وزیر ورزش

وزرای پیشنهادی فرهنگ و ورزش و جوانان برنامه‌های کاری خود را برای اعضای دو کمیسیون تخصصی مجلس تشریح کردند.

به گزارش مشرق، غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی کارنامه، سوابق و برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم در این کمیسیون، گفت:  در این جلسه آقای سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان میهمان اعضای کمیسیون اقتصادی بود و برنامه‌های خود را به اعضای کمیسیون اقتصادی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه در این جلسه اعضای کمیسیون اقتصادی انتقادات خود را از کم کاری در حوزه جوانان مطرح کردند، افزود: همچنین مباحثی نیز در زمینه رسیدگی به حوزه ورزش، استعداد پروری در شهرستان‌ها، تامین ابنیه و تاسیسات زیربنایی به منظور تسهیل ورزش، ورزش قهرمانی، حضور در میادین جهانیو همچنین تعیین تکلیف دو باشگاه فوتبال دولتی پایتخت از سوی اعضای کمیسیون شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: در پایان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان توضیحاتی را پیرامون اظهارات وکلای‌ملت مطرح و قول داد در صورت کسب رأی اعتماد همه این موضوعات را پیگیری کند.

جزئیات جلسه اعضای کمیسیون بهداشت با وزیر پیشنهادی فرهنگ
زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز در تشریح جزئیات جلسه امروز این کمیسیون گفت: محمدمهدی اسماعیلی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی میهمان جلسه امروز اعضای کمیسیون بهداشت و درمان بود.

وی افزود: در ابتدای جلسه محمد مهدی اسماعیلی کارنامه کاری و برنامه‌های خود در حوزه فرهنگ را برای اعضای کمیسیون بهداشت ارائه کرد و نمایندگان نیز سوالات خود پیرامون برنامه ارائه شده و دغدغه‌ها و نقطه نظرات خود را پیرامون حوزه فرهنگ و حیطه کاری این وزارتخانه مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس در تشریح بخشی از انتظارات و دغدغه‌های وکلای‌ملت در حوزه فرهنگ، بیان کرد: سر و سامان دادن به وضعیت هنرمندان که از کرونا آسیب دیده‌اند وحمایت از آنها، توجه جدی به حوزه فرهنگ، سبک زندگی سالم ایرانی و اسلامی، مد و لباس ایرانی و اسلامی، نگاه سلامت محور در برنامه‌ها، فرهنگ سازی در حوزه جمعیت و نحوه فرزندپروری، حمایت از محصولات هنری و تولید و محتوا از جمله دغدغه‌هایی بود که از سوی وکلای ملت مطرح شد.

شیخی در همین باره ادامه داد: صیانت از هویت و سبک زندگی اسلامی - ایرانی، تکریم اصحاب فرهنگ و هنر، تقویت اقتصاد فرهنگ و هنر، توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری و رسانه‌ای در استان‌ها، رسیدگی به معیشت هنرمندان و همچنین ایجاد بازارچه‌های عرضه محصولات از دیگر موضوعاتی بود که از سوی اعضای کمیسیون در جلسه مشترک با وزیر پیشنهادی فرهنگ مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس در پایان با بیان اینکه اعضای کمیسیون از وی خواستند که در صورت وزیر شدن رسیدگی به این مسائل مهم در اولویت وزارتخانه قرار گیرد، تصریح کرد: پس از طرح مسائل از سوی اعضای کمیسیون، محمدمهدی اسماعیلی برنامه‌های خود در راستای تحقق این موضوعات را تشریح کرد و قول داد در صورت رای اعتماد نمایندگان به وی تمامی این موضوعات را در اولویت‌ برنامه‌های خود قرار دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس