به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: می‌شود بدون لخت شدن، تجمع و آسیب رساندن به سلامت دیگران هم سوگواری کرد. این تصویری است که خانم مهدیه گودرزی از یک روضه خانوادگی‌ منتشر کرده است.

بدون آسیب به سلامت دیگران هم میشه عزاداری کرد+ عکس

بدون آسیب به سلامت دیگران هم میشه عزاداری کرد+ عکس

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • RO ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    5 20
    چهل ساله ما هم همینو میگیم. بشینین خونه تا صبح تو کله تون بزنین. عاخه چه کاریه هر کی یه طبل و بلندگو میگیره دستش. آسایش نداریم
    • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
      16 2
      بی بندو باری ها و بی حیایی های ی مشت آدم دیگر هم آسایش مارو بهم ریخته.
    • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
      1 0
      الآن به خاطر کروناست وقتی از کلمه چهل سال استفاده می کنید یعنی شمابا اصل عاشورا و عزاداری مشکل دارید ما قبل از این هم مسلمان بوده ایم فقط قبل از این با عزاداران برخورد می شد و الآن به یمن وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی این اتفاق افتاده.البته رهبر معظم انقلاب توصیه کرده اند که از زدن طبل و کارهایی که به آسایش مردم آسیب می رساند استفاده نکنیم.ولی وقتی می گویید چهل سال یعنی حتی اگر مراسم عزاداری هم نبود شما باز هم طوری دیگر علیه اسلام عقده گشایی می کردید.
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
      1 0
      هیئت نباید تعطیل بشه، البته نباید مزاحمت صوتی و غیرصوتی هم داشته باشه. افراد بی بند و بار، نباید با هیئت مقایسه شوند.
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    0 0
    ای جانم، هنوز از این خونه ها که زیرزمین داره تو تهران هست ...
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    1 1
    مرد مومن مگه اجتماع با شیوه نامه های بهداشتی همونطور که هیئت هایی مثل حاج محمود کریمی و حاج بنی فاطمه و حاج میثم مطیعی دارند بده اتفاقا خیلی هم خوبه؟ به چه حقی طوری حرف میزنیم که به اجتماع عزااداران(با حفظ شیوه نامه ها) بی حرمتی بشه ثانیا لخت شدن دیگه چه ربطی به کرونا داره!! البته من کلا مخالفم ربطی هم به گرونا و... نداره ولی این دیگه چه ربطی به کرونا داشت!
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    0 0
    یه سوال. چرا مراسم محرم نباید متحول بشه؟؟؟ الان توضیح میدم چی میخوام بگم. البته اینی که میخوام بگم مال قبل از بحران کروناست. وقتی از مساجد و هیئتها همه حرکت می کنند به سمت یک میدان مقرر همه بی نظمند. دسته ها پشت سر همند یا از هر طرف میان. همه هم بلندگو به دست. یکی یه چیز میخونه. اون یکی یه چیز دیگه و... صدا تو صدا. بلندگو تو بلندگو. گاه انقدر رزونانس بالاست دیگه چیزی نمیشه متوجه شد از محتوا. این طرز رفتار که دیگه دستور دینی نیست!!!! چرا دستور صادر نمیشه که همه افراد به محض رسیدن به یک خیابان خاص باید هم نوا بشن. به نظر می رسه که اصلا انگار کسی حاضر نیست چیزی رو اصلاح کنه. چرا ما از نظم بدمون میاد؟؟؟؟؟؟ من ربط و دخلی ندارم به کامنت نویس شماره 17.44. اصلا کلمه چهل سالی که ایشان نوشته، طرز فکر خودشو زیر سوال برده. آرامش رو نمیدونم چطور معنا میکنه. مثلا تو آمریکا، 4 ژولای مراسم عمومی تو خیابونها برگزار میشه ایشون می دوِه وسط آرامش جذب کنه؟؟؟؟ یا اگه چهار شنبه سوری باشه آرامششون مضاعف میشه یا اگه کنسرت خیابانی باشه ایشون دیگه مغروق و ذوب در آرامشه؟ گاه، طرز تفکر این سبکی هم انقدر پیشرفت میکنه که در عمل منجر به افراط شدید در مردم ستیزی و سرکوب گری استالینی میشه که کلا دین و عرفان رو با خاک یکسان می کنند و به اصطلاح یه نوع داعش غیر مذهبی هستن. من عرضم بدخواهی نیست. میگم چرااا نظمی در اکثر شهرها اجرا نمیشه؟ اگر طرح جهانی منظم پیاده روی اربعین رو بنیان گذاشتین. انشالله بعد از کرونا، چرا کاری برای نظم بخشیدن به این گروههای انسانی نمی کنید؟؟؟؟ قشنگ تر نیست که یه جمعیت میلیونی نظم و زمزمه واحد داشته باشن؟ انقدر پراکندگی نباشه؟ اردبیل و زنجان تو این نظم های گروهی بسیار سرتر از تهران و مشهدن. هزاران نفر سروده های واحدی رو میخونن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس