کد خبر 1259848
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۳
محمودی: تراکتور با کمالوند کاندیدای سقوط است/ اطرفیان زنوزی به او خیانت کردند

یک پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور با انتقاد از انتخاب فراز کمالوند به عنوان سرمربی این تیم عنوان کرد: او با قول آوردن اسپانسر به تراکتور، نظمی را گول زد و سرمربی این تیم شد.

به گزارش مشرق، کاظم محمودی، پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور با اشاره به فصل پرفراز و نشیبی که این تیم در لیگ بیستم پشت سر گذاشت، اظهار کرد: تراکتور در لیگ بیستم صلابت همیشگی را نداشت. تیمی که اول فصل با منصوریان شروع کرد ولی خیلی زود او رفت و با مسعود شجاعی ادامه داد. به نظرم آقای شجاعی باتوجه به این که بازیکن – مربی بود، بد نتیجه نگرفت. پس از شجاعی، آقای خطیبی آمد که عملکردش در لیگ قهرمانان خوب بود و تیم را بدون باخت به مرحله حذفی رساند اما در نهایت نتوانست روند رو به رشدش را ادامه دهد و عملکرد خوبی از خودش ارائه نکرد. در نهایت هم آقای فیروز کریمی، سرمربی تراکتور شد و با توجه عدم حضور نفراتی مانند شجاعی و دژاگه و آقای خانزاده نتیجه بدی نگرفت. چرا نمی‌گویم نتایج خوبی نگرفت چون به رقبای سنتی تراکتور یعنی استقلال و پرسپولیس باخت.

*۶ باخت به سپاهان، استقلال و تراکتور هواداران را ناراضی کرد

او با انتقاد از عملکرد تراکتور در بازی‌های این فصل مقابل سپاهان، استقلال و پرسپولیس گفت: شما نگاه کنید در ۶ بازی مقابل این سه تیم، ۶ بازی را باختیم و این موضوع باعث شد که هواداران سرخورده شوند. هواداران هروقت با من صحبت می‌کنند، نارضایتی‌شان را راجع به این موضوع اعلام می‌کنند. واقعا هواداری در فوتبال به کری‌خوانی است. وقتی به تیم رقیب ببازی، هوادارانت ناراضی می‌شوند.

این پیشکسوت تراکتور افزود: تراکتور امسال با حواشی زیادی دست و پنجه نرم کرد. در بحث مدیریتی ابتدای فصل آقای علیپور از تراکتور جدا شد و آقای سیاح به جای او آمد. آقای سیاح هم ورزشی نبود و به همین دلیل آقای رحیمی کارهای ورزشی باشگاه را به دست گرفت. ایشان هم مدتی کار کرد و جدا شد. این اتفاقات باعث شد که هجمه‌هایی به آقای زنوزی، مالک باشگاه وارد شود که چرا تراکتور با این میزان تغییرات مواجه می‌شود.

*کمالوند فوتبال آذربایجان را به ورطه نابودی کشید

محمودی در ادامه درباره به طور متوسط تغییر سه ماه یک بار سرمربیان تراکتور از زمان آمدن زنوزی، تصریح کرد: من نظرم این است که اگر شما قصد دارید مربی‌ای را انتخاب کنید باید سابقه او را نگاه کنید و سپس او را انتخاب کنید. پس از اضافه شدن آقای نظمی، متاسفانه سراغ گزینه‌ای رفتند که امتحانش را قبلا پس داده‌است؛ کسی که فوتبال آذربایجان را به ورطه نابودی کشید.

بیشتر بخوانید:

۲ دستیار کمالوند در تراکتور مشخص شدند

او با اشاره به تبانی در شهرداری تبریز در زمان سرمربی‌گیری کمالوند در این تیم خاطرنشان کرد: اتفاقی که در شهرداری تبریز رخ داد، یک افتضاح بزرگ بود. افتضاحی که اعتبار فوتبال آذربایجان را زیر سوال بود. بعد از این اتفاق نمی‌دانم چرا آقای نظمی ریسک کرد و ایشان که رزومه و سابقه خوبی ندارد را دوباره به تراکتور آورد؛ تراکتوری که همیشه به خوشنامی و افتخار از آن یاد می‌شود. حالا می‌گویند که آقای کمالوند قرار است برای تراکتور اسپانسر بیاورد. یعنی تراکتور انقدر کوچک شده که آقای نظمی گول یک آدمی که رزومه‌اش مشخص است را خورده‌ است؟ تازه تا جایی که من شنیدم، ایشان تا الان هم نتوانسته اسپانسری برای تراکتور بیاورد.

*اگر هواداران نباشند، تراکتور با کمالوند کاندیدای سقوط است

مربی پیشین تراکتور ادامه داد: ایشان قول داده‌اند که سال اول تراکتور را آسیایی می‌کند و سال دوم به قهرمانی لیگ برتر می‌رساند. اگر فرض بگیریم که او نتواند به این اهداف برسد، ضربه این اتفاق به هوادار، باشگاه و مالک باشگاه می‌خورد و مردم دلیل این عدم موفقیت را از چشم آقای زنوزی و آقای نظمی می‌بینند. به هر حال سال سختی در انتظار تراکتور است و خدا کند که هواداران بتوانند به ورزشگاه بیایند و تیم به واسطه حضور آن‌ها نتیجه بگیرد، در غیر این صورت تراکتور یکی از کاندیداهای سقوط در لیگ بیست و یکم است.

محمودی با اشاره به کارنامه کمالوند در تیم‌های دیگر گفت: اگر به رزومه آقای کمالوند نگاه کنید، تنها موفقیتش سالی است که تراکتور را به لیگ برتر آورد. آن سال هم خیلی مسائل دست به دست داد تا تراکتور به لیگ برتر صعود کرد که مهم‌ترین آن‌ها حمایت هواداران از تراکتور بود که سهم ۷۰-۸۰ درصدی در این ماجرا داشت. آن زمان همه دست به دست دادند تا تراکتور به لیگ برتر برسد. به نظرم هویتی که آن زمان تراکتور به آقای کمالوند داد باعث شد که او بتواند تا الان مربی‌گری کند. شما به رزومه آقای کمالوند پس از حضور در تراکتور نگاه کنید. او هر کجا رفته نتوانسته نتیجه بگیرد و دو، سه ماه بیشتر دوام نیاورده است. آقای کمالوند خیلی تیم‌ها را بدبخت کرده است. همین سایپا به خاطر کمالوند بدبخت شد و اگر به جای او مربی دیگری به سایپا می‌رفت، حداقل وسط راه تیم را رها نمی‌کرد. سایپایی که در تمام ادوار لیگ در لیگ برتر حضور داشت و جزو باشگاه‌های حرفه‌ای لیگ ما محسوب می‌شود.

*آقای کمالوند اگر به خاطر تراکتور آمده، قرارداد سفید امضا کند

او اضافه کرد: آقای کمالوند پیش از سایپا، شاهین را ول کرد و رفت. به استقلال آمد و این تیم را هم وسط راه ول کرد و رفت. این درحالی است که او پرسپولیسی است و وقتی به استقلال آمد، گفت من استقلالی‌ام و به خاطر استقلال آمده‌ام. الان هم که به تراکتور آمده می‌گوید من تراکتوری‌ام و به خاطر تراکتور آمده‌ام. الان وضعیت مالی تراکتور خوب نیست و این موضوع را همه می‌دانند. به نظرم اگر واقعا به خاطر تراکتور آمده، باید خودش و دستیارانش قرارداد سفید امضا کنند. البته اگر به خاطر پول آمده که قضیه‌اش فرق می‌کند.

*زنوزی نباید قول قهرمانی می‌داد

این پیشکسوت باشگاه تراکتور در ادامه گفت‌وگودرباره مشکلات مالی این باشگاه و پنجره بسته نقل‌وانتقالاتی‌اش به خاطر بدهی ۴۵ میلیاردی اظهار کرد: زمانی که آقای زنوزی تیم را تحویل گرفتند، قابل تقدیر و ستایش بود. او در این سه سال هزینه زیادی کرد اما این هزینه‌ها با تدبیر و اصولی نبود. شما به عنوان کسی که تراکتوری را تحویل گرفتید که فصل قبلش دهم شده، نباید در همان اولین سال قول قهرمانی بدهید و ستاره‌های میلیاردی به تیم بیاورید. آن زمان باید یک برنامه پنج ساله در نظر گرفته می‌شد و مدیر توانمندی مانند سعید آذری به تیم می‌آمد و برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان مدت و بلند مدتش را در باشگاه پیاده می‌کرد تا باشگاه هم درآمدزایی و هم برنامه‌ای برای آینده داشته باشد. تیم‌های پایه در این مدت باید تقویت می‌شد و بازیکنانش به تیم بزرگسالان تزریق می‌شد.

محمودی بیان کرد: اما متاسفانه از همان ابتدا قول قهرمانی داده شد و آقای توشاک، سرمربی رئال مادرید به تیم آمد. من افتخار دستیاری توشاک را داشتم ولی با این که او مربی توانمندی بود، از تیم کنار گذاشته شدند. آقای تقوی که پس از توشاک سرمربی تراکتور شد یکی از مربیان بسیار خوب ایرانی است اما او هم کنار گذاشته شد. آقای لیکنز که یکی از بهترین تیم‌های بلژیک را ساخته، سرمربی تراکتور شد؛ بلژیکی که هم‌اکنون که در رده نخست رنکینگ فیفا حضور دارد، نتیجه کارهای آقای لیکنز را دیده است. با این حال او هم کنار گذاشته شد.

او افزود: آقای زنوزی بیشتر از این که به فکر آینده باشد، در تیم هزینه کرده است. همه این‌ها دست به دست هم داده که تراکتور در حال حاضر وضعیت مالی خوبی نداشته باشد.

*به زنوزی خیانت شد

این پیشکسوت تراکتور در پاسخ به این سوال که چقدر مشاوره‌های غلط به زنوزی باعث ایجاد این بحران مالی در تراکتور شده، تصریح کرد: مشاوره‌های غلط و مدیران ناتوان که همه به فکر جیبشان بودند باعث شد که تراکتور به این روز بیفتد. آقای زنوزی از جیبش هزینه زیادی کرده است و به نظرم همیشه باید از او تشکر کنیم ولی کسانی که در کنارش بودند، به او خیانت کردند. در حال حاضر هم آقای زنوزی باید به تنهایی مقابل مشکلات بایستد و او هم اعلام کرده که بدهی باشگاه را پرداخت می‌کند تا پنجره نقل و انتقالات باز شود.

محمودی ادامه داد: اسپانسر هم که آقای سرمربی اعلام کرده بود، می‌آورد. او به این طریق آقای نظمی را گول زد و تیم را در اختیار گرفت و آخر سر هم اسپانسری نیاورد. به همین دلیل باشگاه مجبور است که چند بازیکن اصلی‌اش را بفروشد. اگر پنجره نقل و انتقالات باز نشود، کار سختی در لیگ قهرمانان آسیا خواهیم داشت. ما با النصر، یکی از قوی‌ترین تیم‌های غرب آسیا و شاید آسیا بازی داریم که بازی سختی است. من از آقای زنوزی خواهش می‌کنم که پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور را باز کند. از مسئولان استانی هم می‌خواهم که در این زمینه کمک کنند.

*باید مسئولان استانی و کشوری به زنوزی کمک کنند

او تصریح کرد: واقعا آقای زنوزی در این مدت به مشکل خورده است. اقتصاد کشور ما طوری شده که خیلی از کارخانجات ورشکسته شده‌اند، پس مسئولان استانی و حتی کشوری باید کمک کنند. چرا، چون ما بازی بین‌المللی با حریف عربستانی داریم که در مسائل سیاسی هم با ما رقیب است. پس باید کمک کنند که تراکتور به عنوان نماینده ایران با قدرت مقابل نماینده عربستانی ظاهر شود.

این پیشکشوت تراکتور در پایان صحبت‌هایش اظهار کرد: درست است که آقای زنوزی مالک تراکتور است ولی من هروقت با او صحبت کرده‌ام، گفته که طرفداران مالک اصلی این تیم هستند. من نظرم این است که ان‌شاءالله با مساعدت شدن اوضاع کرونا، هواداران به استادیوم بیایند و خیلی از مشکلات را رفع و رجوع کنند. افراد تصمیم‌گیرنده برای تراکتور و به طور کلی تیم‌های پرطرفدار، کار سنگینی دارند چرا که با یک اشتباه آن‌ها خیلی از خانواده‌ها ناراحت می‌شوند. خواهشم این است که تمهیداتی اندیشیده شود که فوتبال ما با تماشاگر برگزار شود. به نظرم ۷۰ درصد قدرت تراکتور طرفدارانش هستند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 42
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • ناشناس IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    19 2
    بله کمالوند در حد تراکتور نیست
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      10 12
      تراکتور وسیله کشاورزیست
    • کمال PL ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      1 1
      کمال وند هم زیادتونه.... تیم محلی وبدون افتخار مربی خوب واسه چی میخواد. با احترام به پرسپولیس کبیر
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    17 30
    رقبای سنتی تراکتور؟؟؟؟!!!!! چقدر توهم آخه تراکتور کلا چقدر سابقه تو لیگ برتر و لیگ های سطح یک داره که خودش رو رقیب سنتی پرسپولیس و استقلال میدونه بیچاره سپاهان و پاس و امثالهم شهر که شلوغ بشه تراکتور هفت تیر کش میشه
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      15 10
      البته رقیب سنتی پرسپولیس تیم استقلال خوزستان که اونسال قهرمان شد و شما نایب اون تیم شدید به بابامسعود سلام برسونید بابامسعود نبود الام در کنار استقلال خوزستان دربی لیگ یک برگزار می‌کردید
  • حمید IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    11 11
    برنامه ریزی منظم برای سقوط ماشین و سپس تراکتور شک نکنید تراکتور سقوط می کنه وهرگز روی لیگ برتر را نخواهد دید
    • شایان IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      9 2
      چرا همه تیمها توسط صنایع ونهادهای دولتی حمایت میشوند ولی تراکتور نه
  • سوسان IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    12 2
    مگه فرقی هم میکنه قهرمانی در لیگ ایران خیلی تهفه است که سقوطش تهفه باشه پول حروم کردنه
    • تورک IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      8 1
      ایول
  • دلسوز GB ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    9 2
    مسئولان استانی و کشوری باید مثل استقلال و پیروزی به مشکلات این تیم رسیدگی کنند. اگر بلایی سر تراکتور بیاد مشکلات امنیتی زیادی هم پشت سرش میاره. الان هر مسئله بوجود میاد در استادیوم تحت نظارت کامل نیروهای انتظامی هست و سریع هم تموم میشه.
  • امیر IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    5 2
    بخدا حرف حق گفتی اطرافیان بخاطر پول به زنوزی و تی تی ها خیانت کردند
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    3 1
    حریف عربستانی تا وقتی انسان های کوته فکر در جامعه‌ای در رأس و یا مقامی باشند همینه اولن که همه انسان هستیم پس ملتی دیگه رو پست تر از خودمون ندونیم دومن قرار نیست جواب نادانی زا با نادانی داد سومن ورزش را با سیاست قاطی نکنید
  • محمد IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    2 4
    تراکتور باید مورینیورا ازتاتنهام بگیره
  • هانی IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    6 9
    یعنی حاضرم 6 هیچ به استقلال ببازیم جای 3 دوره قهرمانی پیاپی سپاهان که واسه ما پزشو میدادن 5 دوره یا حتی 6 دوره پیاپی قهرمان بشن ولی این تراکتور که سقوط کنه و بعدم کلا منحل بشه !!. اخه دو هزاری شما در حد سایپا و پاس همدان هم نیستید و نبودید بعد واسه ما شاخ بازی در میارید . بخدا طرفدارای ما پرسپولیس یا همین تاژ نفری یک لیوان اب بریزن سر در باشگاهتون باشگاه رو اب میبره !!
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      9 2
      آزادی چند بار شکستتون دادیم تا قبل از اومدن بابا مسعودتون و اگه کمک داوران نبود الان لیگ یک بودید... با کمک بابا مسعود موندید لیگ برتر و چند بار قهرمان شدید.... از تراکتور نفرت دارید به درک از دست تیم تراکتور عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید... دلیل دشمنی شما با تراکتور هم خودتون میدونید که فوتبالی نیست... مرگ بر دشمنان آزربايجان...
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      14 7
      گذشت اونزمون.. اون سطل آب رو بگیر سر در باشگاه که لجن های تیمت رو بشوره.... شما اگه طرفدار داشتین در نظرسنجی فدراسیون آسیا مقام میاوردین .. همه میدونن تراکتور بیشترین هوادار رو در ایران داره.. دیگه تیم های لنگ و کیسه در شهرستان‌ها طرفدار ندارن... تراکتور در تهران هم کلی طرفدار داره... ذات تیم شما در اهواز و اصفهان مشخص شد با وحشی گری تون
    • علی IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      4 3
      آب بریز همونجات که خیلی میسوزه . تو و امثال تو نابودی تراکتور را به گور خواهین برد . دلیل ناراحتی شماها از تراکتور تحقیر همیشگی تان در مقابل همین تراکتور بوده . هر چقدرشماها از تراکتور متنفر باشین ما طرفداران تراکتور هزار برابرش از تیم منفورپولیس داریم . چه خوشتون بیاد یا نیاد تیم منفور پولیس منفورترین و کثیف ترین تیم نه تنها در ایران شاید در کل این جهان باشد . زنده باد تراکتور بزرگ
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    5 4
    یه عده دشمن تراکتور یه جور من من می‌کنند و ادعا دارن ولی خوبه همه میدونیم کمک های دولت به تیم های سوگلی پایتخت نباشه اونها کلا از صفحه روزگار محو میشن سپاهان و فولاد هم که با کمک های شرکت های دولتی فولاد اصفهان و اهواز سرپا هستن... گل گهر هم که دولتیه.... منتهی آزربايجان حق ندارد در ورزش سرمایه گذاری کند تهران نمیگذاره که یه خرده از درآمدهای معاون دولتی آزربايجان خرج تراکتور بشه.. بخش خصوصی هم نمیتونه با دولت مقابله کنه چه از لحاظ پولی چه از لحاظ کمک های داوری.... خلاصه آنقدر ادعا نداشته باشید...پاس الان کجاست چون رفت همدان ببین به کجا رسید تیم لنگ تهران هم اگه خصوصی بشه به همین روز میرسه
  • Tak IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    9 4
    اوه اوه چقدر سوزش داشت براتون تا الان نفهمیدیم اخه نابغه ها پول بیت المال برا تیم های پ و ا که آدم سختشه اسمهاشم کامل میگه خرج میشه الان به تراکتور ایراد میگیرید یادتون رفته تو آزادی به خودتون زور میگفتیم الان که هوادار نمیاد ورزشگاه بلبل زبونی میکنید پرطرفدارترین تیم آسیا طبق نظر سنجی afc تراکتور هست نه تیم های جیره بگیر و وزیرشون ... درکتون میکنم بسوزید بسوزید
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    8 2
    در کامنتها ببینید که دشمنی با تراکتور چقدر زیاده... همه هم میدونیم که دشمنی بعضی ها با تراکتور فوتبالی نیست.... وسط آزادی فحش قومیتی دادید بعد چون جواب دادیم میگن آرزومون تراکتور منحل بشه چون جواب ما رو میده اف بر شما... تراکتور که منحا نمیشه ولی انحلال تیم لجن شما نزدیکه چون باباتون دیگه رفت
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    7 4
    بزرگتری خدمتی که تیم مقدس تراکتور به فوتبال کشور کرد خارج کردن فوتبال از دوقطبی گری بود.. شما می‌دیدید که همه بازی های تهران و شهرستانها هیچ تیمی هوادار نداشت اما الان در اصفهان همه سپاهانی هستند و دیگه تیم های تهران طرفدار ندارند خخخ فولاد هم اهواز رو گرفته فجر که امسال به لیگ برتر صعود کرد در شیراز چه جشنی گرفتن انشالله شیراز هم دیگه تهرانی ها طرفدار ندارند فقط مونده تهران که همه مهاجرند و اون هم اکثر تهرانی ها طرفدار تیم های شهر خودشون خواهند شد... برای همین تراکتور خیلی دشمن داره چون دیگه بازی دربی تهران ورزشگاه پر نمیشه..... تراکتور تیم بزرگی است و خدمات بزرگی به ترکهای ایران کرد.. فوتبال که فقط به جامش نیست استقلال اهواز الان کجاست پاس کجاست...
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    2 3
    کمالوند هر تیمی رفته به خاکستر نمونده شهرداری تبریز رو که با تبانی آورد لیگ برتر سقوط کرد و سایپا رو هم هدایت کرد از لیگ برتر به ازادگان تراکتور رو هم می فرسته دسته پایین
  • سجاد IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    10 2
    هربلایی ازدست شمابیشرفهااومددرحق تراختورانجام دادین این کثافت کاریهاتون نه بخشیده میشه نه فراموش میشه نوبت ماهم میرسه.
  • بهمن IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    1 1
    کمالوند متاسفانه واقعا غیرازاینکه فوتبال تبریز رانابودکرد فوتبال قهرمان لیگ دسته اول شهرداری یاسوج راازهم پاشیدخدالعنت کنه کمالوند وچمنیان را
  • پرسپولیسی IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    3 6
    بابا خودتونو خیلی دست بالا گرفتین حریف سنتی!؟ خخخ حالا استقلال و سپاهان شاید باشن ولی شما به ما نمیخورین آخه، هرجور حساب بکنی بازم هیچ جوری جور در نمیاد، کلا شما توهم زیاد میزنید اشکال نداره بالاخره یکم هم باید بخندیم
    • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
      3 2
      چهار سال دنبال هم در آزادی شکستتون دادیم اون زمون بابا نداشتید کمکتون کنه.... البته درست گفته رقیب سنتی شما استقلال خوزستان و پاس همدانه که الان در لیگ یک هستند... دیگه بابا مسعودتون رفت پیروزی چی ها
  • بهروز IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    5 1
    من طرفدار تیم استقلال هستم ولی تیم تراکتور باید همیشه با قدرت در لیک باشه . حضور تیم های مثل تراکتور و سپاهان و نفت آبادان و فولاد نساجی و... یک لیک قوی را به وجود میاره، عاشقها ی فوتبال هم به عشق این تیم ها زندگی میکنن . این جمله مرحوم صدر خیلی زیبا و عمیقه . انسان میتونه خونه ماشین حتی در صورت عدم تفاهم همسر شو عوض کنه ولی هیچ وقت نمیتونه طرفداری تیم محبوبش را عوض کنه
  • پارس آباد تراختور چی IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    3 3
    تو چقدر دشمنی داری با کمالوند آب را بریز جایی که می سوزه ما یادمان نرفته ،کمالوند تراکتور را به لیگ برتر آورد.
  • محسن ملکی IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    3 5
    به تمام دشمنان پرسپولیس قهرمان امسال که به قول شما آقایی سلطانی فررفت وبه قول دشمنان، پرسپولیس تنها شدوحامی تیم رفت ببینیم چه تیمی شایسته قهرمانی هست وچه تیمی قهرمانی رو به دست میاره شب دارازاست وقلندربیدار توهمی ها
  • یونس ازتبریز IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    آدم ساده لو نباشید آقای محمودی یه چیزی گفته شما هم زود باورتان میشود وان حرف رادوباره تکرار میکنید خود هواداران دشمن تراکتور هستند که نظم تیم را به هم میزنند انشالله لیک نه اسیا قهرمان شویم یاشاسن زحمت کشان تراکتور
  • رحیم IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    آقای محمودی نمیخواد شما راجع به آقای کمالوند اظهار نظر کنید ، اون بود که تراکتور را بعداز سالها از دسته یک به لیگ برتر آورد و در لیگ برتر هم نتایج خوبی کسب کرد واز نظر تاکتیک تیمی هم مثل بارسلونا بود و به نظر من بهترین انتخاب کمالوند بود که انتخاب شد
  • یونس ازتبریز IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    آدم ساده لو نباشید آقای محمودی یه چیزی گفته شما هم زود باورتان میشود وان حرف رادوباره تکرار میکنید خود هواداران دشمن تراکتور هستند که نظم تیم را به هم میزنند انشالله لیک نه اسیا قهرمان شویم یاشاسن زحمت کشان تراکتور
  • نصیر IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    اصالتا سپاهانیم ولی شک ندارم‌ کمالوند تراکتور رو نابود میکنه .حضور تراکتور توی دسته های پایین تر اصلا برازنده این تیم و هواداراش نیست
  • US ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    در جواب به دوستان سوراختوری باید بگم از این میترسم که وزیر بعدی هم پرسپولیسی باشه...اخه ما پرسپولیسی ها خاصیم.یه سری تیم ها هستن مثل بایرن مونیخ .یوونتوس.بارسلونا چلسی.پاری سن ژرمن.ما همیشه خاصیم..ما میتونیم به عنوان تیم هشتادم جهان خودمان را با تیمهای اول و دوم جهان مقایسه کنیم.ولی نمیتونیم با تیم چهارصدم خودمون را مقایسه کنیم.
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    خفه بابا نمک نشناس ها همین کمالوند اگر نبود تراکتور به لیگ برتر نمی‌آمد
  • شایانz.p IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    خداییش خجالت بکشین تاکی به رفتارهای بچگانتون میخواین ادامه بدین؟وقتی ادم کامنت هاتون رومیخونه نفرت ازسرو روش میباره.مثه اینکه یادتون رفته فوتبال یه ورزشه ویجورتفریح؟باهم کری بخونیم ولی این همه نفرت پراکنی واس چی؟اونتپولشون رومیگیرن بازی میکنن،فوش وناراحتی عصاب رومامیگیریم!جدیدن مدشده همه اسم باباشون شده مسعود والااونقدی ک شمابهش بابامیگین مابهش فکرم نمیکنیم!خودتون بهترمیدونین اگ دست کسی توی کاربود هرساله توی اسیاباضعیف ترین نتیجه ی ممکن بایدحذف میشدیم پس موفقیت بقیه روبی ارزش نکنیم.یروزشمام قهرمان میشین وطعمشومیچشین،ماهم بایدهزارنفروواسطه کنیم ک باعثش شده؟وقتی ازاسیاحذف شدین وتوی فرودگاه هوادارخودتون میزدین ماهمون تیم روبااقتداربردیم وهمون سالم رفتیم فینال.احیانا شما همونایی نیستین ک درازادی پرچم ژاپن داشتین؟
  • مجید IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    اقای محمودی تراکتور باجوسازی نتیجه اونم در زمین خودش
  • مجید IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    تا فینال اسیا الهلال چول هلال کردیم بابا مسعود بود نه استقلال نه سپاهان ترکتور که اصلا برا زمین کساورزی کاش جای تراکتور میزاشتن پیکان ۴۶ بهتر بودمنکر بازیکنی مث کریم باقری وسیروس وخطیبی نیستم اما تراکتور شخصیت قهرمانی نداره
  • بهمن حسین پور US ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    جناب آقای محمودی عزیز باسلام اینکه اقای کمالوند ابتدا فرمودن من پرسپولیسی ام شک نکنید که بوده وهست ودرست مث همه فوتبالیستهای بزرگ ایران که واقعن همه پرسپولیسی ان و در مرحله دوم طرفدار تیمهای شهر واستان خودشونن چون تنها پرسپولیس محبوب ایرانست
  • ترک IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    یاشاسین آذربایجان کبییییر...
  • امیر سپاهانی IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
    0 0
    خوبه که داری اعتراف می‌کنی خودت اگه بابامسعود کاره ای نبوده چرا تو آسیا هر ساله به یه نحوی حذف شدین و هیچ نتیجه ای نگرفتین؟ حتی یه چقندرم اونجا بهتون ندادن
  • پیری IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    0 0
    باسلام واحترام به تمام هواداران فوتبال آذربایجان .به آقای محمودی عرض میکنم چرازمانیکه ماشین سازی رابه دسته یک میفرستادی به مسئولین استانی وکشوری نمیگفتی این هم هوادارداردهرجه کنی به خودکنی گرکه تونیک وبدکنی اولین کسی که به فوتبال آذربایجان وتبریزخیانت کرده شماهستی آقامحمود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس