ویژه ها

همصدایی رسانه اصلاح طلب با یک رسانه ضدایرانی در رپورتاژ برای یک جاسوس فراری، قابل تأمل و البته قابل پیگیری است.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌ استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با  «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** عبدی: کشته های کرونا نتیجه خوش‌بینی بیش از حد به تولید داخل است

روزنامه اعتماد در یادداشتی با عنوان «نمایشی شدن علم» به قلم «عباس عبدی» فعال اصلاح طلب نوشت:«آمار فوتی‌ها و مبتلایان به کرونا روز به روز در حال افزایش است و متأسفانه باید گفت که فوتی‌های این موج اخیر با موارد قبلی نیز فرق می‌کنند. نه تنها تعداد آن افزایش یافته، بلکه افراد جوان‌تر را بیشتر دچار فوت کرده است...پس می‌توان گفت که راه‌حل اصلی در مواجهه با کرونا تأمین واکسن بود. چرا این کار صورت نگرفت؟ شاید به اثر تحریم بتوان اشاره کرد. ولی به نظر می‌رسد که علت اصلی خوش‌بینی بیش از حد به تولید داخل بود».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«اکنون آنچه که مردم را عذاب می‌دهد، فقط فوت عزیزانشان نیست. همه می‌میریم، آنچه که بدتر است احساس بی‌مسوولیتی آشکار در برابر جان مردم بود...ایراد دوم که خیلی مهم‌تر است، نمایشی شدن علم و پیشرفت است...توسعه و پیشرفت علمی باید با نیت خیر عمومی باشد و نه نمایش برابر دیگران و اینکه ما هم اینها را داریم. یا اینکه بارها بگویید به امریکا هم واکسن می‌دهیم!!».

روزنامه اعتماد در این یادداشت تاکید کرد:«هر روز وعده جدیدی داده می‌شود. مخالفان خود را متهم به خودکم‌بینی کرده و با کلمات زشت می‌نوازند. هر روز نمایش پشت نمایش. گویی که تولید واکسن و پیروزی تولیدکنندگان مساله اصلی است و نه درمان مردم. یا اینکه بگوییم ما هم جزو واکسن‌سازهای جهان هستیم! نمایشی شدن علم و پیشرفت موجب سیاسی شدن آن نیز می‌شود».

عبدی: کشته‌های کرونا نتیجه خوشبینی بیش از حد به تولید داخل است/ ردپای جاسوس فراری در یک رسانه اصلاح‌طلب

عباس عبدی همان شخصی است که پیش از این مدعی شده بود که «الگوی پیشرفت ایران در ۵۰ سال آینده، خیالی است»!

در حقیقت عبدی و همفکران وی هر آنچه موجب عقبگرد در کشور می‌شود را تمجید و هر آنچه موجب پیشرفت در کشور می‌شود را تحقیر می‌کند.

در روزهای گذشته یکی از فعالین فضای مجازی در مطلبی نوشت:«برکت که تولید شد، تازه آمریکا تحریم واکسن رو برداشت که بتونیم وارد کنیم و این برای چشم های بینا یعنی، برکتِ تولید، برداشته شدن تحریم هاست».

همچنین یکی از فعالین رسانه ای در مطلبی نوشت:«از یک تاریخ واردات واکسن سه برابر شد. از کی؟ ۲۴ خرداد برکت مجوز گرفت. سه روز بعد آمریکا تحریم صادرات واکسن به ایران را برداشت. طی ۶ ماه، ۶ میلیون واکسن وارد و بعد از حذف تحریم، شد ۱۸میلیون. یعنی هم تولید را رونق داد و هم تجارت. خلاصه اقتصاد مقاومتی همین است».

در روزهای گذشته دکتر علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت:«تاکنون بیش از یک میلیون دز واکسن برکت تزریق کرده‌ایم که با کمترین عارضه مواجه بوده است، خوشبختانه استقبال از تزریق این واکسن مطلوب بوده است و با نهایی شدن نتایج مطالعات به زودی نتایج آن منتشر خواهد شد. با راه افتادن خط تولید صنعتی کشور از واکسن‌های خارجی بی نیاز خواهد شد، ما نیاز به تولید داخل داشتیم به دلیل اینکه بیماری کرونا به راحتی دنیا را رها نخواهد کرد؛ واکسن برکت واکسن خوبی است که در آینده خود را به دنیا ثابت خواهد کرد».

طیفی که توانایی و استعداد جوانان عزیز و نخبه ایرانی را در حد طبخ «قرمه سبزی» و «آبگوشت بزباش» می بیند و مدعی است که خودکفایی مزخرف است و باید مدیر از خارج وارد کرد و مدیران نجومی را باید حلوا حلوا کرد و...کاری جز خودتحقیری و مایوس کردن مردم ندارد.

** موفقیت دولت رئیسی در شک و ابهام قرار دارد

روزنامه آرمان در یادداشتی با عنوان «مطالبات مردم از دولت سیزدهم» به قلم «جلال خوش چهره» فعال اصلاح طلب نوشت:«امروز کشور دچار مشکلات اقتصادی و بی‌ثباتی در قیمت‌هاست و دولت سیزدهم باید با بهبود شرایط معیشتی مردم در راستای بهبود زیست جامعه تلاش فوری داشته باشد...دولت سیزدهم باتوجه به وضعیت جاری کشور با چالش‌هایی از جمله برجام، کرونا، تحریم‌ها و تعطیلی مراکز صنعتی مواجه است که باید به این مشکلات هم رسیدگی شود تا کشور از رکود ایجاد شده، خارج شود...امروز کشور برای فائق آمدن بر مشکلات خود نیازمند تعامل با کشورهای جهان است تا در بستر یک سیاست متوازن، مشکلات را یکی پس از دیگری حل ‌و فصل کند».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«اما موفقیت دولت سیزدهم همچنان در شک و ابهام قرار دارد، زیرا نحوه توجه این دولت به سیاست خارجی دارای ابهاماتی است و به‌طور مشخص وجود موانع در این عرصه کار را برای دولت سخت خواهد کرد. دولت دوازدهم نیز به‌واسطه موانعی که در عرصه سیاست خارجی وجود داشت، نتوانست عملکرد بهتری داشته باشد».

نویسنده یادداشت مذکور تاکید کرد:«نباید فراموش شود که با شعار نمی‌توان اقدام موثری داشت و مردم در انتقادات خود به وضوح اعلام کرده‌اند که می‌خواهند نیازهای‌شان به سرعت برطرف شود و باید سطح زندگی آنها ارتقا یابد. دولت برای مشکلات فوری نیاز به انجام اقدامات فوری دارد».

عبدی: کشته‌های کرونا نتیجه خوشبینی بیش از حد به تولید داخل است/ ردپای جاسوس فراری در یک رسانه اصلاح‌طلب

اصلاح طلبان هنوز نمی خواهند بپذیرند که مردم به رویکرد این جریان در دولت داری پاسخ منفی داده اند. در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ جریان اصلاح طلب با فراخوان های خاتمی و تاجزاده و کروبی و...به میدان آمد اما در نهایت در سراسر کشور حدود ۲ میلیون و چهارصد هزار رای کسب کرد.

طیف اصلاح طلب همچنین علیرغم فراخوان خاتمی و با تغییر تابلوی لیست امید به لیست جمهوریت، در تهران با نتیجه ۲۱ بر هیچ شکست خورد. به عبارت دیگر مردم اصلاح طلبان را از شورای شهر و شهرداری پایتخت اخراج کردند.

دولت روحانی در هشت سال اخیر با دست فرمان جریان اصلاح طلب در حوزه های مختلف و از جمله اقتصاد و سیاست خارجی حرکت کرد و نتیجه آن شد که هم تحریم ها افزایش یافت و هم ارزش پول ملی کاهش یافت و هم سفره مردم کوچک شد.

یکی از نقاط ضعف جدی دولت روحانی- دولتِ اصلاح طلبان- گره زدن معیشت مردم به سیاست خارجی بود. حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری سیزدهم تاکید کرد:«ما حتماً به دنبال رفع تحریم‌های ظالمانه خواهیم بود اما حتماً سفره مردم و اقتصاد را شرطی نخواهیم کرد».

کارشناسان در این سالها به دفعات تاکید کرده اند که ۷۰ الی ۸۰ درصد مشکلات ریشه در سوءمدیریت دولت داشته و تنها ۲۰ الی ۳۰ درصد از مشکلات ناشی از تحریم هاست.

برای نمونه، در حوزه مسکن، فاکتورهایی همچون مصالح ساختمانی، دانش ساخت و طراحی، نیروی کار، اعتبارات، اجرای پروژه و...هیچکدام ربطی به تحریم ها نداشته و همه موارد مذکور ریشه در مسائل داخلی داشته و به عبارتی تابع عملکرد دولت است.

یک نمونه دیگر، مسئله بنزین است. ما در این حوزه تحت تحریم قرار داشتیم. برخی مدیران دولتی تاکید داشتند که نباید پالایشگاه ساخته شود و ما باید واردکننده بنزین باشیم. اما با ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس، ضمن خودکفایی در تولید بنزین، تحریم های ضدایرانی نیز بی اثر شد.

معیشت مردم و اقتصاد کشور با دیپلماسی مقتدرانه، اتکا به توان داخلی، تقویت همکاری های منطقه ای با کشورهای همسایه، توجه ویژه به اقتصاد بدون نفت، اعتماد به جوانان نخبه و انقلابی و اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی بهبود می یابد، اما با این حال اصلاح طلبان همچنان اصرار دارند که معیشت مردم و اقتصاد کشور را به خشم و لبخند و وعده های سرخرمن مقامات آمریکایی و اروپایی گره بزند.

** ردپای جاسوس فراری در یک رسانه اصلاح طلب

هفته نامه صدا- ارگان رسانه ای حزب اتحاد ملت(اعضای حزب منحله مشارکت) به دبیرکلی «علی شکوری راد» و قائم مقامی «آذر منصوری» از فعالین و دستگیرشدگان فتنه ۸۸- در شماره اخیر، یادداشتی به قلم «کاوه مدنی» که در روزنامه انگلیسی گاردین منتشر شده بود را بازنشر داد.

نکته قابل توجه اینجاست که همزمان وبسایت «صدای آمریکا» نیز در مطلبی با عنوان «عامل ورشکستگی آبی ایران: تغییرات اقلیمی یا بی کفایتی مسئولان؟» به بازنشر یادداشت ضدایرانی این جاسوس فراری اقدام کرده است.

کاوه مدنی در بخشی از این یادداشت نوشته است:«مقصر قلمداد کردن تغییرات اقلیمی به عنوان تنها عامل کمبود وحشتناک آب در ایران، فرافکنی است و مسئولان حکومت را از پاسخگویی نجات می دهد».

عبدی: کشته‌های کرونا نتیجه خوشبینی بیش از حد به تولید داخل است/ ردپای جاسوس فراری در یک رسانه اصلاح‌طلب

در شهریور ۹۶، کاوه مدنی- که تابعیت انگلیس را نیز دارا بود- با حکم عیسی کلانتری معاون سازمان محیط زیست شدنکته قابل تأمل اینجاست که پس از انتصاب کاوه مدنی، رسانه های معاند از این اقدام حمایت کرده و تاکید کردند که یک جوان نخبه ایرانی در دولت ایران مشغول به کار شده است.

اما دیری نپایید که علت این ذوق زدگی و استقبال رسانه های معاند عیان شد. کاوه مدنی برای پیوستن ایران به معاهده خسارت بار پاریس به شدت تلاش کرد. این در حالی است که آمریکا زیر بار تعهدات تحمیلی این معاهده نرفت و اعلام کرد برای حفظ آمریکا و منافع مردمش از این معاهده خارج می‌شود. خروج آمریکا از معاهده پاریس در دولت اوباما پیگیری و در دولت ترامپ قطعی شد.

کاوه مدنی بعد از مفتوح شدن پرونده قضائی او در پیوند با جاسوسی از مراکز نظامی- در حالی که ممنوع الخروج بود- در قالب مأموریت از ایران فرار کرد و مستقیماً به مرکزی ضدایرانی در انگلیس رفته و در آن‌جا استقرار یافت. مرکزی که پیش از آن نیز وی با آن در ارتباط بود و همکاری می کرد.

پس از فرار کاوه مدنی از کشور، عیسی کلانتری از وی حمایت کرده و مدعی شد که به وی تهمت زده اندکلانتری پیش از این از کاووس سید امامی هم حمایت کرده بود. این در حالی است سید امامی نقش ویژه ای در جاسوسی از سایت های موشکی و انتقال اطلاعات حساس نظامی به دشمن داشت.

کاوه مدنی با سوءاستفاده از موقعیت، راه نفوذ شبکه دشمن به مراکز مهم برای جاسوسی و جمع‌آوری اطلاعات و همچنین انهدام مناطق روستایی و دادن آدرس‌های غلط در زمینه مصرف آب در کشور را گشود.

و اما همصدایی رسانه اصلاح طلب با یک رسانه ضدایرانی در رپورتاژ برای یک جاسوس فراری، قابل تأمل و البته قابل پیگیری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 116
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 17
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    44 8
    این طیف همان هایی بودن که می گفتند نمی خواهیم موش آزمایشگاهی واکسن چین و روسیه باشیم الان برای دم در آوردند البته دم داشتند منتهی الان خیلی پررو تر شدن
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      22 4
      پرروهای نجومی دست بردار نیستن !
    • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      16 3
      افساد طلبان باید پاسخگوی وضع موجود باشند نه منتقد !
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      39 2
      البته عاشق این بودن که آزمايشگاهی یانکی‌ها بشن!!!
    • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      21 2
      تا دادگاه عوامل مقصر در دولت روحانی برگزار نشود حقیقت بر مردم مشخص نمی‌شود و امثال عبدی آدرس غلط میدهند
    • امیرو IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      19 2
      یانکیها همیشه پشت اصلاح طلبها سوار بودند. عبدی , تاج زاده و ...
    • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
      5 1
      حتی اردوغان و امارات از روسیه و چین واکسن وارد کردند ولی این ها آن قدر لابی کردند تا یک سال بعد ما تازه با اکراه از این دور کشور واکسن وارد کردیم.
    • IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      0 0
      داستان تعریف نکنیدوحاشیه نسازید.تولید چند میلیون واکسن برکت کجا رفت؟
  • یداله IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    40 12
    عباس عبدی به جرم جاسوسی قبلا به یکسال زندان محکوم شده نباید اجازه قلم فرسایی داشته باشد مزدوران بیگانه همیشه پول از بیگانه میگیرن که ملت خود را تحقیر کنند
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    13 4
    جهت اطلاعرشما ضد ایرانی ها چرا با وجود این که 20 میلیون واکسن زدن آمار کرونا و مرگ و میر بالا رفت؟
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      9 4
      مگه اثر واکسن اینقدر زود مشخص میشه؟ مگه جوون ها واکسن زدن؟ الان جوون ها فوت میشن که اونام واکسن نزدن.
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    27 6
    قدیما می گفتند ابوالفضل به کمرت بزنه ۸سال مملکت دست شما بود ۲ساله کرونا اومده واکسن را وارد نکردید الان میخواهید تقصیر کی بیاندازید خیر نبنید خواری دنیا وآخرت راببینید
  • US ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    26 5
    واکنش های شدیدا منفی اصلاح طلبان نسبت به بازگشت طالبان به کابل و سقوط دولت آمریکایی اشرف غنی به وضوح وجود یک ارتباط معنی دار بین غرب گراهای منطقه با یکدیگر و اربابان خارجی اشان را تایید می کند.
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    27 4
    عبدی کلا به حرف رایگان زدن عادت کردیا، شیطون..
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    22 5
    آنها مامور ضربه زدن به ایران هستن شما مامور به مجازات آنها هستین.آنها ماموریت خود را به راحتی انجام میدهند اما شما در مجازاتشان زمان را از دست میدهید تا فرار کنند
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    9 19
    سالهاست تولید داخل در پوشش نیسان و پراید قاتل مهمان خانه های ماست!
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      14 4
      ارابه مرگ پراید هم در دولت حجت الاسلام هاشمی وارد کشور شد و نتیجه عملکرد اصلاح طلبان است.
    • GB ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      2 1
      چرا در مدینه فاضله تو که همه نوع خودرویی آزاد است البته خودروهای با کیفیت آمار مرگ 40 هزار نفری دارن؟
  • IE ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    25 6
    افسادطلب های وقیح! خودشون کم کاری می کنن بعد گردن واکسن داخلی می اندازند
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    25 2
    روزنامه های اصلاح طلب که در این 8 سال سکوت مرگبار داشتند حالا می گویند مشکلات باید سریع رفع شود !!!
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    14 2
    عبدی،خوش چهره،کلانتری.....مغزهای زنگارگرفته.افکاری که دراون مصلحت حزب مهمترازمصلحت مردم میشه به اسم مصلحت مردم.سوختن ازتولیدواکسن داخلی،ندیدن سقوط باتکیه برآمریکا،نابودی محیط زیست به دست حافظش....
  • عبدالرحمن IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    14 12
    بمب باران رسانه های ضدانقلاب و ضدایران و ضد جمهوری اسلامی بسیار وسیع و بسیار دقیق است. از اون طرف رسانه های انقلابی برای هر یک بمب رسانه های ضدشان به یک تیر مشقی یا نهایتاً یک تیرهوایی اکتفا می کنند. اوج اوج اوج سپر دفاعی انقلاب در بخش رسانه، میکروفونی است که خبرنگاران صدا و سیما توی خیابون جلوی "مردم" می گیرند باهاشون مصاحبه می کنند. الان شما به عبدی اشاره کردید. شیوۀ قلم زدن عبدی و نوع بازی عبدی کاملاً مشخص است که با چه تاکتیکی در چه تیمی و در قالب چه استراتژی ای داره بازی می کنه. جالب اینجاست که همیشه هم گل می زنند. شما الان فکر می کنی که قلم عبدی رو با قلم یه نویسنده در مشرق پاسخ می دی، تمام شد. خنثی شد. خب اشتباه فکر می کنی. یه راه حل دارم براتون: در مواقعی که حجم حملۀ دشمن خیلی وسیع و گسترده است و میخوای دشمن رو فلج و زمین گیر کنی تا بعد ببینی چجوری می تونی بهش حمله کنی، تنها راهی که داری استفاده از تک تیرانداز است. حالا سوال اینجاست: امثال رائفی پورهاتون و حسن عباسی هاتون در همۀ این سال های فعالیت شون یک «تک تیرانداز رسانه ای» محض رضای خدا تحویل رسانه های انقلاب داده اند؟ یه نفر که بزنه، دقیق هم بزنه، مؤثر هم بزنه، به "پشتیبانی" هم نیاز نداشته باشه یعنی نیاز نداشته باشه که شما در مشرق بیای بگی یک کاربر در فضای مجازی گفت فلان.. نتونستند ترتیب کنند نشون به نشون که هیچ علامتی از زمین گیر شدن دشمن در بخش رسانه وجود نداره..
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      3 0
      بله شرم آور است که واکسنی که افتخار ایرانی ها در جهان است فقط به خاطر این برخی جماعت ایرانی سیاست زده هستند و افکارشان دست رسانه های دشمن علیه آن حرف می زنن و می فرمایند چرا 50 میلیون تولید شده 20 میلیون! آخه لامصب ها چقدر نفرت پراکنی می کنید علیه این کار بزرگ
    • FR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      1 4
      پس اگه اینطوره که تاجزاده باید رییس جمهور میشد عبدی هم معاون اول !
    • IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
      2 1
      تفاوت عبدی ها اینه که در روزنامه های اصلاح طلب و زرد و رسانه های ملکه و آمریکایی بازتاب داده میشه ولی شخصی که انقلابیه فقط فضای مجازی رو داره.
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    21 3
    غربگداهای بدبخت، آمریکا با فایزر و مدرنا دیروز حدود 140 هزار مبتلا و 830 کشته داشته. انگلیس (که برای پول فوتبالش را برقرار کرده و شماها، متوهم از بین رفتن کرونا در آنجا شدید) 27 هزار مبتلا، 170 کشته،خدا را شکر رژیم صهیونیستی هم که برگشته اول خط کرونا. از همین الآن چند مدت دیگر را می بینم که رکوردهای نجومی آمریکا با 4000 کشته در روز در راه است. (نگویید چرا آرزوی مرگ برای دشمنان و غارتگران ایران و دنیا را می کنید که شماهای بدبخت آرزوی مرگ هموطنان از کرونا را کردید تا باعث سقوط نظام شود (یکیش همین عبدی بی....)، بدبخت های فلک زده مجبورید شرایط سخت تحریم را تحمل کنید و دست آخر در آن دنیا حساب کفار خوشگذران آمریکایی را بدهید.)
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    6 35
    اقای عبدی درست میگه خیلی هم نبایدروی تولیدداخلی حساب کردچهل ساله مردم ودولت همه جوره ازخودروسازهاحمایت کردن ونیجش شد این که میبینین باید بین واردات وتولید داخل توازن برقرارباشه نه اینکه شما جون مردم رو یکساله فدای واکسنی کردین که نه نتیجه کارازمائیش معلوم بود نه زیرساختهاش اماده بودهی مردم رو منتظر گذاشتین تا بازار داخلی رو ازدست ندین
    • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      4 2
      درد رودرست تشخیص دادی ولی دردرمانش بیراهه رفتی.متاسفانه گریبان خودروملی رورانتورانت بازی گرفت که این شدنتیجش.درواکسن ماچیزی کم نداریم.آیاواکسن نوزادان روواردمیکنیم؟اینم مثل اون.الآن واکسن برکت داره زده میشه وکسی هم به مشکل نخورده
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    3 26
    با اینکه عبدی را قبول ندارم ولی به عنوان کسی که با صنعت و دانشگاه ارتباط نزدیک دارم صحبت ایشان را درست می دانم. باید فکر اساسی بشود. باز هم امیدواریم.
  • حسين DE ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    18 2
    آقاى عبدى كم سواد لطفاً اگر شهامت فكرى و اخلاقى دارى نظرت رو بطور صريح در مورد عضويت ايران در پيمان شانگهاى و فرصتهائى كه اين عضويت براى ايران ايجاد ميكند مطرح كن،در ضمن بگو چه جرياناتى مانع ورود واكسن روسى و چينى به ايران ميشدند و يا چرا در شرائط كرونائى كارخانه توليد سرم سازى كه چهل درصد مصرف داخلى را توليد ميكرد بيكباره تعطيل شد؟ ....منورالفكر تو و تمامى همپالگيهات همه چيز رو فقط سياه ميبينيد كه نشاندهنده و بيانگر سيه دل بودن جريانات اصلاح طلبان و ليبرالهاى خائن و وطنفروش ميباشد ، اگر سواد دارى يكبار نقد بنويس نه سياه نمائى.
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    9 3
    نخیر بخاطر اجرای مو به مو دستورات سازمان جهانی بهداشته. وگرنه افغانستان یا عراق چرا اینقدر کشته کرونا ندارن؟
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
      0 1
      افغانستان و عراق بیشتر از نصف ما کشته کرونا روزانه دارند با توجه به این که کم جمعیت تر از ما هم هستند.
  • US ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    13 3
    بخش عمده ای از تلفات بیماری کرونا اجرای بی چون چرای پروتکلهای سازمان جهانی بهداشت و استفاده از داروهای ناشناخته ایست که فقط برای کشورهای جهان سوم تجویز می شوند. ما بجای پروتکولهای بین المللی باید از پروتوکلهای ملی آلمان، ژاپن، کره و دیگر کشورهای نسبتا موفق استفاده کنیم. بخش دیگری از تلفات ناشی از جو روانی وحشتناکی است که رسانه ها و خود نظام پزشکی بر فرد بیمار تحمیل می کنند. بخش دیگری از تلفات به روش اکسیژن رسانی که با خواب مصنوعی بیمار انجام می شود بر می گردد. فراموش نشود که برچیده شدن سفره کرونا مافیای دوا و درمان را از سودهای حیوانی سرشار آن محروم خواهد کرد.
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    11 1
    هفته نامه «صدا» که نشسته پاکه... از یک مشت خائن و وطن فروش غربزده انتظاری جز این نیست
  • حمید ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    11 1
    عبدی وامثال این اقا با سوءاستفاده از آزادی بیان وآزادیهای اجتماعی در این کشور ظلم و خیانت بزرگی در حق این مردم و این نظام واقعآ مظلوم مکنند. لعنت خداوند بر همه منافقین.
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    5 4
    آمار مرگ و میر وقتی واکسن ها زده شد بالا رفت!
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    13 1
    واقعاً چرا باید یک جاسوس دو تابعیتی بتواند با نفوذ در سازمان محیط زیست، معاهده ی پاریس را بر ما تحمیل کند؛ و در نهایت منجر به کمبود تولید برق و ایجاد نارضایتی در مردم گردد؟ آیا نباید با مقصران غرب پرست برخورد شود؟
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    12 1
    این کلانتری خودش باید محاکمه بشه، تعجب میکنم که چرا تا به حال محاکمه نشده
  • علی IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    10 1
    خوشحالم از سوزش شدید مزدوران تسلیم‌طلب، چه در مورد انتخاب آیت‌الله رئیسی، چه در مورد وقایع افغانستان!
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    13 1
    مرگ بر منافق
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    13 1
    مقصر کشتار کرونا عموما غربی ها و عوامل داخلی این ها هستن کابینه روحانی و وزیران
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    13 1
    مردم شاهد بودند که وقتی دولت فشل مورد حمایت عبدی در واردات واکسن ناتوان بود، با تولید واکسن داخلی برکت توانست واردات واکسن را افزایش دهد؛ بعد این جناب موضوع را برعکس جلوه می دهد.
  • شیرازm IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    10 0
    حالارو کلانتری سیاه شدیانه؟؟ اگه کاوه مدنی جاسوس وخود فروش نبودچرافرارکردومستقیم رفت جایی ک شک جاسوسی برای اونابهش داشتن.
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    11 0
    عبدی ساکت شو.
  • SE ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    13 0
    کشته های کرونا نتیجه خیانتهای اصحالات است
    • IR ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
      1 0
      دقیقا. چون در واردات هم تعلل کردند و در حمایت از تولید واکسن داخلی هم
  • ایلیا IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    10 0
    این عبدی تا بحال ساکت بود حالا زنده شده کاش کسی این مردک نون به نرخ روز خور را ساکت کنه
  • US ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    7 1
    سوره مبارکه فصلت آیه ۳۰ إِنَّ الَّذينَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَيهِمُ المَلائِكَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتي كُنتُم توعَدونَ﴿۳۰﴾ به یقین کسانی که گفتند: «پروردگار ما خداوند یگانه است!» سپس استقامت کردند، فرشتگان بر آنان نازل می‌شوند که: «نترسید و غمگین مباشید، و بشارت باد بر شما به آن بهشتی که به شما وعده داده شده است! ۱۴۰۰ پای حرف حق تا آخر باید ایستاد یک توصیه که توصیه‌ی مهمی است، این است که شما که بحمدالله ویژگی‌های خوبی دارید: انقلابی هستید، پُرتلاش هستید، پُرتوان هستید، دنبال کار هستید؛ این ویژگی‌ها را حفظ کنید، این ویژگی‌ها را تا آخر دوره نگه دارید. حالا «تا آخر عمر» باید گفت، امّا لااقل تا آخر دوره این ویژگی‌ها را نگه دارید. خیلی‌ها بودند که در اوّلِ کار همین جور خصوصیّات را داشتند، انقلابی بودند، پُرتوان بودند، پُرانرژی بودند، با حرارت حرف میزدند، با حرارت کار میکردند، لکن به مرور زمان نتوانستند در مقابل وسوسه‌ها مقاومت کنند؛ وسوسه‌ی مال، وسوسه‌‌ی مقام، وسوسه‌ی شهرت، وسوسه‌ی نام و نشان. نتوانستند مقاومت کنند، راه کج شد، رفتار عوض شد، گاهی به ۱۸۰ درجه اختلاف با اوّل کار منتهی شد. لذا می‌بینید خدای متعال در قرآن میفرماید: اِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلٰئِکَة؛(۱) تنزّل ملائکه‌ِی رحمت الهی مال آن کسانی است که می‌ایستند پای این حرف: ثُمَّ استَقاموا؛ استقامت میکنند، می‌ایستند. بِایستید پای این ویژگی‌های خوب. خب حالا برای اینکه بتوانیم خودمان را انقلابی نگه داریم باید چه کار کنیم؟ توصیه‌ی بنده این است که باید مراقبه کنیم، باید حساب‌کشی کنیم از خودمان. مراقبه‌ی دائمی لازم است. ما انسانها ضعیفیم، در معرض خطریم، در معرض لغزشیم؛ مراقب باشیم، مراقب خودمان باشیم. این مراقبت، در اصطلاح قرآنی و اسلامی، اسمش تقوا است؛ تقوا یعنی همین مراقبت دائمی از خود که دامن انسان گیر نکند به این خارهای دُور و بَر. خب، یک توصیه‌ این بود که به نظر من توصیه‌ی اصلی همین است.۱۴۰۰/۰۳/۰۶ بیانات در ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی مقاومت, صبر, ایستادگی در راه خدا قرآن ۱ ) سوره مبارکه فصلت آیه ۳۰ إِنَّ الَّذينَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَيهِمُ ال
  • دانیال IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    10 1
    بی عُرضگی دولت روحانی در واردات واکسن باعث شد تا تعداد مبتلایان و فوتی های کرونا در کشور رکورد بزند.
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    9 1
    نکته ی خنده دار این است که کسی که نوک دماغش را می بینید راجع به دانش تولید واکسن - که یک موضوع علمی است - اظهار نظریه می کند. مثل این که دیگر موضوعات سیاسی که موج سوار شدنشان بود، ته کشیده است!
  • داود IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    9 1
    دولتهای هاشمی و روحانی رکورددار تورم و جهش ارز در تمام دولت ها بودند دولت رئیسی با توکل به خدا و تکیه به ظرفیت های داخلی قطعا"موفق خواهد شد.
    • IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
      0 2
      ما در کدام دولت تورم نداشتیم؟ در چه زمانی توانستیم تورم را ثابت نگه داریم؟ در تمام دولت ها تورم دو رقمی و همواره رو به افزایش بوده! این یعنی حرکت اقتصادی ما صحیح نیست. ربطی هم به دولت‌ها نداره چون در هیچ دولتی موفق نبودیم.
  • مسعود IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    10 1
    الحمدلله که دولت دزد و جاسوس پرور بی تدبیر رفت.
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      6 1
      رفت اماتاوان سختی برامون بجاگذاشت.لااقل بامحاکمشون دلمونوخنک کنید
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    7 1
    لابی یهود باید منهدم شود.
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    9 1
    کشته های کرونا نتیجه سوء مدیریت و ناکارآمدی دولت روحانی است.
  • DE ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    1 1
    خود تقصیر داریم هم تمرکز رو دو واکسانیون کرده بود با سرعت، به وقت و خوب بالا
  • محمدایوب IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    8 0
    آری مردم خواستار محاکمه رو.... ودارودسته اش هستند. که عدالت ایجاب میکند هرچه سریعتر با وجود مدارک و اسناد فراوان محاکمه گردد قبل از اینکه به فراموشی سپرده شود ویا به مشاور ودوست ورفیق گرمابه وگلستانش جیسون رضاییان ملحق شود. وسپس حامیان او امثال عبدی که اکنون طلبکار شده اند
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    6 0
    با این اصلاح طلبها که خیلیهاشون خائنی بیش نیستن کاری ندارم
  • مائده IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    8 0
    ۲۰ سال قبل در یک همایش مهندسی مقاله ای در مورد بهینه سازی سیستم تولید داشتم عطریانفر اصلاح طلب نگاهی به من و پوشش چادرم کرد و گفت درک تو از تولید ، درک گوسفند از موتور ماشین هست مقاله ای که در دو دانشگاه اروپایی جایزه گرفته بود الان من یک تولید کننده ام با ۷۰ کارگر اصلاح طلب جماعت خود تحقیری در ذاتش هست برای اونها زنها وقتی ارزشمندن که عروسک بزک کرده باشند کاری به سواد و هوشت ندارن پدر من با افتخار برکت زد اصلا عوارض هم نداشت
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    8 0
    فکر کنم واردات رفقای عبدی با مشکل مواجه شده حالا عباس اقا داره فرار به جلو میکنه خسته نشدید ازاین همه اتهام و چپاول ملت
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    6 1
    الان قبرستانهای عراق روند معمولی دارند. به هیچ وجه مثل ایران دچار ازدحام نیستند. لابد خدمات بهداشتی عراق خیلی بالا بوده و یا همه سه دوز فایزر را تزریق کرده اند و شاید ژنهایشان ضد کرونا است. در کره جنوبی فقط 18 درصد مردم واکسن زده اند! اما آمار کرونایشان صفر شده!! چرا؟؟ چون بر وحشت غلبه کرده اند. چون استرس کرونا را ندارند.
  • سید فروزان CH ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    11 0
    عباس عبدی دهن ... ، زجر مردم از وجود خود فروشان و غربگدایان منافقی چون تو است
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    6 0
    این کاوه مدنی جز مخالفان انتقال آب دریاها هم هست.....یکی نیست بگه وقتی بارون نمیاد مسئولین خودشون را آب کنن ....آب دریا را هم که نباید برداریم .....خوب یه کلام بگید بمیرید .....
  • BE ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    2 0
    آقای عبدی شما خیلی بدبختی ، ما میدونیم
  • BE ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    7 0
    آقای عبدی ، شما و آقای زیباکلام رو باید ....
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    3 0
    مردم به اصلاح طلبها رای ندادن
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
      1 0
      دقیقا
  • با سلام BE ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    درود بر مشرق ، بویژه قسمت سانسور کلمات خبیثه
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    2 0
    عباس عبدی گروگانگیر سابق عامل آغاز تحریمها علیه ایران حال خیر خواه شده؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آقا شما و خانم ابتکار و اون چندتا غائله تحریم رو به ایران هدیه دادید و تا هر زمانی که ما رنجی بکشیم مسبب و مسئول هستین!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    در مساله سلامت مردم و مسئله اورژانسی حرف از تولید داخل
  • پری IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    2 0
    عجبا از دست عبدی و دار و دسته شون
  • حامد IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    4 0
    عبدی منافق و فاسد شما همون نبودید که همصدا با شیخ بنفش می گفتید: مانمی خواهیم موش آزمایشگاهی چین و روسیه بشیم. لعنت خداوند به شما و همه هم مسلکان شما
  • مقدس IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    2 0
    اخه بدبخت های افساد طلب شکی در این نیست که شعور ندارید، چشم هم ندارید ؟؟!!!
  • مرصاد IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    4 0
    واقعا ؛ نظام ، تا کی میخواهد با خناسانی مثل ؛ تاجزاده ، عبدی ، فائزه و زیباکلام ، مدارا کند ؟! اینها مثل بز گر ، افکار خیلی ها را منحرف میکنند !!
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    2 1
    چرا افغانستان و عراق ویمن و بعضی کشورها کرونا نیست یاکم است ولی در ایران کرونا بیداد کرده وهرروز شاهد مرگ عزیزان و هموطنان هستیم!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      2 0
      عزیزم اونجا هم هست. اولا، سی میلیون جمعیت دارن. جمعیت روستایی اکثریته. جمعیت شهری اقلیت و به خاطر مسائل اخیر کمتر از خونه ها بیرون میومدن. الان به لطف خدا، جامعه روستایی ما هم که خونه های مستقل دارن خیلی کمتر آسیب دیدن. مگه جاهایی که مسافران از خدا بیخبر قدوم نحسشون رو تو این ایام بگذارن اونجا. بعد هم یارو اشرف فقیر، داشته در میرفته صدا و سیمای اونا مسئله مهمشون امنیتی بوده.
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    2 0
    نمیتوان دریافت ب چه علت فکر بعضی ها از صدر متر زیر زمین بیرون نمی اید. مصیبت انجاست که خود را علامه میدانند و تجویز سم های کشنده را می نمایند. یعنی اگر مجوز واکسن غربی صادر میشد مانند تحریم ها ب اسارت بیشتری در نمیامدیم.
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 3
    بحث اصلاحات اصلا هیچ مرد و رفت و مرگ بر اصلاحات ولی یه سوال آیا نه این هست که سال های سال با ادعای تولید ملی ،مردم رو توسط خودروهای به قول خودتون ملی به جای رسیدن به مقصد دنیوی به مقصد سرای آخرت راهی میکنید؟!جواب سوال منو یکی بده لطفا!
  • رضایی IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 3
    درین نوشته از هر دوطرف عناصری از حقیقت وجود دارد.کار درست ان است که دوطرف در مقابل هم بحث کنند تا مردم بتوانند قضاوت کنند.تنها به قاضی رفته اید.
  • رضایی IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 2
    درین نوشته از هر دوطرف عناصری از حقیقت وجود دارد.کار درست ان است که دوطرف در مقابل هم بحث کنند تا مردم بتوانند قضاوت کنند.تنها به قاضی رفته اید.
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    3 0
    کشورهای ایتالیاو هند وامریکا وانگلستان.برزیلوووووو همواره درمورد کشتهای کرونا چند برابر مابوده. اما شما کدخدا طلبان روز روشنو انکار میکنید تا به اهداف شومتون برسید
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    1 1
    تولید داخل یعنی طب سنتی . ولی می ترسن یک بیمارستان بسپارن به این اطبا چون به ضرر خیلی ها تموم میشه . خصوصا سرمایه داران حوضه ی غذا و دارو
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    2 0
    من فقط یه سوال دارم. شما رو به خدا یه نفر جواب بده. من میخوام بدونم چه نهادی چه ارکانی چه سازمانی چه اندیشکده درست و حسابی چه گروه های علمی فرهنگی سیاسی اقتصادی یه مشت موجودی که به اندازه ....شعور و درک و عقل نداشته و ندارند و در طول سالها با نوشته ها و گفته هاشون فریاد زده اند که هیچی نمی فهمند و سرشون نمیشود رو به عنوان روزنامه نگار و سیاسی و اندیشمند و محقق و کوفت و زهر مار جازده و معرفی کرده؟؟؟ بله؟ این عبدی و حجاریان و تاج زاده شکوری و امثالهم که از صدقه سر جمهوری اسلامی معروف شده اند و هنوز هم از صدقه سری نظام مقدس دارند ارتزاق میکنند آخه خداوکیلی یه حرف ریشه دار و متقن و محکم و بر پایه اصول علمی و دقیق زده اند که این عناوین رو بهشون میدید یا میدن؟ والله بخدا. همینه دیگه. بخدا برای جمهوری اسلامی عاره بخواد اینا رو منتقد خود معرفی کنه. خجالت آوره.
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    3 0
    کسی که راجع به همه چیز اظهار نظر کند ، احمق است ! و آقای عبدی راجع به همه چیز حرف میزند
    • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      2 0
      دقیقا
    • سعید IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
      0 0
      همه!!
  • FR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    5 0
    مگه اینها هنوز هستند ؟ کاش آمریکا با اون هواپیماهای باربری ش زباله های ایران رو هم با خودش ببره
  • FR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    2 0
    2744با وجود موج پنجم دلتا در ایران فوتی های فرانسه و آمریکا و انگلیس و آلمان و ایتالیا و اسپانیا و برزیل و هند و .....خیلی کشورهای دیگر بدون تحریم وبدون ممنوعیت از ایران بیشتر بوده است و منتظر موج تازه هم هستند !
  • DE ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    2 0
    ردپای جاسوس فراری در یک رسانه اصلاح‌طلب
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    3 0
    نخستین بار مسائل هسته ای کشور را همین عباس عبدی ....لو داد
    • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
      1 0
      نماینده مجلس بنام شیرزاد لو داد
  • حسن IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    5 1
    عب+دی جان تو از نوادگان شمر و یزید هستی در این شکی نیست چرا نمی گی خوش بینی به غرب!!!! مگه چین نمی خواست شهریور ۹۹همه رو رایگان واکسن بزنه کی نذاشت؟؟؟؟
  • امیرو IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    6 4
    خدا لعنتت کند عبدی که همیشه حرف مفت میزنی.
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 3
    تک تک حرفهای اصلاح طلبان درست بود،
  • افشین IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    3 0
    همین الان و امشب یکی از مدیران ارشد آمریکا که منصب و اسم تجسس یادم نیست ولی اگه اخبار و رسانه ها رو دنبال کنید خودتون میبینید که گفت با تولید واکسن داخلی ما مجبور شدیم که مجوز صادرات واکسن به ایران رو صادر کنیم. آقای عبدی ببند دهنتو.
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    9 0
    عبدی که خیانت و وطن فروشی اش ، کاملا عیان است ، از مزدور جز مزدوری و خیانت توقعی نیست
  • افشین IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    4 0
    پیرو پست قبلی. سوزش اصلاح طلبان و امثال عبدی غربگدا و خود غربیها از تولید واکسن بومی بر میگردد به بهم خوردن نقشه ای که خیلی روی آن حساب باز کرده بودند
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    2 0
    این عبدی خائن کی میرود پیش دوستان فراری اش از جمله مریم سماء
  • IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    2 0
    متاسفانه سلامت مردم بازیچه تفکرات جناحی شده. واقعا سلامت مردم تا چه اندازه مهم هست؟ در آمار فوتی های کرونایی هر روز رکورد میزنیم. صحبت از انسان است و جان انسان!
  • محمد IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    6 0
    عبدی جون اشتباه میکنی افزایش تعداد کشته های کرونا نتیجه اعتماد مردم به امثال شما بود که ایکاش متوجه میشدیم
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    4 1
    یک عادت زشتی متاسفانه در کشور ما وجود دارد که به جای زیر سوال بردن کم کاری ها می آیند کارهای انجام شده را زیر سوال می برند. مثلا می گویند علت گرانی املاک، مسکن مهر هست. علت کمبود آب کشاورزی یا مثلا سدها هستند. علت کمبود برق صنعت هست. علت بیکاری رشد بی رویه‌ی دانشگاه‌ها است.
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    1 0
    آقای عبدی واکسن اون قدر در جهان کم هست که هر واکسن تولید داخلی در هر صورت حتی اگر هیچ متقاضی داخلی نداشته باشد صادر می شود و شرکت سازنده به سود سرشاری می رسد ولی روسیاهی برای شمایی می ماند که زمانی اجازه ندادید از کشورهای دوست واکسن وارد کنیم و بعد هم تا توانستید مقابل تولید داخل سنگ انداختید.
  • مهدی IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    0 0
    آقای عبدی تا حالا کدام گور خوابیده بودی هیچ لب به اعتراض نمی گشودی حاتلا شدی دایه مهربانتر تو را خدا دولتیها اینها را خفه کنید تا اعصاب ادم راحت بشه
  • hadi IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    0 0
    تو سایت اصلاح طلب میریم همه به اصولگراها فحش میدن و اینجا میایم همه به اصلاح طلب ها ! واقعا اینایی که نظر میدن واقعیت رو نمیدونند یا خودشون به کوچه چپ می زنند؟!
  • کارشناس IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    0 2
    خودشون خارجی زدند
  • DE ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    2 0
    عبدی: کشته‌های کرونا نتیجه خوشبینی بیش از حد به تولید داخل است/ و کشته مرده های علاف و بدبخت غربی ها در ایران خوشبینی بیش از حد غربگداها به دشمن در خارج است.
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    3 0
    عیسی کلانتری راهم ممنوع الخروج کنید. زمانی که عملیات تخریبی به انجام برسون، اون هم بدو بدو میره به مرکز ضد ایرانی انگل لیس
  • فخرالدین IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    0 0
    حالا افراطیون تمامیت خواه وکم سوا د وپرمدعا میخواهند دلیل ناکامیهایشان چه حال وچه در اینده به گردن اصلاح طلبان بیندازند ،،که البته مردم میفهمند که کی برای کشور ومردم بهتر کار میکند وتصمیم صحیح میگیرد ،
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    1 0
    این خودفروخته ها می خواستن ما نه واکسن بسازیم نه از کشورهای دوست وارد کنیم. بعد یک دوگانه راه بیندازند که جان بیماران در خطر است زود باشید موشک ها را نابود کنید و از سوریه خارج شوید تا واکسن آمریکایی دریافت کنید و مانند برجام دستمان را حنا بگذارند و باز هم پررویی کنند.
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    0 1
    برکت خط تولید نداره اگر بود مشرق ودوستاش تا حالا نشون دا ده بودن
    • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      1 0
      میگم کوری شاخ و دم نداره. آقای کور، چندین بار از شبکه های مختلف نشون دادن شما گوشتون به شیطونه بی بی سی
  • ق IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    1 0
    عبدی از دستت خسته شدم. میشه ساکت شی؟
  • علی IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    1 0
    آقای عبدی خیلی عقبی زیاد مطالعه کن
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0 0
    در روزهای گذشته یکی از فعالین فضای مجازی در مطلبی نوشت:«برکت که تولید شد، تازه آمریکا تحریم واکسن رو برداشت که بتونیم وارد کنیم و این برای چشم های بینا یعنی، برکتِ تولید، برداشته شدن تحریم هاست»./جواب..دروغ است واکسن و دارو تحریم نیست
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    وطنفروش برو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس