کد خبر 1259328
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶
وعده گواردیولا به هواداران منچسترسیتی پس از باخت در هفته اول لیگ برتر

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی با وجود باخت تیمش در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر انگلیس، مدعی شد شاگردان او در فاز حمله مشکلی ندارند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال منچسترسیتی فصل جدید و دفاع از عنوان قهرمانی‌اش را با شکست خارج از خانه برابر تاتنهام آغاز کرد. تک گل سون هئونگ مین برای سفیدپوشان لندن کافی بود تا آنها از اولین بازی‌شان در این فصل که اولین بازی رسمی‌شان با هدایت سرمربی جدید آنها نونو اسپریتو سانتو بود سه امتیاز ارزشمند بگیرند.

شکست سیتی در این بازی سبب شد که خبرنگاران در نشست خبری پس از بازی به احتمال نیاز پیدا کردن این تیم به خرید هری کین مهاجم تاتنهام اشاره داشته‌ باشند، بازیکنی که به دلیل دیر برگشتن به تمرینات هنوز آماده حضور در میادین نیست و مقابل سیتی هم بازی نکرد. پپ گواردیولا اما این موضوع را رد کرد و تیمش را بدون ورود کاپیتان تیم ملی انگلیس هم تیمی کامل دانست. این در حالی است که منچسترسیتی در بازی قبلی‌اش در جام خیریه (سوپرجام) برابر لسترسیتی هم موفق به گلزنی نشد و جام را به روباه‌ها واگذار کرد.

بیشتر بخوانید:

پاسخ کوبنده گواردیولا به طعنه‌های کلوپ

گواردیولا در پایان مسابقه گفت: ما همان تیم و همان نفرات فصل گذشته هستیم. فقط سرخیو آگوئرو رفته و ما متأسفانه فصل گذشته نتوانستیم خیلی از او استفاده کنیم. البته جک گریلیش هم به ما اضافه شده است. به جز این، ما همان تیمی هستیم که فصل گذشته لیگ برتر را فتح کرد. تیم ما هنوز هم کارهای خیلی خوبی انجام می‌دهد و این هم عادی است.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی افزود: تاتنهام برای ما حریفی بسیار سرسخت است. من همیشه این احساس را داشته‌ام که ما در خانه تاتنهام خوب بازی کرده‌ایم، اما نتوانستیم نتیجه بگیریم چون حریف تیمی است که شما را با تغییر فاز سریع بازی‌اش غافلگیر و مجازات می‌کند. ما هر کاری که برای کسب پیروزی لازم بود انجام دادیم و تلاش کردیم که مانع تغییر فاز بازی تاتنهام شویم، اما گاهی اوقات این اتفاق رخ می‌داد. بسیاری از بازیکنان ما هنوز برای 90 دقیقه بازی کردن آماده نشده‌اند، اما حالا یک هفته وقت داریم تا برای بازی مقابل نوریچ آماده شویم و امیدوارم که بازیکنان‌مان هم رفته رفته آماده‌تر شوند.

گواردیولا ادامه داد: سیتی همان تیم فصل گذشته است. ما فصل گذشته کلی گل زدیم. گاهی اوقات هم پیش می‌آید که با وجود همه تلاش‌های‌تان بازی را نمی‌برید، اما مهم این است که تسلیم نشوید. در این بازی ما کلی موقعیت ساختیم، اما نشد که گل بزنیم. البته فصل گذشته هم همین مسئله وجود داشت.

پپ در پایان تأکید کرد: با همه این‌ها من می‌گویم منچسترسیتی آنقدر خوب هست که بتواند موقعیت بسازد و گل بزند و این کار را هم انجام خواهیم داد. من در تیمم نکات بسیار بسیار خوبی می‌بینم. می‌دانم که نتیجه خوبی از این بازی نگرفتیم، اما کلی نکته مثبت دیدم که در آینده به ما برای بهتر شدن کمک می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    0 1
    آخی...برترین تیم حال حاضر دنیا (به اصطلاح) در اولین بازی با بازیکنان تازه نفس چند میلیاردی در خانه ی تاتنهام با یک مربی کارآزموده(سانتو) فقط دست و پا زد.
  • همشهری IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    یاداوری میکنم در بازار نقل و انتقالات مد شده اکثر تیمها بازیکنشون با قیمت بالاتر ب سیتی میفروشن چون میدونن سیتی توانایی مالی کافی داره ولی همون بازیکن ب تیم دیگه با ۳۰ میلیون کمتر میفروشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس