کد خبر 1259153
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
2 دستیار کمالوند در تراکتور مشخص شدند

۲ دستیار ایرانی فراز کمالوند در کادرفنی تیم تراکتور مشخص شدند.

به گزارش مشرق، طبق برنامه اعلام شده توسط فراز کمالوند قرار است نخستین تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با النصر عربستان و فصل جدید از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار شود.

پس از معرفی تونی گولم کروات به عنوان دستیار خارجی کمالوند در تراکتور و ادامه همکاری دینکا آلین، مربی دروازه‌بان‌های رومانیایی حضور قادر رحیم زاده و سینا عشوری هم در کادرفنی این تیم قطعی شده است.

رحیم‌زاده از پیشکسوتان تراکتور است که سابقه مربیگری این تیم را هم در کارنامه داشته و عشوری هم که از بازیکنان سابق تراکتور محسوب می‌شود، در نخستین تجربه مربیگری خود در کادرفنی کمالوند فعالیت خواهد کرد. قرار است این دو مربی امروز به بازیکنان معرفی شوند اما گولم و آلین که در خارج از کشور حضور دارند، در آینده به تمرینات اضافه می‌شوند.

همچنین کمالوند درصدد است به زودی یک مربی بدنساز و مربی دیگر را هم به جمع اعضای کادرفنی تراکتور اضافه کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    2 0
    کسی که تو بدترین شرایط سایپا رو ول کرد، تو تیمای قبلیش هم کارش استمرار نداشته و همش ول کرده، چرا باید اینو بکنن سرمربی تیم واقعا؛ در ضمن من طرفدار پرسپولیسم ولی خب تراکتور هم جزو تیمای مهم لیگ ایرانه، دوس ندارم ضعیف بسته بشه از الان، نه تنها تراکتور، تمام تیم ها، چون تیم ها که قوی باشن، تیم ملی هم قوی میشه بنظرم.
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    1 2
    با وعده پول استقلال ترک کردی ، به هیجا نمیرسی کچل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس