کد خبر 1258320
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰
بی‌پولی زنوزی و درخواست سرمربی/ تراکتور به تغییرات اساسی می‌رسد؟

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز قصد دارد تغییرات زیادی را در لیست بازیکنان این تیم ایجاد کند اما مشکلات مالی و بدهی‌های سنگین دست او را بسته است.

به گزارش مشرق، باشگاه تراکتور تبریز پس از پایان بیستمین دوره بازی‌های لیگ برتر تصمیم به تغییر در کادر فنی خود گرفت.

سرخپوشان تبریزی که رتبه چهارم لیگ را به دست آوردند با وجود عدم راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا در سال آینده باید خود را برای حضور در دور حذفی این رقابت‌ها آماده کنند.

از این رو تراکتور تبریز که با النصر عربستان ۲۳ شهریورماه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ در کشور قطر بازی خواهد کرد فراز کمالوند را جانشین فیروز کریمی کرد تا هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

کمالوند در حالی هدایت این تیم را بر عهده گرفت که بدهی‌های بین‌المللی تراکتور باعث محرومیت این تیم از حضور در نقل و انتقالات تابستانی شده است. با این حال سرمربی تراکتور خواستار تغییرات اساسی در لیست بازیکنان خود شده است.

کمالوند قصد دارد حداقل هفت بازیکن جدید وارد تراکتور کند تا بتواند مشکلات این تیم در خطوط سه‌گانه را حل کند.

کمالوند شخصا وارد مذاکره با بازیکنان دلخواهش شده است تا بتواند نظر آنها را برای پیوستن به این تیم تبریزی جلب کند. او در حالی وارد کارزار نقل و انتقالات تابستانی شده که مشکلات مالی فراوان تراکتور با مالکیت زنوزی کار را برای این مربی در بستن تیم دلخواهش سخت کرده است.

باشگاه تراکتور تاکنون علیرضا نقی زاده بازیکن پیشین خود را که فصل گذشته در مس رفسنجان حضور داشت جذب کرده است اما به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی و داخلی پیشین خود فعلا نمی‌تواند آن را ثبت کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    7 1
    تیم خصوصی در ایران یعنی کشک.... وقتی تیمی بخاد از جیبش خرج کنه بقیه باشگاه های دولتی از بیتالمال در حال ولخرجی هستن وقتی قوانین پخش ازاد تلوزوینی و تبلیغات وجود نداره چرا باید تیم خصوصی سرپا بمونه
    • سعید رضائی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
      7 1
      همه این بلاها که سر تراکتور میاد همش عمدی میباشد،زنوزی یک وسیله بود تا تراکتور را در انزوا نگه دارن،چرا باید تیم های دولتی استقلال و پرسپولیس از جیب من که طرفدار تراکتور هستم خرج بشود،وتیم خودم کنار بماند،کاش مسئولان یکم وجدانشان را بکار بگیرن
  • جبارزاده US ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    2 1
    سلام هیت فوتبال استان وکلیه دست اندرکاران نباید زنوزی را به حال خودرها کنندکسی که بزرگترین ضربه رابایه تعدادافرادخودفروخته به فوتبال استان زد تیم هدی گسترش،فولاد کو ماشین سازی کو نودارومیه کو اخه چرا دران استا ن ودراذربایجان کسی نیست ازاین فردبی شکایت کنداین چندمین باراست درهمین جا من اعلام میکنم نبایدتیم های استان رابه فردبی کفایتی پثل زنوزی داد درست تست پول داشت ولی ایشان لیاقت نگهداری تیم ها رانداشت
  • سعید IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    7 1
    به نظر من تیمها باید بیت المال خوری کنن بخش خصوصی یعنی کشک تراکتور فک کرده اینجا انگلیسه یا لالیگای اسپانیا تو وقتی بچت تو مدرسه ای که مال خودته درس میخونه اجازه میدی بچه همسایه شاگرد اول بشه؟
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    2 1
    یکی نیس به این زنوزی بگه بابا برو کشکتو بساب تورو چه به فوتبال داری با غیرت ترک های کل ایران بازی میکنی بی لیاقت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس