تمجید گواردیولا از گریلیش پس از ثبت اولین گل با پیراهن منچسترسیتی

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از ستاره جدید این تیم که اولین گل خود را برای آبی‌پوشان شهر منچستر به ثمر رساند، تمجید به عمل آورد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال منچسترسیتی امروز (شنبه) در هفته دوم لیگ برتر انگلیس اولین پیروزی خود در فصل جدید این رقابت‌ها را با تحمیل شکست ۵ بر صفر به نوریچ در ورزشگاه اتحاد کسب کرد که در این پیروزی اولین گل ستاره جدیدش جک گریلیش هم به ثبت رسید.

پپ گواردیولا سرمربی سیتی پس از بازی که اولین بازی خانگی گریلیش برای مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها بود در تمجید از ستاره سابق استون‌ویلا گفت: اگر او همان ذهنیتی را داشته باشد که رحیم استرلینگ دارد، می‌تواند مانند او آمار گلزنی خوبی داشته باشد(استرلینگ در سه فصل از ۴ فصل اخیر حضورش در منچسترسیتی بیش از ۲۰ گل زده است.). رحیم، زمانی که من به سیتی آمدم، خیلی به فکر گلزنی نبود اما فوراً ذهنیتش تغییر کرد. او امروز هم یک گل زد چون در یک پست میانی مانند یک مهاجم نوک وارد شد. او مانند یک ماشین است. از همان اولین فصلی که من آمدم او ذهنیتش را تغییر داد و با خودش گفت که من گل می‌زنم، گل می‌زنم و گل می‌زنم. نمی‌دانم که آیا جک هم همان ذهنیت را دارد و به خودش چنین چیزی را خواهد گفت یا نه. من باید به این موضوع پی ببرم. البته با کیفیتی که او دارد قطعاً می‌تواند انجامش دهد.

در حالی که سیتی به آب و آتش می‌زند تا یک مهاجم نوک جدید ماننند هری کین را از تاتنهام بخرد، آیمریک لاپورت، استرلینگ و ریاض محرز نامشان را در فهرست گلزنان این تیم ثبت کردند تا مشخص شود که تأخیر در اضافه شدن یک مهاجم جدید یا حتی عدم اضافه شدن چنین بازیکنی، در برنامه‌های تاکتیکی پپ گواردیولا خللی وارد نمی‌کند. دیگر نکته جالب در برد منچسترسیتی، حضور گابریل ژسوس تنها مهاجم نوک تخصصی این تیم در پست بال راست بود که سازنده ۳ تا از ۵ گل تیمش بود.

گواردیولا در تمجید از مهاجم برزیلی تیمش هم گفت: او فردی فوق‌العاده است. اژر ۱۰ دقیقه هم بازی کند، فرقی نمی‌کند که چه پستی باشد، وسط، راست، چپ، همیشه آماده کمک به تیم است و کاری که باید انجام دهد را انجام می‌دهد. داشتن بازیکنی مانند او برای تیم ما یک نعمت است. جدایی‌اش؟ اگر من بخواهم به همه شایعاتی که در این تابستان وجود داشته پاسخ بدهم، باید پنج تا نشست خبری برگزار کنم. او برای من بازیکن بسیار مهمی است. در پستی که او بازی می‌کند، هرچند تا بازیکن هم داشته باشید، تیم‌تان بهتر خواهد بود. ژسوس سزاوار بازی کردن در تیم ماست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس