پاسخگویی وزیر کشور به سوالات نمایندگان در کمیسیون شوراها

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر کشور در جلسه امروز این کمیسیون به منظور پاسخگویی به سوالات چهار تن از نمایندگان خبر داد.

به گزارش مشرق، روح الله نجابت ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون وزیر کشور به منظور پاسخگویی به سوالات ۴ تن از نمایندگان حضور یافتند. در این نشست آقایان ورناصری، یوسفی، سعیدی و مولوی سوالاتی منطقه‌ای و ملی از وزیر کشور پرسیدند.

وی در ادامه اظهار کرد: در این جلسه قرار بر این شد که وزیر کشور در راستای حل مسائل مطروحه جلساتی را با نمایندگان سوال کننده برگزار کرده و موارد مطروحه را در مهلت مقرری که پیش‌بینی شد، پیگیری کند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس؛ تصریح کرد: سوالات مطروحه به تقویت تعامل استاندار با مجمع نمایندگان استان خوزستان، ساماندهی مقررات استخدامی شهرداری ها، توسعه بازارچه مرزی سیستان و بلوچستان و توجه به اشتغال مرزنشینان و دلایل ضعف در مدیریت هوشمند ترددهای درون شهری آبادان بازمی‌گشت.

وی در ادامه تاکید کرد: در نهایت هیچ یک از سوالات البته به صورت مشروط به صحن مجلس ارجاع نشد. تعدادی از نمایندگان سوال کننده نیز سوالات خود را پس گرفته و یا به جلسات بعدی موکول نمودند و وزیر نیز قول پیگیری مسائل مطروحه را دادند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 0
    جلسات بی کاربرد...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس