ۵ مقابل یرمبکای از مغلوب و پنجم شد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم عرفان الهی در دور اول با نتیجه ۸ بر ۷ از سد بریس آندونیان از آمریکا گذشت وی  در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۱ جاسلی دیبو از کنگو را مغلوب کرد و به دور سوم راه یافت. وی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۴ بر صفر آست بایورجانوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۳ استانیسلاو نواک از مولداوی را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. الهی در دیدار پایانی به مصاف جبرئیل گادژیف از کشور آذربایجان رفت که با نتیجه ۶ بر ۵ پیروز شد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۷۹ کیلوگرم محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با با نتیجه ۶ بر ۳ دانل واشینگتون از آمریکا را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر و امتیاز عالی ریچارد شرودر از آلمان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نخودی در این مرحله بالیان گوراو از هند را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در این دیدار اشرف آشیروف از کشور آذربایجان بود که نخودی ۷ بر ۵ برد و مدال طلا را کسب کرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم علیرضا عبدالهی در دور نخست با امتیاز عالی ۱۵ بر ۴ مقابل چارالامپوس آفتوفوریدیس از یونان به برتری دست یافت. و ی در دوم با نتیجه ۹ بر ۷ از سد سوسلان ژاگایف از روسیه گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۸ مغلوب پولات پولاتجی از کشور ترکیه شد و به دیدار رده بندی رفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس