کد خبر 1258715
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹
آلبا

رئیس باشگاه بارسلونا از دفاع چپ این تیم به خاطر عدم همکاری با کاتالان‌ها برای کاهش بحران مالی این باشگاه ناراضی است.

به گزارش مشرق به نقل از نشریه اسپورت، کادر مدیریتی باشگاه بارسلونا و در رأس آنها خوان لاپورتا از جوردی آلبا به خاطر مخالفت با کاهش حقوقش برای فصل آینده ناراحت است.

باشگاه بارسلونا جهت ثبت‌نام بازیکنانش در سازمان لیگ اسپانیا برای آغاز فصل جدید مهلت زیادی ندارد و این در حالی است که این باشگاه باید مجموع حقوق پرداختی به بازیکنانش را به سقف تعیین شده توسط سازمان لیگ برساند، وگرنه مجبور است آنها را از فهرست تیم کنار بگذارد و همچنان حقوق‌شان را بپردازد.

به همین دلیل باشگاه از بازیکنان تیم خواسته است که با کاهش درصدی از حقوق‌شان موافقت کنند که در این میان اکثر بازیکنان به جز جوردی آلبا حاضر به پذیرش این درخواست شده‌اند. آلبا که بعد از سرخیو بوسکتس و جرارد پیکه کاپیتان سوم بارسایی‌ها محسوب می‌شود، در دوره رئیس قبلی باشگاه، خوسپ ماریا بارتومئو قراردادی طولانی امضا کرد که تا سال ۲۰۲۴ اعتبار دارد.

طبق گزارش نشریه موندو دپورتیوو، تلاش بارسلونا برای جلب نظر آلبا همچنان ادامه دارد و گویا آلبا تنها رضایت داده است که پرداخت ۱۰ میلیون یورو از حقوقش به تعویق بیفتد و البته این مبلغ در چند نوبت تا پایان فصل به او پرداخت شود.

این احتمال وجود دارد که جوردی آلبا تحت تأثیر حواشی جدایی لیونل مسی از بارسلونا از جمله دشمن شدن گروهی از هواداران با او و هو کردنش در جریان بازی جام خوان گامپر برابر یوونتوس، تصمیم به مخالفت با کاهش حقوقش گرفته باشد.

به غیر از آلبا، سرخیو بوستکس کاپیتان تیم هم هنوز به باشگاه اجازه کاهش حقوقش را نداده است. البته برخلاف آلبا، در مورد بوسکتس مذاکرات میان او و لاپورتا هنوز ادامه دارد. سرخی روبرتو هم به شرط تمدید شدن قراردادش حاضر است حقوقش را کاهش دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس