کد خبر 1260105
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
امیرعبداللهیان نمایه

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی خارجه در این کمیسیون گفت: امیرعبداللهیان در این نشست بر همسایه محور بودن و بهره‌گیری از دستاوردهای میدانی در حوزه دیپلماسی تاکید کرد.

به گزارش مشرق، روح‌الله نجابت، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، در تشریح جزئیات نشست امروز (۲۵ مرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه حسین امیرعبداللهیان وزیر پیشنهادی امور خارجه میهمان کمیسیون امور داخلی کشور بود که برنامه‌های خود را برای اداره این وزارتخانه بیان کرد. 

بیشتر بخوانید:

امیرعبداللهیان: راه شهید سلیمانی را در سیاست خارجی ادامه می‌دهم

وی با اشاره به اینکه راهبردهای دیپلماسی در سیاست خارجی تراز انقلاب اسلامی از سوی وزیر پیشنهادی امور خارجه برای نمایندگان تبیین شد، افزود: در این راستا بهره‌گیری از دیپلماسی نامتقارن، توجه به سیاست خارجه همسایه محور، بهره‌گیری از دستاوردهای میدانی در حوزه دیپلماسی، نگاه به شرق، ترسیم فرصت‌های پیش رو و غیره از جمله مسائلی بود که از وزیر پیشنهادی امور خارجه مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تصریح کرد: امیرعبداللهیان در این جلسه اعلام کرد که ۴۰ درصد از برنامه‌هایش اقتصاد محور است که در قالب برنامه‌های زمان بندی شده تبیین شده و در این راستا به بخش های کشاورزی، منابع طبیعی، انرژی و غیره توجه شده است.

نجابت خاطرنشان کرد: امیرعبداللهیان همچنین گفت که ستاد ویژه کرونا در وزارت خارجه تشکیل خواهد شد تا از همه ظرفیت‌ها برای واردات واکسن، اقلام دارویی و دیگر نیازهای تجیهزات پزشکی بهره گرفته شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس