کد خبر 1237763
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲
کشتی

مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد جام «یاشاردوغو» امروز در شهر استانبول ترکیه برگزار شد.

به گزارش مشرق، در پایان مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه، رحمان عموزاد در وزن ۶۱ کیلوگرم، حمیدرضا زرین پیکر و محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم و عباس فروتن در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و عرفان الهی در وزن ۷۰ کیلوگرم نیز در گروه بازنده‌ها حضور دارد.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم رحمان عموزاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم الوکبک ژولدوشبیکوف قهرمان آسیا از قرقیزستان را با نتیجه ۸ بر ۶ از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۶ منیر رجب آکتاس از ترکیه را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم عرفان الهی در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۲ مقابل کونیت بوداک از ترکیه به پیروزی دست یافت وی در دور دوم مقابل زورابی یاکوبیشویلی دارنده مدال‌های طلا و برنز جهان از گرجستان با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها رفت تا به کار خود برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم بهمن تیموری در دور نخست با نتیجه ۶ بر صفر اسلام کیلج از ترکیه را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل تارزان مایسورادزه از گرجستان با نتیجه ۵ بر ۴ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل زرین پیکر، تیموری از دور رقابت‌ها کنار رفت. حمیدرضا زرین پیکر پس از استراحت در دور اول در دور دوم اوسم شیولیدزه از گرجستان را با نتیجه ۵ بر یک از پیش رو برداشت. وی در دور سوم با نتیجه ۴ بر یک از سد تارزان مایسورادزه از گرجستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. زرین پیکر در این مرحله مقابل تاریل گافرینداشویلی از گرجستان با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی دست یافت و به دیدار فینال راه یافت. محمد نخودی نیز پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر آتای ایزابیکوف از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی در دور سوم حسن امین گوربوز از ترکیه را با نتیجه ۶ بر ۲ از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. نخودی در این مرحله مقابل نوری کوتان اوغلو از ترکیه با نتیجه ۸ بر ۶ به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. دیدار فینال این وزن میان زرین پیکر و نخودی برگزار می‌شود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم مهدی حاجیلوئیان در دور اول با نتیجه ۷ بر ۱ دولتبک ژامگیربک از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفر مغلوب آدلیت داولومبایف از قزاقستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دورهای بعد، حاجیلوئیان حذف شد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم عباس فروتن در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر افه آنیل آل از ترکیه را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله دیگر کشتی گیر کشور ترکیه را با نتیجه ۱۲ بر ۱ از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس